Пазаруване от Amazon - тема №83

  • 61 110
  • 754
# 660
Да не са изтекли 15те минути за deal-a?
Това е:)) Благодаря, докато разгледам и са минали:)
Виж целия пост
# 661
Ужас, тея Индийци навсякъде са ги сложили. Оня ден и в Немския с Индиец си писах в чата.
Виж целия пост
# 662
На мен пък много често в чата на Amazon.de ми се включват българи. Но си пишем на немски, де Wink. Някои накрая изпращат поздрав към БГ.
Виж целия пост
# 663
Дами помагайте ,ингилизкия амазон са ми объркали номерацията на обувките,но понеже никога не съм връщал стока ,не съм в час с процедурата.Превозвач Габиели .Търсих информация из темите,но нищо не разбрах,и във формата за връщане зациклих на Hermes Drop Off .....Hermes Pickup.....Royal Mail Drop off нищо не схващам Stuck Out Tongue Winking Eye
Виж целия пост
# 664
дават ти адрес през хермес защото мислят, че си в GB  - пиши им в чата че си БГ и помоли за точен адрес за връщане - пишеш им - не съм във Великобритания пазарувам чрез превозвач (моля вижте адреса на инвойса) - в моя случай винаги инвойса го пущам с адреса си в бГ.. ще ти ипзратят адрес за връщане
Виж целия пост
# 665
А на billing address пиша името и адреса на еоод ли? За да мога да предоставя фактура след това на счетоводството. Еик трябва ли да фигурира?
Извинете ме, не чета редовно.
Не адресираме до превозвач. Доставките са директно до офис фактурата е само за  вътрешно ползване. Съгласувайте действията си със счетоводител, защото ако се опитате да представите фактура по ВОП автоматично влизате по ЗДДС.
Виж целия пост
# 666
дават ти адрес през хермес защото мислят, че си в GB  - пиши им в чата че си БГ и помоли за точен адрес за връщане - пишеш им - не съм във Великобритания пазарувам чрез превозвач (моля вижте адреса на инвойса) - в моя случай винаги инвойса го пущам с адреса си в бГ.. ще ти ипзратят адрес за връщане
Преди време коментирахме ,че не е нужно да уточняваме че пазаруваме с превозвач - не е в наш интерес пък и амазон грам не ги интересува .Просто пише ,че не е в UK ,а се намира в БГ в момента и да бъдат така добри да генерират етикет за връщане от адрес....и цитирате адреса си .Това е.
Само да вметна че ще трябва Вие да си платите таксите по връщането ,ама това си го знаете надявам се.
Виж целия пост
# 667
аз винаги това им пиша - не съм имала проблем.
Защо да не е в наш интерес да пишем,че пазаруваме с превозвач?
Виж целия пост
# 668
Вие си знаете.Не искам да налагам мнение ,просто смятам ,че колкото по малко съм обстоятелствена толкова по добре.Освен това много английски сайтове вече отказват доставка на адреси на превозвачи ,само липсва и амазон да ни отрежат.
Виж целия пост
# 669
Подкрепям ctefani, не виждам необходимост от подобни обяснения. Наистина има доста сайтове, които отказват доставки до такива адреси и не ми се иска и амазон да е сред тях. Абсолютно достатъчно е да напишете, че в момента не сте в UK и желаете връщане от БГ. Нито те имат нужда от повече обяснения, нито вие ще се хабите да им ги давате.
В случая на Милен Иванов, щом амазон са объркали номера на обувките е редно и пощенските да му поемат, независимо че ги е поръчал до UK. Не вярвям да откажат.
Виж целия пост
# 670
Подкрепям горните мнения. Аз също не се обяснявам защо се налага връщане от България. Поемам си разходите, когато няма тяхна вина и толкова. Не виждам смисъл от допълнителни обяснения още повече, че наистина в един момент може да започнат да отказват доставка до превозвачи. Веднъж се случи да ми се върне пратката при тях, защото куриера не могъл 2 поредни пъти да достави пратката и да съм си я вземела от станция.
Виж целия пост
# 671
Също не се обеснявам! Мисля, че вече беше обсъждано! Така и самите фирми превозвачи прецаквате!
Виж целия пост
# 672
На мен като цяло ми е чудно какво толкова пишете по тия чатове, от 2013 г откакто пазарувам в Амазон, ми се е налагало само веднъж да пиша по повод връщане на неподходящ номер обувки(поръчани за приятелка).
С три мейла всичко се реши- един за етикет, един отговор и един с приложени снимки на пощ.разходи които бяха така добри сами да ми предложат.
От вип-а веднъж не получих пратка, пратена по пощата. Там им писах след 2 мес търпеливо чакане и с 2 приключихме.
протяжните обяснявки според мен само създават негативи -“ оф ония от БГ-то пак”
И за да не съм неинформативна: филипс днес имат намаление на някои глави за четки.

https://www.amazon.de/apb/page/?handlerName=OctopusDealLandingSt … p;ref_=gwm_dotd_p

Виж целия пост
# 673
Има разни проблеми, няма как без тях. Аз рядко им пиша, но понякога съм писала и 2-3 пъти в месеца. Сега не съм им писала от януари-февруари, а поръчвам доста редовно.
Наистина спрете да се обяснявате до какво поръчвате, защо поръчвате до там и т.н. Хората не са толкова тъпи, за колкото ги имате, и накрая ще откажат да доставят до такива адреси, както не малко сайтове направиха. Особено пък като толкова хора им обяснят, че поръчват така, щото спестяват едни пощенски и всъщност може не Амазон, а превозвачът да е виновен за липсващ/счупен артикул. Изобщо включиш ли трета страна, значи автоматично измиваш ръцете на Амазон при подобен проблем. И те ще са в пълното си право да ви кажат да пиете една студена вода, защото нямате никакво доказателство, че Амазон не са доставили продукта или са го доставили повреден.
Виж целия пост
# 674
На мен като цяло ми е чудно какво толкова пишете по тия чатове, от 2013 г откакто пазарувам в Амазон, ми се е налагало само веднъж да пиша по повод връщане на неподходящ номер обувки(поръчани за приятелка).



А в какви количества и какви стоки пазаруваш от Амазон? Това има огромно значение!

За да не спамя можеш да прочетеш аз за какво съм им писала напоследък, та чак ми втръсна:
Скрит текст:
От 7-8 месеца пазарувам основно от италианския склад, но и нови стоки, и 1 от 5 поръчки грубо е била ОК: маша за коса дойде с космите; прахосмукачка с липсващи части и с боклуците от прахосмукането и косми изпратена; счупен сушилник за съдове; парцал за миене с кофа ама пръчката и основата за закрепване на парцала липсващи; скъсани чаршафи;  епилатор с космите; счупени панти на грил и капакът направо си висеше на кабелите; чисто нов тиган с яйцевидна форма излят фабрично; чисто нови панталонни с номерация, която не беше ясно по каква система е; ново яке със същия проблем; нова стойка за телефон, която дойде в опаковката счупена и за капак 3 изгубенни пратки. Общо имам 54 поръчки само от там, от където почти не поръчвам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия