Плюсове и минуси на кварталите в София - 5

  • 41 958
  • 768
# 555
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile

Снимала си строежа до моя блок.. За жалост намерих проекта в нета, ще строят блок на 8 етажа, как ще се случи не знам. Sad
Виж целия пост
# 556
....
Снимала си строежа до моя блок.. За жалост намерих проекта в нета, ще строят блок на 8 етажа, как ще се случи не знам. Sad
Мъж, мъж съм. В тая тема сме доста от този пол.
Виж целия пост
# 557
Много хора, живеещи в София, буквално не стъпват в ГТ. За някои линии ги оправдавам, но да обясняваш изобщо какъв ужас е, понеже някой ти замирисал, идвайки отвън, където е 35 - малко префърцунено идва.
Но при струпването на толкова население и невъзможността за разширяване на улици - начинът е да си плащаш, щом ти изнася повече да караш кола.
Някой беше дал пример за Норвегия - там не колата е скъпа, а данъкът върху нея е някъде 80%.

Обаче както се вижда, средствата не се харчат ефективно. ЦГМ всяка година май е на загуба, значи не работи ефективно. Трябва умно инвестиране в читави и дълготрайни превозни средства ( и аз на мястото на жителите на Ман Ли не бих се возила в 304) и засилване на контрола и охраната в тях - без гратисчии и смрадливци. Вкл. полицията да се намесва.
Виж целия пост
# 558
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile

Снимала си строежа до моя блок.. За жалост намерих проекта в нета, ще строят блок на 8 етажа, как ще се случи не знам. Sad

От подобни абсурдни строежи на абсурдни места започват проблемите с паркирането в София. И преди да кажете, че сградата има подземни паркоместа, няма кой да накара новодомците да си ги купят. В кооперацията до нас въпреки наличието на подземни места доста от хората си спират на улицата, също както и клиентите на магазините и офисите на партера
Виж целия пост
# 559
Таратайките пред блоковете и по улиците са без ГО, без нищо и отвсякъде са за вдигане, но районните кметства си клатят краката. А тази година има и местни избори, та съвсем никаква работа няма да свършат.
Виж целия пост
# 560
Аз само не мога да разбера каква е идеята да се струпват още и още граждани в ГТ, при положение че реално в пиковите часове и в момента е меко казано препълнен. Какво става като се изсипят още и още хора в него? В 17 часа на спирката на Окръжна болница в 204 няма шанс да се качи човек, камо ли да е осигурено някаква нормална среда за пътуване...
Виж целия пост
# 561
Страшни доводи за зоната в тази тема Simple Smile И като я направят цяла София зона, хората къде ще си паркират колите? В Казиченеи ли? И от там с метрото?

Ще правят като теб - ще си купят гараж, паркомясто, ще си плащат за паркинг или няма да имат кола.

Доводът "ами на кое ОБЩЕСТВЕНО място ще си оставям ЛИЧНАТА кола" е... б@си довода.
Виж целия пост
# 562
Попея не може да кара, за това я е яд на всички шофьори Simple Smile
Виж целия пост
# 563
В пиковите часове по цял свят са препълнени превозните средства на ГТ. Общината би следвало да има грижата да пуска повече коли, ако има повече хора. Само, че в България е някак не престижно да се качваш на рейс, друго си е да се метнеш в колата, пък било то и за 10 крачки. Има деца, които никога през живота си не са се качвали на трамвай и автобус, защото нали...

Метрото трябва да се разширява, както е в белите европейски столици. Белким започнат повече хора да го ползват. Мъжът ми с кеф ще слезе от колата, само да има възможност да ходи с нещо удобно на работа. То затова и ще сменяме квартала като цяло, да спрем да прекарваме живота си в пътуване!
Виж целия пост
# 564
И преди да кажете, че сградата има подземни паркоместа, няма кой да накара новодомците да си ги купят.

Така си мислиш. Ще ги изкупят като топъл хляб. Ние като купувахме апартамента си купихме само едно подземно паркомясто. Мислехме и за второ над земята, ама нещо ни беше писнало да даваме пари и се въздържахме. След време се усетихме, че сме направили глупост, и поискахме да си купим и второ ама йок - всичко беше изкупено. Така че не се бой - ще се изкупят до едно.
Виж целия пост
# 565
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile

Снимала си строежа до моя блок.. За жалост намерих проекта в нета, ще строят блок на 8 етажа, как ще се случи не знам. Sad

От подобни абсурдни строежи на абсурдни места започват проблемите с паркирането в София. И преди да кажете, че сградата има подземни паркоместа, няма кой да накара новодомците да си ги купят. В кооперацията до нас въпреки наличието на подземни места доста от хората си спират на улицата, също както и клиентите на магазините и офисите на партера

Всички ап и подземни паркоместа вече са купени, само още един ап остана за продажба. На партера го гласят за заведение.. 😏😒😖
Виж целия пост
# 566
В 17 часа на спирката на Окръжна болница в 204 няма шанс да се качи човек, камо ли да е осигурено някаква нормална среда за пътуване...
A проблема с 204 е лесно решим- пускането само на съчленени автобуси ще намали тъпканицата, но тъпият концесионер явно е с връзки и си разчита на гадните единични автобуси без климатици. Е няма как някой да си зареже колата ако трябва да разчита на 204. А може да е съвсем различно- 76 като е само съчленени автобуси с климатици и нито става такава тъпканица, нито мирише лошо.
 В настоящото положение жителите примерно на южните квартали просто няма как да си зарежат колите даже и да искат- градският не е в състояние нищо допълнително да поеме.
Виж целия пост
# 567
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile
Това е на Краище и Буботинов, декар според мен няма, около 500-600 кв някъде трябва да е.
Страшни доводи за зоната в тази тема Simple Smile И като я направят цяла София зона, хората къде ще си паркират колите? В Казиченеи ли? И от там с метрото?
Аз парко място съм си купил, за прЕател питам Simple Smile
Всеки ще си паркира колата в зоната, където живее, или на паркомястото, което си купи, и няма да я кандилка всеки ден из София, ще я ползва за пазар в покрайнините на града и за извънградско. И трафикът ще намалее драстично, и шумът, и замърсяването на въздуха, и градът ще стане по-приятен за обитаване.  
От някои квартали няма метро и удобен транспорт до центъра, затова хората ползват коли. Когато слизаме към центъра, винаги паркираме на платен паркинг, чиста работа и не се обикаля. Ако около големите паркове имаше такива, щяхме да ползваме и тях. Не, че примирам да ходя в най-голямата лудница в Южния и Борисовата, но понякога се налагат жертви заради децата.
Кои са тези квартали? В крайна сметка, като са купували там, хората трябва да са мислили и за този аспект, а не да разчитат само на колите си. Кой да помисли вместо тях за това и кой е длъжен да се съобразява с това, че те не са помислили. 
Има голям платен паркинг пред стадион Васил Левски (където ставаше пазара за ски и велосипеди), паркираш там, плащаш си и влизаш в Борисовата. Лудница е, все пак е публичен парк, но колата изобщо не е задължителна част от тази лудница.
Нека да попитам като си толкова против хората да си “кандилкат” колите в София. Живеещите в къщи, в Драгалевци например как трябва да се придвижват до центъра?
Виж целия пост
# 568
Значи се развиваме в правилна посока, щом още на дупка за 60 кв. м. хората могат да плащат по 180к евро. Повече да не съм чул някой да се оплаква как нямало пари в БГ.
Виж целия пост
# 569
Попея не може да кара, за това я е яд на всички шофьори Simple Smile

Пич, аз когато съм шофирала в София, ти си бил още в т...ците на баща си, така че я по-кротко с това кой какво може. И сега карам, но на извънградско, защото задръстванията на София не ми понасят и съм си подредила нещата така, че да не завися от транспорт.  На шофьорите не ме е яд, яд ме е на автоталибаните, които си мислят, че всички наоколо са длъжни да се съобразяват с точно тяхното удобство. А в близо двумилионен град с евтини автомобили и все още липса на правила те са достатъчно много, за да определят средата.
Скрит текст:
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile
Това е на Краище и Буботинов, декар според мен няма, около 500-600 кв някъде трябва да е.
Страшни доводи за зоната в тази тема Simple Smile И като я направят цяла София зона, хората къде ще си паркират колите? В Казиченеи ли? И от там с метрото?
Аз парко място съм си купил, за прЕател питам Simple Smile
Всеки ще си паркира колата в зоната, където живее, или на паркомястото, което си купи, и няма да я кандилка всеки ден из София, ще я ползва за пазар в покрайнините на града и за извънградско. И трафикът ще намалее драстично, и шумът, и замърсяването на въздуха, и градът ще стане по-приятен за обитаване.  
От някои квартали няма метро и удобен транспорт до центъра, затова хората ползват коли. Когато слизаме към центъра, винаги паркираме на платен паркинг, чиста работа и не се обикаля. Ако около големите паркове имаше такива, щяхме да ползваме и тях. Не, че примирам да ходя в най-голямата лудница в Южния и Борисовата, но понякога се налагат жертви заради децата.
Кои са тези квартали? В крайна сметка, като са купували там, хората трябва да са мислили и за този аспект, а не да разчитат само на колите си. Кой да помисли вместо тях за това и кой е длъжен да се съобразява с това, че те не са помислили.  
Има голям платен паркинг пред стадион Васил Левски (където ставаше пазара за ски и велосипеди), паркираш там, плащаш си и влизаш в Борисовата. Лудница е, все пак е публичен парк, но колата изобщо не е задължителна част от тази лудница.
Нека да попитам като си толкова против хората да си “кандилкат” колите в София. Живеещите в къщи, в Драгалевци например как трябва да се придвижват до центъра?
Както си искат - като са купували къщата в Драгалевци, са си напарвили сметката как ще става това. Плащат си за зона или за платен паркинг в центъра, или ползват такси, или ГТ, тяхна си работа. Всеки знaе какъв е транспорът до Драгалевци и си прави сметката може или не може да се справи с него. Ограниченията в центъра са за всички, не само за Драгалевчани.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия