Всички въпроси за банкови карти на едно място. Допитайте се до експерта в темата!

  • 15 122
  • 340
# 150
Едва ли жената ще ти отговори на този въпрос с милионите. Обаче ми е интересно друго. Какво покрива застраховката? Масово ли се сключват, задължителна ли е или по желание.
Виж целия пост
# 151
В моята банка не е задължителна, но според мен всеки е редно да има такава.
Виж целия пост
# 152
В моята банка не е задължителна, но според мен всеки е редно да има такава.
Ами не питах теб. Бреййй какво ли бе прави човек за една точилка.
За да не е спам искам да попитам има ли кякаква статистика за слпупотребите с банковите карти. През годините има ли спад или ръст?
Виж целия пост
# 153
В моята банка не е задължителна, но според мен всеки е редно да има такава.
Ами не питах теб. Бреййй какво ли бе прави човек за една точилка.
За да не е спам искам да попитам има ли кякаква статистика за слпупотребите с банковите карти. През годините има ли спад или ръст?

изобщо не ме интересува но не мога да се въздържа на този пост "какво ли би направил човек за една точилка"
Ама как може да го кажите точно вие ,като точно вие се скъсахте да коментирате точно заради тази точилка ....
Виж целия пост
# 154
Навсякъде плащам с дебитната си карта, стига да разполагат с ПОС терминал Wink
Виж целия пост
# 155
poems и аз и ММ постоянно получаваме спамове от уж банката. Но след проверка става ясно че емайла е някакъв измислен, нищо общо с банката. Директно в спама отива.

За мен е ясно, както че ще съмне*, че подобни мейли са 100% измама. Дори няма нужда да се замислям имаше ли умник Гюро глава или нямаше, понеже не съм клиент на тази банка. Но е факт, че на 1000 такива писма се получават около 2 отговора. Даже скоро обсъждахме тук във форума класическа нигерийска измама от типа измама 419. Въпросът ми по-скоро задълбаваше в насока дали банката има специализиран екип/ отдел, който работи съвместно с полицията относно превенцията на киберпрестъпленията, дали имат гореща линия, на която да  съобщиш, ако си станал жертва на финансова измама или тази дейност се поема на телефоните за 24 часово съдействие за карти и търговци и също така дали имат специален мейл или контактна форма, където да се препращат такива мейли. Не че не може да се препратят към антифишинг организацията или да се пусне сигнал към полицията.

* Използван е стих на Никола Вапцаров от "Писмо" (Ти помниш ли морето и машините).
Виж целия пост
# 156
Ето и следващия въпрос.
Възможно ли е клиента да ограничи без контактите си плащания.?
В моята банка може. Веднъж ми се наложи да пазарувам няколко пъти в рамките на деня. 3 пъти пазарувах безконтактно и на 4-ия трябваше да въведа ПИН, независимо, че сумата беше малка.

Имам и дебитна, и кредитна карта. Дебитната я използвам само за теглене на пари от банкомат. Навсякъде се разплащам с кредитната. Не обичам да нося пари в брой. Дори напоследък избягвам магазини, които не приемат карти. Задължително погасявам задълженията си в гратисния период и не плащам лихви, които не са никак малки.
Виж целия пост
# 157
Дебитна карта използвам ежедневно.
Виж целия пост
# 158
В моята банка не е задължителна, но според мен всеки е редно да има такава.
Ами не питах теб. Бреййй какво ли бе прави човек за една точилка.
За да не е спам искам да попитам има ли кякаква статистика за слпупотребите с банковите карти. През годините има ли спад или ръст?


Вече са Ви го казали, ама точно Вие ли? Която отговаряте на моите въпроси към експерта Wink Аз поне работя в банка, но може би и Вие, защото масово отговаряте на въпросите не други потребители, вместо експерта. Идеята за повече коментари е точно дискусия, а не спам, какъвто се опитахте да направите със 7-8 коментара подред.
Виж целия пост
# 159
Моята банка няма такива ограничения, пазарувала съм и правила плащания по 6-7 на ден и не съм имала проблеми!
Виж целия пост
# 160
Ползвам кредитната си карта предимно за пазаруване от хранителни магазини и за плащане на сметки...
Виж целия пост
# 161
Ползвам си картата на почти всички места, където пазарувам, по-удобно ми е.

Имам въпрос относно мобилното приложение - има ли начин веднага да получавам известия при направена транзакция. Към момента информацията се актуализира след дни и понякога забравям за какво съм давала пари.

Здравейте!

Трансакциите можете да си ги проследявате като влезнете в меню КАРТИ -> избирате картата (ако имате повече от една) -> ВСИЧКИ ОПЕРАЦИИ (фунийката) -> залагате период, за който искате да ги видите до днешна дата -> ОК


Поздрав,
Мария

Благодаря много!
Виж целия пост
# 162
за плащане на битови сметки ползвам дебитната си карта и пазаруване в супермаркети
Виж целия пост
# 163
Интересува ме на колко време опреснявате информацията в сайта Ви относно банковите клонове и банкоматите? Случвало ми се е да търся банкомат - на картата го има, а в действителност не, както и обратното.
Виж целия пост
# 164
Дебитната карта, ежедневно я използвам за всичко - онлайн покупки, плащане на сметки, пазаруване във физически магазини, почивки и по-големи покупки.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия