Изгубен касов бон и гаранция на тоалетна чиния

  • 809
  • 10
Здравейте!

Почти всичко в банята ни е от Баня Стил. Тоалетната чиния също, но преди месец някъде нещо се разхлаби и механизма за бавно затваряне започна да не работи особено добре и самата чиния се клати. 
Казаха ми да се свържа с Идеал Стандарт и ще я сменят. Ооообаче се иска касов бон/касова бележка или гаранция. А, не успявам да намеря нито едно от двете.
Какво мислите, че бих могла да направя в случая? До колкото четох, втори касов бон не се издава. Гаранция също.. Какви опции ми остават..
Виж целия пост
# 1
Ако не намерите гаранцията с касовия бон, нямате други опции, освен да си купите нова тоалетна чиния. Без тях, няма как да докажете , че се прави рекламация на стока в гаранция.
Виж целия пост
# 2
Ако случайно сте платили с карта, можете да извадите номера на плащането.
Виж целия пост
# 3
Не, плащането е в брой.....
Виж целия пост
# 4
Няма други варианти тогава.
Виж целия пост
# 5
Дори да намериш гаранционната карта, без касовата бележка нищо няма да стане.
Виж целия пост
# 6
Според мен не е лоша идеята да се купи нова тоалетна чиния, да се използва нейната касова бележка и да се върне в срок новата чиния без да се разопакова. Ако може по интернет да направите покупката, ще е още по-сигурно и законно.
Виж целия пост
# 7
Според мен не е лоша идеята да се купи нова тоалетна чиния, да се използва нейната касова бележка и да се върне в срок новата чиния без да се разопакова. Ако може по интернет да направите покупката, ще е още по-сигурно и законно.

Е,  нали връщайки новата ТЧ трябва да я върне с касовия бон.  Изобщо няма да стане номера според мен.
Виж целия пост
# 8
Да си го преснима? Grinning Касовите бонове се изтъркват и много хора си ги преснимат.

А преди да върне новата чиния, ще е използвала бележката за рекламация за първата.
Виж целия пост
# 9
Според мен не е лоша идеята да се купи нова тоалетна чиния, да се използва нейната касова бележка и да се върне в срок новата чиния без да се разопакова. Ако може по интернет да направите покупката, ще е още по-сигурно и законно.

И това го мислихме, хахах! И изобщо не е лоша идея принципно.
Искам да кажа, че съм супер доволна от Баня стил (магазина в Люлин)!
Чух се с тях по телефона, обясних им ситуацията с гаранцията и касовият бон.
Жената ми изпрати на мейл стокова разписка и копие на гаранционната карта (можело и само с нея, без касовият бон) и от там ме пратиха към Идеал стандарт (на тях е тоалетната,) и хората дойдоха на място да установят проблема.
Или рекламация или ремонт. В случая при нас нямаше нужда от рекламация.
Явно пазят информация за покупките на клиентите въпреки плащането кеш и никак не бягат от отговорност - даже обратното.
Виж целия пост
# 10
Радвам се, че всичко се е развило благополучно. И аз съм изключително доволна от люлинския им магазин, взехме мивка, която не ни пасна и върнахме без никакъв проблем, възстановиха ни цялата сума.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия