Египет /Тема 9/

  • 51 347
  • 747
# 720
Което е много неприятно, наистина, и оставя едно горчиво усещане. Ясно беше, че не си подритваме пачките на улицата, и че никой не би оставил нещата така. Кофти имидж си формираха по този начин.
Виж целия пост
# 721
Като заинтересувана страна /туристически агент/ не искам да влизам в полемики, а само ще отбележа няколко факта:
- нямаме унифициран документ, нямаме дори насоки от министерството на туризма - какво трябва да представлява този ваучер за бъдещи услуги /да не се бърка с ваучер за туристическо пътуване или настаняване/;
- нямаме такъв случай в туризма, нямаме такива документи, които да са предварително изготвени - споразумения за смяна на дати, за отмяна, за връщане на суми. До сега, винаги, винаги, просто сумите са се връщали в рамките на 1 максимум 2 седмици. Всичко се измисля в момента с юристи.  Някои са по-бързи, други не.
- нямаме идея, как и какво ще се случи и как ще се развият нещата.
- нямаме идея, как и кога авикомпаниите/ круизните компании/хотелите в БГ и чужбина ще ни върнат парите на клиентите.

Ясно ми е, че клиента това не го интересува.

П.П. повечето големи ТО нямат споразумение за връщане на пари. В последната седмица започнаха да ми изпращат такива, визирам Бохемия, Емералд, Абакс...други така и нямат Тез тур, Турс клуб, Музенидис.

Официално имаме потвърждение и специален продукт от застрахователите, който ще покрива риск от фалит и за ваучерите за бъдещо ползване.
Виж целия пост
# 722
Галактик, съгласна съм...когато попитах за документ за бъдещи плащания от страна на ТА (все пак е нормално като клиент да попитам за такъв документ, защото срокът е доста дълъг), ми отговориха, че не издават такъв, а ще ми предоставят кредитно известие...Достатъчно ми е, че вече го имам и в ел. им система резервацията ми е със статут "връщане на сума".
Далеч съм от мисълта, че на ТА им е лесно....
Виж целия пост
# 723
Galactic Voyager, гаранция и на двете страни не им е лесно. Държавата абдикира за пореден път и остави всеки да се оправя, както може. Но все пак "удари едно рамо" на ТО/ТА и направи клиента кредитор за минимум година и половина напред. Лично аз от моя туроператор не мога да се оплача. Анулирах в 45 дневния срок за безплатна анулация, имам кредитно и ще чакам, колкото е нужно. Да сме живи и здрави, пак с тях ще пътуваме. Simple Smile Но не всички агенции са така коректни. Хората масово се оплакват от всевъзможни врътки, трикове, високомерно отношение и извиване на ръце от страна на агенциите, което не прави чест на последните. Аз също работя с клиенти и знам, колко е важно доверието в този тип отношения, колко трудно се гради, и как лесно се губи. Simple Smile Ако имаше едно нормално и човешко отношение от агенциите към клиентите им, нещата щяха да са доста по-различни. Simple Smile Гадно е когато някой е мил и любезен с теб, докато ти вземе парите и веднага след това рязко загуби интерес, на принципа "кучета го яли тъпанара", на който прибрахме парите! Много мразя, когато някой започне упорито да ме убеждава, че черното, което виждам със собствените си очи, всъщност е снежно бяло. 😀
Виж целия пост
# 724
Iseto6, абсолютно подкрепям. Не случайно завърших така предишния си пост...Три месеца се наслушах на какво ли не...два месеца лудо убеждаване и заобикалки да не би случайно да си поискам парите, въпреки че съвсем ясно си изразих желанието още след изпращане на опциите им, сред които нямаше връщане на сумата......Самата ТА ме амбицира да си ги търся с отношението си ...
Виж целия пост
# 725
Айрче, в твоя случай некоректно отношение е меко казано. Аз също съм била обект на некоректно отношение от ТО. След случката, много внимателно избирам, къде, и с кого да пътувам. Туроператорът, който на маймуна ме направи беше един от големите... Сега и пари да ми дават, за да почивам/пътувам с тях, няма да го направя. 😀 Още си пазя наглите и арогантни имейли от "шефката" на фирмата. Нали се сещаш, че никой от близки, приятели и далечни познати не иска да пътува с тях. 😀 Една приятелка се излъга, резервирала чрез агент и чак при подписването на договора радбрала, коя е фирмата организатор. Не смееше да ми каже, докато не стана време да си иска парите за неосъществената почивка. 😀 Сега водим борба за възстановяване на платеното. Циркът е пълен, но този път няма да стане на тяхното. 😀
Виж целия пост
# 726
В момента всички сме в един кюп. Ситуацията е меко казана необичайна.
Аз съм служител в сравнително малка фирма, която е в голямата си част туристическа агенция - посредник и по-малко туроператор - организатор. В последните месеци се занимавам само и единствено с това да успокоявам и информирам клиенти - до колкото мога.
Всеки разговор с клиент започва с: звъня да ми дадете повече информация. Разбирам. Ама ние нямаме повече информация, ЕС, правителството нашето или на другите, не ни се отчитат, нямаме таен канал за информация...каквото се пусне в медиите и официално като наредба, това е...Браншът и цялата концепция на организиран туризъм е обърната надолу с главата. И съм сигурна, че и мен ме коментират като лоша и некоректна.
В момента непрекъснато съм в преговори с колеги: правим нови резервации и прихващаме суми за да върнем на клиенти, или местим от една дестинация на друга...въобще опитваме да сме полезни и коректни към клиентите. Но за тази цел е супер важно туризмът дори малко да тръгне. Ето Гърция тръгват нещата, България...важно е и Турция да стартира. Парите на всички ще се върнат. Категорично.
Огромна част от клиентите не си искат парите, директно ми казват: искаме да пътуваме, когато е възможно, веднага звънете.
Виж целия пост
# 727
Да, нормално е да искат да пътуват, нито фирмите, нито клиентите "берат парите" по дърветата. Щом си платил за почивка, искаш почивка. Важно е отношението и проявата на съпричастност, към този, на когото плановете хем са провалени, хем и без пари остана. Пример за "професионално" отношение от преди 2 седмици:
Скрит текст:
Опит (от страна на клиента) за промяна на дестинацията и прехвърляне на парите от провалената почивка. Моето участие в случката е, че познавам новата дестинация, правим задълбочено проучване и избираме хотел, от предлаганите в страницата на агенцията. Хората, които искат да прехвърлят парите си, отиват в офиса на агента. Разговорът се води очи в очи:
 - "Харесала съм си ето този хотел, може ли да прехвърлим сумата"? Отговорът:
- "Ама госпожо Вие какво си мислите, че можете да почивате където си поискате ли!?!" Вие можете да отидете само в хотел, който се предлага от фирмата с която имате договор, а тя не предлага този хотел, нищо не може да направите." След изразеното недоволство ошашавеният псевдо турист заявява, че продължава да настоява за възстановяване на сумата, за което е изпратил N на брой имейли - без адекватен отговор. Тук арогантността на агента се засилва, тонът също се променя, последният високомерно заявява:
- "Госпожо, нали знаете, че ще чакате, ама много ще чакате да ви върнем парите.. Щом Ви се чака, чакайте си!" Накрая клиентът напуска офиса вбесен....
Галактик, предполагам, че Вие по-добре от мен знаете, че разговорът можеше да протече по съвсем друг начин. Можеше да се предложи друг, сходен на избрания хотел, който се предлага от съответния оператор и двете страни щяха да са доволни. 😀
Виж целия пост
# 728
Айрче, в твоя случай некоректно отношение е меко казано. Аз също съм била обект на некоректно отношение от ТО. След случката, много внимателно избирам, къде, и с кого да пътувам. Туроператорът, който на маймуна ме направи беше един от големите... Сега и пари да ми дават, за да почивам/пътувам с тях, няма да го направя. 😀 Още си пазя наглите и арогантни имейли от "шефката" на фирмата. Нали се сещаш, че никой от близки, приятели и далечни познати не иска да пътува с тях. 😀 Една приятелка се излъга, резервирала чрез агент и чак при подписването на договора радбрала, коя е фирмата организатор. Не смееше да ми каже, докато не стана време да си иска парите за неосъществената почивка. 😀 Сега водим борба за възстановяване на платеното. Циркът е пълен, но този път няма да стане на тяхното. 😀

Сподели за коя агенция става въпрос.

Ние до момета сме пътували винаги със "самоорганизация". Не се е налагало да ползваме агенция - освен веднъж, когато беше почивка с друго семейство и бебета и ползвахме Planet Travel - много доволни останахме от отношението, организацията, търпенето, и ако се налжи в бъдеще - пак бихме им се доверили.

Сега за Египет - мъжът ми ходи всяка година - гмурка се, а масово който е ходил няколко пъти, се ориенира, и си планира сам. Все едно си ходят на вилата ... Simple Smile Само, че с мен щеше да е различно - защото беше по повод 10г от сватбата, и аз не исках никакви експерименти. В последно време бях адски преуморена. Исках просто да си почина, всичко да е наред, да няма ядове, никакви екскурзии, напрягане и прочие. Не исках да виждам хора, с никого да говоря. Просто да се събудя, да си постоя на терасата, на плажа, книжка .... Не исках приключение - просто почивка. И затова преценихме, че агенция може да ни насочи към подходящ хотел. А предвид коментарите тук - избрахме Тез Тур.

Когато стана ясно на къде вървят нещата - коментирахме дали да си търсим парите или просто да отложим. Реално догодина бихме отишли, пак с тях. Ако настояваме за парите - бихме ги затруднили, но има риск - ако фалират - просто да си увиснем.

Все пак, решихме да направим реверанс към бизнеса, да дадем своя дан в тази трудна за всички ситуация. Ако бяха започнали с въртелите - като някои други агенции - със сигурност нямаше как да им имаме доверие, и щяхме да си търсим парите.

Агенциите, които реагираха навреме и правилно - според мен получиха и подобаващо отношение от клиентите си. Другите определено загубиха много - и доверие, и клиенти и реноме.
Виж целия пост
# 729
Фирмата е Абакс, а тази, за която пише Air е изписвана многократно няколко страници по-назад. Simple Smile
Виж целия пост
# 730
Да, нормално е да искат да пътуват, нито фирмите, нито клиентите "берат парите" по дърветата. Щом си платил за почивка, искаш почивка. Важно е отношението и проявата на съпричастност, към този, на когото плановете хем са провалени, хем и без пари остана. Пример за "професионално" отношение от преди 2 седмици:
Скрит текст:
Опит (от страна на клиента) за промяна на дестинацията и прехвърляне на парите от провалената почивка. Моето участие в случката е, че познавам новата дестинация, правим задълбочено проучване и избираме хотел, от предлаганите в страницата на агенцията. Хората, които искат да прехвърлят парите си, отиват в офиса на агента. Разговорът се води очи в очи:
 - "Харесала съм си ето този хотел, може ли да прехвърлим сумата"? Отговорът:
- "Ама госпожо Вие какво си мислите, че можете да почивате където си поискате ли!?!" Вие можете да отидете само в хотел, който се предлага от фирмата с която имате договор, а тя не предлага този хотел, нищо не може да направите." След изразеното недоволство ошашавеният псевдо турист заявява, че продължава да настоява за възстановяване на сумата, за което е изпратил N на брой имейли - без адекватен отговор. Тук арогантността на агента се засилва, тонът също се променя, последният високомерно заявява:
- "Госпожо, нали знаете, че ще чакате, ама много ще чакате да ви върнем парите.. Щом Ви се чака, чакайте си!" Накрая клиентът напуска офиса вбесен....
Галактик, предполагам, че Вие по-добре от мен знаете, че разговорът можеше да протече по съвсем друг начин. Можеше да се предложи друг, сходен на избрания хотел, който се предлага от съответния оператор и двете страни щяха да са доволни. 😀
Ей, че не съм била там... Само на госпожи ще ми стане! Иначе нали където искаш почиваш или аз нещо съм в грешка? Но нали за това се казва почивка, а не затвор с облекчен режим?!
Виж целия пост
# 731
Това с агенциите е много неприятно ,не знае човек на кого да се довери ,бях избрала и аз една програма предлагана от АБАКС , те не работят директно с клиенти и не можах да одобря ТА , та се получи добре. Иначе за Тез Тур - с мен са били коректни ,нямам оплаквания.
Виж целия пост
# 732
В момента всички сме в един кюп. Ситуацията е меко казана необичайна.
Аз съм служител в сравнително малка фирма, която е в голямата си част туристическа агенция - посредник и по-малко туроператор - организатор. В последните месеци се занимавам само и единствено с това да успокоявам и информирам клиенти - до колкото мога.
Всеки разговор с клиент започва с: звъня да ми дадете повече информация. Разбирам. Ама ние нямаме повече информация, ЕС, правителството нашето или на другите, не ни се отчитат, нямаме таен канал за информация...каквото се пусне в медиите и официално като наредба, това е...Браншът и цялата концепция на организиран туризъм е обърната надолу с главата. И съм сигурна, че и мен ме коментират като лоша и некоректна.
В момента непрекъснато съм в преговори с колеги: правим нови резервации и прихващаме суми за да върнем на клиенти, или местим от една дестинация на друга...въобще опитваме да сме полезни и коректни към клиентите. Но за тази цел е супер важно туризмът дори малко да тръгне. Ето Гърция тръгват нещата, България...важно е и Турция да стартира. Парите на всички ще се върнат. Категорично.
Огромна част от клиентите не си искат парите, директно ми казват: искаме да пътуваме, когато е възможно, веднага звънете.
Аз лично съм супер доволен от вас
Виж целия пост
# 733
Почивал ли е някой последните седмици в Египет? На път съм на резервирам за август ( не чрез български туроператор), много ми се почива в Египет, но се колебая предвид ситуацията.
Виж целия пост
# 734
Последно време не съм , но помня че има обикновено голям наплив от англичани , които не спазват никакви мерки по принцип, да не говорим по време на вируси, големите хотели държат хигиена по принцип , но нищо не ви гарантира че ако идете да се разходите из някой близък град ако сте в хотел на брега, няма да има риск, а и най -мърлявите летища които сме виждали с  компанията , бяха точно в египет , сега може и малко да са оправили нещата, погледнете случаите там как са , но някои плажове към хотелите не са огромни и няма как да се пази дистанция, а и не виждам как биха носили храна по стаите , всичко сигурно още е на блок маси в отделни помещения , иначе за плаж е супер и за гмуркане , дано намалят цените поне сега в тази ситуация
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия