Седми клас 2019/2020 - тема 1

  • 30 868
  • 802
# 450
При нас двете профилирани гимназии нямат професионални паралелки. СХН в ПМПГ е профилирана и то даже е с ИИЧЕ.
Виж целия пост
# 451
От цитата на стратвгията ме изуми, квалификацията "елитни" училища. Мислех, че категоризацията е за бг-мамма, а не че държавата признава, че не осигурява образование с еднакво качество. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 452
Да, тъпо е това с елитните. То не, че е лъжа, но не бива да го има в официален документ. Anguished
Виж целия пост
# 453
И вече е налице дискриминация. Казаха, че неявяването на НВО не лишава децата от достъп до образование. Обаче ги лишава от достъп до елитно такова, признато от самите тях.
Виж целия пост
# 454
Има ли наредба , която регламентира внасянето на вода или друга напитка по време на провеждането на НВО?
Моята девойка е с 12 см нагоре за няколко месеца и кръвното й започна да пада  често.Водих я не детски хематолог- всичко е в норма. От растежа било.
Виж целия пост
# 455
Еха, 12 см си е доста. Това е явно въпросния пик на растежа в пубертета. Вода май всеки си носи на изпит.
Виж целия пост
# 456
Bisekra_a, ко е слаба девойката, следете я да не се изкриви. Нека да плува и изобщо да спортува активно.
Виж целия пост
# 457
Доста е, да. Гледам,  че и съученичките й са дръпнали на височина сериозно и са със същите оплаквания.

Призма, 169 см, 47 кг е. Активна е физически( спортува), но ще следя. Благодаря!
Виж целия пост
# 458
Я да питам по този въпрос, Бисерка, твойта девойка има ли цикъл, защото четох и говорих с нашата ЛЛ, че като им дойде цикъла и рязко забавят растежа. Моята от миналото лято има цикъл и в общи линии за последната година е пораснала само с 2см.
Виж целия пост
# 459
Бубче, има цикъл от септември 2018г.
Скок в растежа наблюдавам при нея в последните месеци.
Виж целия пост
# 460
Имам един въпрос, вашите деца ориентирали ли са се къде искат да продължат да учат?
При мен едната има някаква идея, докато другата изобщо не знае къде иска да продължи. Няма нещо, което да я влече или към което да проявява по-голям интерес и за съжаление няма и нещо, което да и се отдава повече за да мога да я подбутна в дадената посока. Всъщност тя иска да си остане където е досега, но определено мястото и не е за там и не виждам смисъл да се възползваме отново от предимството, ако сестра и влезе, но и не виждам накъде другаде бих могла да я насоча.
Има ли някой друг в подобно положение и как мога да и помогна да се ориентира към нещо за да може да направим някакъв поне малко обоснован избор?


Айла, и Калина е така - не е особено ориентирана, няма интерес към почти нищо от училище.
От толкова разговори за НВО обаче  без да й налагам започна да й просветва. А и с приятелки и съученички явно доста коментират и това помага в избора.
 В Пловдив няма и кой знае какъв избор за елитни гимназии, така че ще се борим за където стигне бала като вече изяви предпочитания за език (да не повярваш съвпадна с моето предпочитание без изобщо да го изказвам на глас пред нея  Crazy)
Виж целия пост
# 461
Я да питам по този въпрос, Бисерка, твойта девойка има ли цикъл, защото четох и говорих с нашата ЛЛ, че като им дойде цикъла и рязко забавят растежа. Моята от миналото лято има цикъл и в общи линии за последната година е пораснала само с 2см.
Моята има цикъл от почти година и точно оттогава рязко тръгна да расте и да се развива.
Виж целия пост
# 462
От цитата на стратвгията ме изуми, квалификацията "елитни" училища. Мислех, че категоризацията е за бг-мамма, а не че държавата признава, че не осигурява образование с еднакво качество. Rolling Eyes
Мен ме изненадва именно това, че самото МОН си служи вече с махленските определения и им поставя точно и препинателните знаци, които се брулят по форумите.
Скрит текст:
Не че не са правилни, квалификациите със знаците.
Иначе мотивът за мен си е наличен, фактически.
Да, пълни сме с гимназии, които се считат за "елитни", без на практика да са такива и в които наистина все по-често влизат ученици с нисък успех /и възможности/, откъдето нивото си пада още повече. Завършват без професия, но и без изгледи за академично развитие, освен ако не иде реч за треторазряден селски ВУЗ. Съжалявам, но това е също най-подходящото определение за подобни, пък не са никак малко. И да, за мен е добре да се поограничат бройките за езикови, математически и т.н. профилирани училища и паралелки с оглед намаляването на населението, вкл. и на децата, и на тия ученици, които нямат кой знае колко висок учебен потенциал /да не се лъжем, но са си повече от 3/4, вероятно/ да се предостави възможност да се снабдят с професия. Тъй като те не са за продължаване на образованието в университет. А университетите също подлежат на една сериозна чистка. Пак по тази причина. Когато има места за профилирани гимназии и ВУЗ в повече от търсенето, е логично нивото на това, което се предлага, да спадне, както се и случва и от това да губят и учениците с реално добра подготовка.
Понеже, както вече писах, сме се заели да "изучим и дипломираме" всичко, щъка на два крака.

Да, тъпо е това с елитните. То не, че е лъжа, но не бива да го има в официален документ. Anguished
Споделям точно това и аз.
...
Моя човек го мериха миналата седмица - 1,76 м. Мина ме!
Виж целия пост
# 463
Аз съм 176  см и моето ме надмина още зимата-в момента е 180 см на 60кг ,44,номер маратонки,ама хич не ми изглежда слабичък...
При нас нивото на професионалните гимназии е много ниско-за съжаление нито професия,нито знания придобиват...То в профилираните е зле,а пък в  др хептем...
Виж целия пост
# 464
...
При нас нивото на професионалните гимназии е много ниско-за съжаление нито професия,нито знания придобиват...То в профилираните е зле,а пък в  др хептем...

То за жалост най-често е така у нас.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия