Плюсове и минуси на кварталите в София - 5

  • 41 972
  • 768
# 570
Попея не може да кара, за това я е яд на всички шофьори Simple Smile


Аз предположих, че си е купила нова кола и не иска останалите да ѝ се пречкат 😄
Виж целия пост
# 571
Значи се развиваме в правилна посока, щом още на дупка за 60 кв. м. хората могат да плащат по 180к евро. Повече да не съм чул някой да се оплаква как нямало пари в БГ.
Понеже имаме роднини и приятели и извън София: България не е София. В Ловеч и Калофер например заплатите са далеч от това, което се взима тук. И не само.

Мъжът ми преди работеше на бул. България, пътуваше с кола. В момента, в който се премести да работи в центъра - една пряка на Витоша, тръгна пеша. И е хепи Simple Smile
Виж целия пост
# 572
Явно политиците добре си вършат работата, щом се джафкаме помежду си, вместо да изискваме по-нормална инфраструктура. Надцаквате се с приказки кой колко плаща и предлагате "решения"
Доста е смешно
И далаверите и безхаберието си вървят, а вие плащате и се заблуждавате, че 3 пресечки по-в ляво или дясно от някое гето сте уау и всичко ви е на 6
Виж целия пост
# 573
Да не говорим за доводите: ами двете деца ходят в различни у-ща и на Н странични дейности. Добре, човек, плащаш по-високи данъци и си караш колкото ти душа иска. Никой не ти отнема правото, както и правото да живееш и паркираш в синя/зелена зона - само си плащаш за тези удоволствия.

Чувала съм го някъде: Българинът е беден, но за кола и кръчма пари винаги ще извади.
Виж целия пост
# 574
И за цигари.
Виж целия пост
# 575
Карането на трошки без документи едва ли може да се брои чак пък за толкоз вадене на пари за колата
Проблемите с неефективността на ГТ, паркинги, КАТ и прочие е факт. Хората биха плащали повече за паркиране и ГТ, но ако има и поне минимално повишаване качеството на услугата. Тук там нов автобус и историческия строеж на метрото не са такива.
При нови данъци, такси или повишаване на цени на нещо, без ефективни промени, ще спадне ще повече събираемостта им. Повече гратисчии, повече други шмекерлъци- намират начини хората.
Инфраструктурата е много важна, има си райони без ГТ, без улици, без градини и т.н. Който си живее сред такива неща- чудесно. Останалите имат право да ги изискват и да се ядосват,и с основание.
Виж целия пост
# 576
Да не говорим за доводите: ами двете деца ходят в различни у-ща и на Н странични дейности. Добре, човек, плащаш по-високи данъци и си караш колкото ти душа иска. Никой не ти отнема правото, както и правото да живееш и паркираш в синя/зелена зона - само си плащаш за тези удоволствия.

Чувала съм го някъде: Българинът е беден, но за кола и кръчма пари винаги ще извади.
Ами точно нали и аз от това се оплаквам. Решенията се вземат с цел да се товари обикновения гражданин, без реално да се мислят читави решения. Като стане целия град в зони ще се предлагат годишни или месечни стикери срещу заплащане... Обаче им е ясно, че никой няма да си остави колата, просто защото наистина сума ти народ няма друг избор. И какво излиза? Че просто са натоварили шофьорите с още 1 такса, срещу която нито на ползващите ГТ ще им се подобри нещо, нито на ползващите личен автомобил. А иначе нека се разделя обществото на противници и защитници на тия плиткоумни идеи - "разделяй и владей". Овчи народ...
Виж целия пост
# 577
Май само аз смятам, че ГТ в София е на ниво. Почти всички автобуси, които виждам, са сравнително нови с почти нулеви емисии, а от месец не са малко и тези, които са чисто нови.
Виж целия пост
# 578
Ти и Фандъкова, която не слиза от служебната кола.
Виж целия пост
# 579
Май само аз смятам, че ГТ в София е на ниво. Почти всички автобуси, които виждам, са сравнително нови с почти нулеви емисии, а от месец не са малко и тези, които са чисто нови.
И аз имам приятели, които твърдят това, обаче случайно или не работят в такава сфера, че не им се налага да ползват ГТ в час пик. За 90% от работещите обаче нещата не стоят по този начин.
Виж целия пост
# 580
Кел файда, че са нови автобусите като няма откъде да ги хвана. То и метрото е модерно, ама линиите са само 2 и една на път. Няма да казвам колко са в нормалните европейски столици.
И за последен модел телефон!
Виж целия пост
# 581
Ако се возиш в трамвай 7 - да, на ниво е. Аз се возя в 604 и също съм доволна. 76 също е добре. Както и по-новите тролеи, които са климатизирани.
Обаче, ако ми трябваше 88, щях да се позамисля дали да си купя карта. Или 304, май и 204 попада в тази графа.
А допотопните тролеи и трамваи? По новичкия Граф какви антики се движат...
Виж целия пост
# 582
Работя в района на президентството и всеки ден използвам метрото, въпреки че имам право на служебен паркинг. Тълпата в час пик не ми пречи, нямам обособено работно време,но ако ви се струва, че тук е зле, можете да пробвате метрото в Лондон или Милано в час пик. После пак ще си говорим.
Виж целия пост
# 583
Май само аз смятам, че ГТ в София е на ниво. Почти всички автобуси, които виждам, са сравнително нови с почти нулеви емисии, а от месец не са малко и тези, които са чисто нови.
И аз имам приятели, които твърдят това, обаче случайно или не работят в такава сфера, че не им се налага да ползват ГТ в час пик. За 90% от работещите обаче нещата не стоят по този начин.

Подчертаното е ключово.
И аз ползвам метрото чат-пат, никога в натоварени часове, но ми е ясно, че си има кусури.


Много е малко нашето метро, не може да се сравнява с големите европейски градове. Някъде другаде писах - в Париж спирките на метрото са по-начесто отколкото на автобусите, а нашето колко е - две линии на панделка.
Виж целия пост
# 584
Тоя довод "Мислиш къде да купиш жилище, заради  удобството на транспорта" е голяма ... тъпня. Поради някаква причина много хора сме родени в София и живеем в нея от преди драмата с паркоместата. Не, че вече не ми се налага да съм "собственик" /щото съм пожизнен ползвател/ на паркомясто, но в детството ми тротоарите бяха за хората, а на улицата играехме на "ръбчета". И все още живея в района, въпреки, че не ми прекараха метрото пред вратата....
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия