Математиката-царица на науките.Помощ не разбирам науката!Ние ще помогнем в решението на всяка задача

  • 46 633
  • 751
# 285
Знаех си, и аз го намерих него, просто ми трябваше и потвърждение... И на първия кръг на това състезание уж имаше грешки, просто детето повече няма да участва. Все пак цяла вечер си мислех, че аз нещо не се сещам по задачата... еййй, много се ядосах...
Виж целия пост
# 286



аз откривам едно решение, само, ако мога да заместя квадратчета с повече от една цифра.
3+8=11, квадратче е 1, емотикон е 8
38.5=190, (звезда)*е 3, триъгълник е 90
90:х=9 , х=10
*.10=3.10=30
 Отг. 30
Но по такъв начин сигурно има и още много решения, и с четирицифрени числа и т.н. Освен това дали звездата може да бъде 3, като има и друга тройка?

например, ако звездата е 2
28.4=112 (12 не се дели на 9)
28.5=140 (40 не се дели на 9)
28.6=168 (168 не се дели на 9)
28.7=196 (96 не се дели на 9)
следващите не стават, защото ще са над 200 и първата цифра ще е 2, а трябва да е 1.
Виж целия пост
# 287
На различните фигури отговарят различни цифри. Няма как триъгълникът да е 90 след като е цифра.
Момичетата споделиха, че са намерили първоизточника на задачата. Там звездата е на друго място.
Виж целия пост
# 288
На различните фигури отговарят различни цифри. Няма как триъгълникът да е 90 след като е цифра.
Момичетата споделиха, че са намерили първоизточника на задачата. Там звездата е на друго място.
е да, но не пише, че на всяка фигурка отговаря точно по една цифра. Не им е много добре формулирано и условието. Щом е за състезание, може и с повече цифри да се даде, но  да се сложи и ограничение, напр. всяка фигурка отговаря на 1 или  2 цифри.
Виж целия пост
# 289
Цифрата си е цифра, а не няколко цифри. Ето оригиналното условие. Вижда се къде е разликата.
Виж целия пост
# 290
В един месец 5 вторника са били нечетни дати, а всички останали дни, които се срещат 5 пъти са с четни дати. Кой може да е този месец? Кой ден от седмицата е 10-ия ден на този месец.
С молба за помощ.
Виж целия пост
# 291
Условието ми изглежда непълно, по-скоро неточно.
Иначе всеки месец има най-много 5 вторника, най-много 3 от тях нечетни (1-15-29 или 3-17-31 за дългите месеци). При 30дни има само още един ден повтраящ се 5пъти. При 31 са още два. И ако питането е за 3вторника нечетни и "всички други" пак по толкова пъти нечетни, то трябва да има един такъв 5пъти повтарящ се ден, т.е. разсъждаваме за 30дневен месец (1-15-29) Понеделник не може да е, следователно срядава започва с четна дата.
Десетия ден е четвъртък.
Това са мои разсъждения за "ако условието беше... вторник се среща 5пъти и първия е с нечетна дата. Всички останали дни, които се срещат 5пъти през месеца, започват на четна дата"
Виж целия пост
# 292


От учебник на НУКК за 6-годишни...  Как смятате кое трябва да е най-вдясно - пън или кокиче? Птичката  и хвърчилото къде им е мястото?
Виж целия пост
# 293
@micra
кокичето е най-вдясно(2 стрелки), пън - между къщата и кокичето. Аналогично цветето е най-наляво, след това дървото е между цветето и къщата. Хвърчилото е по диагонал нагоре, някъде по-високо от комина, а птичката е наляво и надолу диагонално, но не чак на земята, някъде по-ниско от покрива я сложете. Слънцето и облака в горните ъгли.
Виж целия пост
# 294
Според мен пънът е в десния долен ъгъл, а лалето и кокичета (в този ред) пред къщата по средата.
Виж целия пост
# 295
Слънцето, облакът, пънът и дървото стоят в съответните ъгли. Според мен newsm78 Лалето и кокичето стоят пред къщата.
Виж целия пост
# 296
Моля за помощ за задача за пети клас.
„Колко процента от стойността е намалението на стока , ако старата й цена е 140 лв., а новата- 119 лв.”
Виж целия пост
# 297
Моля за помощ за задача за пети клас.
„Колко процента от стойността е намалението на стока , ако старата й цена е 140 лв., а новата- 119 лв.”
(140-119)/140 = 15%
Виж целия пост
# 298


Съжалявам, но не мога да го форматирам правилно и излиза настрани. Задачата е за 6 клас.
Виж целия пост
# 299
Нещо такова
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия