Плюсове и минуси на кварталите в София - 5

  • 41 962
  • 768
# 600
Ако само ги удържат, да, ще ревна
Виж, ако почнат да поддържат като там, е съвсем друг въпрос
Виж целия пост
# 601
НЕ е важно колко ти удържат, важно е какво получаваш. Датчаните и с големи удръжки, пак крайната заплата им е по-добра.
Тук в България, инфраструктура почти липсва. Трудно ви е да го разберете, докато не посетите някоя страна извън България...
И няма да слязат хората от колите... просто всички ще минем на електрички, ще паркираме навсякъде без пари и т.н. защото за електричките е безплатно паркирането  Wink Накрая ще почнем да летим и те така те...
Виж целия пост
# 602
Аз съм доволна от зоната, в нея няма хър-мър, а си паркирал без да платиш, а са те одрусали 100-ина лева за това. И съм доволна, че я раширяват из цяла София, и хората около мен  също са доволни. Спомага за решаване на проблема с колите и още как, изпитано на практика.
Тоз пък Дон, пич, спри се, обиколола съм цяла Европа по няколко пъти, да, инфраструктурата тук е много по-зле, ама и манталитетът ни е много по-зле, и спазването на правилата - също. Така че общо взето проблемът ни е на кокошката и яйцето.  Аз лично смятам, че докато хората тук смятат колата за фетиш, няма да се оправим.
Виж целия пост
# 603
Както никой не е длъжен да се съобразява с автомобилите, така и никой не е длъжен да предпочита ГТ Simple Smile
Виж целия пост
# 604
Както никой не е длъжен да се съобразява с автомобилите, така и никой не е длъжен да предпочита ГТ Simple Smile
Разбира се - и да си плаща за ползването на автомобила си. И да се съобразява с разпоредбите за 4 часово ограничение. Плаща за 4 часа и после я мести на друго място, и плаща за още 4 часа. Никой не му е забранил - срещу 8 лева на ден и едно местене, може да си пракира в зелената зона и да не ползва ГТ.  
Виж целия пост
# 605
Няма как да стане такова ограничаване на ползването на автомобил, защото като стане зона целия град просто никой няма да може да го използва, за да върши работа... Не знам дали си наясно, но това не е никакво решение.
Виж целия пост
# 606
Няма как да стане такова ограничаване на ползването на автомобил, защото като стане зона целия град просто никой няма да може да го използва, за да върши работа... Не знам дали си наясно, но това не е никакво решение.
Ами засега виждам, че става и още как, щом могат вече да не идват с колата си в Лозенец - то и в центъра е същото, както ЧС и Таис споделиха, аз за Лозенец говоря, защото това наблюдавам. Какво правят всички тези, които преди зоната са идвали всеки ден с кола, а сега вече не идват  - да не би да са напуснали работа или какво? Естествено, че ще продължат да ползват автомобили, но много по-рядко и само ако наистина се налага, защото когато разходът ти е много по-голям, сам ще се ограничаваш в ползването - това е целта. И тя е такава навсякъде.  
Виж целия пост
# 607
Значи идеята е, че в случая със зоните не говорим за разход само, ами за едно ограничение на времето, което ти можеш да прекараш на зона. Това е тотална недосмислица, дори да имаш възможност да си плащаш за зона, реално те ограничават с времето за престоя. И докато в центъра може би е окей да се ограничава по този начин, то в съседни квартали, да не говорим за цяла София си е чисто престъпление срещу част от жителите на града.
Виж целия пост
# 608
Още сме цвете, но не отивваме на добре и ние
Тези дето пък сме пътували извън Европа, сме виждали ужасяващ смог в многомилионни градове, като Мексико Сити или Бейджин и проблема е страшен. Не се вижда небето изобщо там.
Едва ли е нужно да стигаме до там
И наистина хората няма са слязат лесно от колите си ...затова приветствам всички рестрикции
Нуждни са правила и забрани, на 1во място Зона, после и друго да се мисли.. то не се трае вече
Колелетата няма да ни оправят , защото Бейджин например, града е разположен в плоска като тепсия равнина, тук не е така ...
Сред моите колеги , които не слизат от колите си, всичките са с едни +15 кила отгоре. Grinning
едва ли е решаващо за някого, ама защо човек да не помисли и за това? за 2 преки до магазина да "дрънкаш " винаги кола. защо?
Виж целия пост
# 609
Фък, аз пък смятам, че точно така трябва, а ти щом смяташ друго,  когато се случи в цяла София, отиди осъди общината за това престъпление. Да видим по какъв параграф ще заведеш делото Simple Smile
Виж целия пост
# 610
Няма да се случи, ще видиш че доста преди това хората ще протестират здраво. Пак казвам, ти го гледаш от гледна точка на това, че при вас е станало зона и било по-добре. Ама я го погледни, ако ти се налагаше с автомобил да ходиш (нямаш друга алтернатива) на работа всеки ден и те ограничават само по няколко часа да можеш да паркираш... Просто като пропищят бая хора и управляващите ще се усетят, че не това е начина. Спокойно, за сега зони има само в няколко квартала.
Виж целия пост
# 611
Няма да се случи, ще видиш че доста преди това хората ще протестират здраво. Пак казвам, ти го гледаш от гледна точка на това, че при вас е станало зона и било по-добре. Ама я го погледни, ако ти се налагаше с автомобил да ходиш (нямаш друга алтернатива) на работа всеки ден и те ограничават само по няколко часа да можеш да паркираш... Просто като пропищят бая хора и управляващите ще се усетят, че не това е начина. Спокойно, за сега зони има само в няколко квартала.
Аз съм спокойна и се радвам, че зоните се разширяват. И че все повече хора се усещат, че са необходими.
Няма друга алтернатива на автомобила само на няколко места в София - това са Витошката яка, където се предполага, че са богати и могат да плащат за паркиране в центъра, и новозастроените квартали, където постепенно ще също ще направят ГТ - ето, сега ще пуснат тролей до МанЛи Изток по Арселналски.
А иначе всички големи квартали имат метро - Люлин, Младост, Надежда/Обеля, Дружба, скоро и ОК и Левски ще имат. Така че огормната част от населението на този град има алтернатива. А че е свикнало само с личния автомобил е така, ама ще отвикне, като му бръкнат  в джоба.
Виж целия пост
# 612
Значи аз пак не знам за кой път повтарям, но тези зони в сегашния им вид не ограничават единствено със заплащане, ами и с времето, което можеш да прекараш на зона!!!!!!!!! Това е ключовото, което е нередно и смятам, че няма как да стане за целия град. Именно заради тези хора, които нямат алтернатива на автомобил в града. Иначе Манастирски ливади - Изток е ясно, че ще му прокарат ГТ, та нали там живее кметицата... като предчувствието ми е, че реално тролейбусът ще върти на колелото, където и сега има предостатъчно минаващи линии, но няма да влиза навътре в квартала, където реално ще има нужда.
Виж целия пост
# 613
Значи аз пак не знам за кой път повтарям, но тези зони в сегашния им вид не ограничават единствено със заплащане, ами и с времето, което можеш да прекараш на зона!!!!!!!!! Това е ключовото, което е нередно и смятам, че няма как да стане за целия град. Именно заради тези хора, които нямат алтернатива на автомобил в града. Иначе Манастирски ливади - Изток е ясно, че ще му прокарат ГТ, та нали там живее кметицата...
Аз пак повтарям, че в този град хора без алтернатива на личния автомобил на практика няма - дори в селата около София ходи ГТ. Ами местиш си колата след като изтече времето, ако държиш да си с колата.
И пак повтарям, че никой закон не е записал позлването на личен автомобил всеки ден като основно човешко право, така че да имаш основания да говориш за престъпление. Кога ще стане в целия град, не знам, ако стане, ще е вероятно след 20-30 години, но и да стане, успех с основанието за завеждане на дело срещу общината.
Виж целия пост
# 614
Попея не може да кара, за това я е яд на всички шофьори Simple Smile

Пич, аз когато съм шофирала в София, ти си бил още в т...ците на баща си, така че я по-кротко с това кой какво може. И сега карам, но на извънградско, защото задръстванията на София не ми понасят и съм си подредила нещата така, че да не завися от транспорт.  На шофьорите не ме е яд, яд ме е на автоталибаните, които си мислят, че всички наоколо са длъжни да се съобразяват с точно тяхното удобство. А в близо двумилионен град с евтини автомобили и все още липса на правила те са достатъчно много, за да определят средата.
Скрит текст:
Парцелът дали има и декар. Но пък техниката ...
Укрепява се изкопа в момента. Е, кварталът е "Иван Вазов". Цени под 3000 Е/m2 не очаквам. Е, зависи от методиката на изчисление де ... Simple Smile
Това е на Краище и Буботинов, декар според мен няма, около 500-600 кв някъде трябва да е.
Страшни доводи за зоната в тази тема Simple Smile И като я направят цяла София зона, хората къде ще си паркират колите? В Казиченеи ли? И от там с метрото?
Аз парко място съм си купил, за прЕател питам Simple Smile
Всеки ще си паркира колата в зоната, където живее, или на паркомястото, което си купи, и няма да я кандилка всеки ден из София, ще я ползва за пазар в покрайнините на града и за извънградско. И трафикът ще намалее драстично, и шумът, и замърсяването на въздуха, и градът ще стане по-приятен за обитаване.  
От някои квартали няма метро и удобен транспорт до центъра, затова хората ползват коли. Когато слизаме към центъра, винаги паркираме на платен паркинг, чиста работа и не се обикаля. Ако около големите паркове имаше такива, щяхме да ползваме и тях. Не, че примирам да ходя в най-голямата лудница в Южния и Борисовата, но понякога се налагат жертви заради децата.
Кои са тези квартали? В крайна сметка, като са купували там, хората трябва да са мислили и за този аспект, а не да разчитат само на колите си. Кой да помисли вместо тях за това и кой е длъжен да се съобразява с това, че те не са помислили.  
Има голям платен паркинг пред стадион Васил Левски (където ставаше пазара за ски и велосипеди), паркираш там, плащаш си и влизаш в Борисовата. Лудница е, все пак е публичен парк, но колата изобщо не е задължителна част от тази лудница.
Нека да попитам като си толкова против хората да си “кандилкат” колите в София. Живеещите в къщи, в Драгалевци например как трябва да се придвижват до центъра?
Както си искат - като са купували къщата в Драгалевци, са си напарвили сметката как ще става това. Плащат си за зона или за платен паркинг в центъра, или ползват такси, или ГТ, тяхна си работа. Всеки знaе какъв е транспорът до Драгалевци и си прави сметката може или не може да се справи с него. Ограниченията в центъра са за всички, не само за Драгалевчани.
Тук не коментирам зоната, а въобще желанието ти за ограничаване на използването, на автомобили. Зоната в центъра е факт от много години и не пречи на хората избрали живот близо до природата да слизат с колите си.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия