Математиката-царица на науките.Помощ не разбирам науката!Ние ще помогнем в решението на всяка задача

  • 46 652
  • 751
# 240
И възрастният познава инструментите на детето, но не ги ползва, защото знае и други.
Спирам и се извинявам за спама.
Виж целия пост
# 241
А защо подценявате казаното в училище..Не всички учители, но доста сигурно, са обяснили идеята за сала..Достатъчно е да им кажат, че това превозно средство от  сплетени клони и дъскички няма мотор, не е  нужно дори да боравят с понятия като скорост в спокойна вода, скорост на течение и сие.Тогава децата лесно си представят как водата придвижва сала в една единствена възможна посока. А пък изводът, че щом родителят се затруднява, какво остава за детето, хич не е общовалиден.
Виж целия пост
# 242
Мисля, че не става върпос за алгоритми, а за понятия, дали детето е виждало сал и дали знае ,че никой не го задвижва с мотор, а го движи реката.
Ще ги питам моите третокласници какво знаят за сала Simple SmileSimple SmileSimple Smile.

Това е като задачата за лифта, дадена на второкласници.
За възрастен може да са очевидни факти, но едно дете няма познания за устойството и механиката на превозните средства, в общия случай.
Виж целия пост
# 243
Здравейте! някой може ли да ми помогне с тази задача:
Докажете, че две от външните ъглополовящи на триъгълник и ъглополовящата на третия вътрешен ъгъл се пресичат в една точка.
Виж целия пост
# 244
Моля за решение: 4кл.
Боби е с 6 години по- голям от Ани, а Ани е 2 пъти по- малка от Вики.Ако сборът от годините им сега е 42 години, то на колко години ще е Вики след 3 години?
Виж целия пост
# 245
Вики с неизвестните години 2х (по-лесно за смятане, в момента е четно число)
Ани х
Боби х+6
Сума 2*х+х+х+6=4*х+6=42
4х=42-6
4х=36
х=9
Вики е на 18 години, след 3 години ще е на 21. (ако нямам грешка в изчисленията, както често ми се случва не само в последно време Wink)

Виж целия пост
# 246
Здравейте! някой може ли да ми помогне с тази задача:
Докажете, че две от външните ъглополовящи на триъгълник и ъглополовящата на третия вътрешен ъгъл се пресичат в една точка.
Външните ъглополовящи при върховете B и С се пресичат в точка О.
Доказваш ОM=OP=ON.
Доказваш, че АОМ еднакъв на АОN и от там сътветните ъгли при А са равни, т.е. АО е ъглопловяща.
Виж целия пост
# 247
Благодаря много за оказаната помощ, бяхте страшно бързи! 😘
Виж целия пост
# 248
Здравейте! Моля за помощта ви за следната задача за 4 клас:

Лъжците са с дълъг нос или с къси крака,а някой са едновременно и дългоноси и късокраки.Града на глупаците обитават общо 100 лъжци,от които 20 са и късокраки,и дългоноси. Ако всички дългоноси лъжци са 50,колко са късокраките?

Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 249
Виж целия пост
# 250
Виж целия пост
# 251
Четвъртинката е равна на 50 кг.
Нататък си ти Grinning
Виж целия пост
# 252

Много благодаря!  Можете ли само да ми обясните, защо тези 20 повтарящи се се прибавят към 100. Може ли да се представи по следния начин: х+50-20=100?
Виж целия пост
# 253
Дългоноси и късокраки едновременно са 20.
Само дългоноси  са 50-20=30 ( от всички дългоноси изваждаме броя на тези, които изпълняват двете условия едновременно).
Само късокраки  са 100 - ( 20+30)= 50 ( от броя на всички лъжци изваждаме броя на тези, които изпълняват двете условия едновременно или имат само дълъг нос)
Общо къси крака имат 50+20=70 ( към тези, които имат само къси крака, прибавяме и тези, които изпълняват двете условия).
Децата често използват кръгове на Ойлер ( множества).
Виж целия пост
# 254
Четвъртинката е равна на 50 кг.
Нататък си ти Grinning
Мерси, подсети ме, тя била много лесна. Излагам се...понякога мозъкът отказва.Joy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия