Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Виваком - приемници ! Измамници !

  • 2 186
  • 19
Здравейте !
Има ли някой от вас, който да е ползвал телевизия на Виваком и след прекратяването на договора да не си е върнал приемниците ?
Ако има някой , би ли ми казал има ли е някакви начисления.
Защото на мен ми се случи и от 48.52лв. за миналият месец , сега сметката ми е 647.23лв. ..... Rage
Виж целия пост
# 1
Е,как 647...какво обясняват?Ще следя темата,защото ми предстои да приключа договора си с тях,а един от двата приемника липсва.Мислех ,че ще ме накарат да го платя.Искайте обяснение и подайте жалба в Комисията за защита на потребителите.Мошеници!
Виж целия пост
# 2
Приемниците се връщат.Всичко си е описано в договорите.Четете!!!
Виж целия пост
# 3
Разбира се, че се връщат приемниците. Иначе бихте могли да го използвате в друго жилище без да плащате за допълнителен приемник. Цените на приемниците са много високи, не заради самите устройства, ами заради това, че са конфигурирани за тяхната мрежа.
Виж целия пост
# 4
А вие защо не сте изпълнила вашата част от договора?
Аз съм се разделяла с Булсатком и те също искаха да си върна приемниците, и то в определен от тях ден. Направих го. Не е болка за умиране.
Виж целия пост
# 5
Съвсем нормално, то си го пише в договора, а и техниците обясняват при монтажа. Ако върнеш не плащаш, ако те домързи ти ги начисляват. Каква измама има тук?  newsm78
И аз имах проблем с една такава сметка, защото някоя патка не погледнала протокола за връщането и не го осчетоводила, но ходих да се разправям, показах си моето копие от протокола и ми сторнираха сумата.
Иначе не са идеални, имат си проблеми в документацията и воденето на договора, но се опитват да ги оправят, но по конкретния казус няма никаква измама.
Виж целия пост
# 6
O, защо да са измамници? Прави са си. Никой не ти подарява приемници, отдават ги за ползване. Като се прекрати договорът - трябва да върнеш всичко, по опис. Предполагам, че ако отидете и ги върнете сега, няма да е проблем също. Това го казвам от опит, защото преди години, когато се отказах от Близу, така забравих едната карта - начислиха ми я в сметката, обадих се, обясниха ми и на следващия ден я върнах и ми я извадиха от сметката.
Виж целия пост
# 7
Е,как 647...какво обясняват?Ще следя темата,защото ми предстои да приключа договора си с тях,а един от двата приемника липсва.Мислех ,че ще ме накарат да го платя.Искайте обяснение и подайте жалба в Комисията за защита на потребителите.Мошеници!
Какви обясненя да иска - има си договор - да си го прочете. В КЗП от какво ще се жалва - от това, че не си изпълнява тя договора ли? Crazy Приемниците за са времнно ползване, в противен случай се заплащат, не са подарък.
Joana93 Не виждам на кое се чудиш. Какво се е случило с приемника и защо не си го върнала?
Виж целия пост
# 8
Некоректно ти е заглавието. Защо измамници, щом не си си върнала приемника? Някога като бях на "Близу", също се плаща приемника, ако не се върне. Прави се Протокол за деинсталация, с подпис, че връщаш приемника.
Виж целия пост
# 9
И аз изпаднах в недоумение от тая тема. Не връщаш приемника - плащаш си го. Нищо некоректно няма. Естествено, че ще искат да си го платиш, що за безумно оплакване?
Виж целия пост
# 10
Не съм ги оставила нарочно, на мен тези правилници не ми трябват!
Исках да разбера дали има вариант за сторниране на тази сума.
Некачествени са им услугите!!!
Първо: на телефоните покритието е на 40-50% в населеното място, не навсякъде има покритите.
Второ: когато вали дъжд или сняг или духа силен вятър и изпише на екрана, че търси сигнал и не сме гледали телевизия .....
Не съм видяла да съм имала отстъпка в месечната такса, заради некачествените им услуги ....
Благодаря Ви !
Приятел и слънчев ден !
Виж целия пост
# 11
Не съм ги оставила нарочно, на мен тези правилници не ми трябват!
Исках да разбера дали има вариант за сторниране на тази сума.
Некачествени са им услугите!!!
Първо: на телефоните покритието е на 40-50% в населеното място, не навсякъде има покритите.
Второ: когато вали дъжд или сняг или духа силен вятър и изпише на екрана, че търси сигнал и не сме гледали телевизия .....
Не съм видяла да съм имала отстъпка в месечната такса, заради некачествените им услуги ....
Благодаря Ви !
Приятел и слънчев ден !
Е като не си си ги оставила нарочно защо ги задържа? Никой тук не спори колко са им добри услугите. Темата ти беше защо си искали патите за невърнатите приемници.
Виж целия пост
# 12
Е, върни ги тогава. Звънни на кол центъра и говори с тях. Не мисля, че би било проблем, ако върнете приемниците, да сторнират сумата.
Относно времето  - то спада към "форсмажорни обстоятелства", за което не дължат отстъпки. Не се навивай така агресивно.
Виж целия пост
# 13
А, то другите пък като завръщат едни пари!
Виж целия пост
# 14
На мен така преди години бяха ми начислили 250 лв към сметката при изтичане на договора, отидох, обясниха ми, върнах всичко и ми приспаднаха сумата. До ден днешен всичко ми е на Виваком - телевизия, телефони, интернет. Доволна съм от тях, не са идеални, но другите на които бях преди това, бяха мнооого зле. Върни всичко и проблемът ще се реши.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия