Развали ми се гаранционния телефон, но не мога да се свържа с магазина от който го купих.

  • 501
  • 7
Здравейте. Имам гаранционен телефон, на който тъча отказва понякога и се опитах да се свържа с онлайн магазина от който го купих. При първото позвъняване никой не ми вдигна, при второто ми затвориха, при третото даваше заето, при четвъртото- свободно и при последното изключен телефон. Подозирам, че  търговеца е некоректен и несериозен за да не си вдига цял ден телефона и сега незнам какво да правя. Моля дайте съвет.
Виж целия пост
# 1
Гаранцията обикновено се поема от сервиза, който поддържа съответната марка, а не самия онлайн магазин.
Виж целия пост
# 2
Добър съвет ти е дала, милинка.
Обърни се директно към оторизираният сервиз за марката. С гаранционна карта и документ за закупуване (фактура/касова бележка) ще ти го оправят без проблем.
Виж целия пост
# 3
Добър съвет ако не е Iphone:).99,9% се продават втора употреба , Уж нови и то вакумирани и всеки си мисли че е ...... гявола ;p .Какъв е телефона и към коя фантом фирма е гаранцията?
Виж целия пост
# 4
Кой е производителя на телефона?
Виж целия пост
# 5
Кой е производителя на телефона?
Xiaomi
Виж целия пост
# 6
С документите за покупка и гаранция отиваш в сервиз за GSM и от там ще ти кажат дали се поема гаранцията за повредата и цена. Търговеца не е сервиз и в случая ☺ няма защо да го търсиш
явно е некоректен 😈 след като дори и не отговаря на телефона.
Виж целия пост
# 7
Свързах се с посочения на гаранцията сервиз.Казаха, че няма как да го ремонтират, защото не бил за бг пазара или нещо такова.....Явно ще се стига до КЗП
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия