Всички въпроси за банкови карти на едно място. Допитайте се до експерта в темата!

  • 15 247
  • 340
# 165
Тъй като току що получих уведомление (от друга банка), че известяванията за трансакции вече ще бъдат платени, възникна въпрос - ако Вашата банка има сходни процедури и такси - това дали не ощетява някои клиенти, например при неправомерно теглене, ако преди това са били уведомявани за трансакции от сметката им, а сега не се възползват от услугата, дали по този начин няма да се усетят твърде късно?
Виж целия пост
# 166
За какви плащания най-често ползвате кредитна/ дебитна карта?

Всеки ден ползвам карти, имам всякви, дебитни, кредитни... Най-често ги ползвам за пращане във физически магазини.
Виж целия пост
# 167
Абсолютно всичко плащам с кредитната си карта. Накрая на месеца покривам задължението си в срок. Така използвам пълноценно картата си като трупам точки за лоялност, организирам разходите си и т.н. Под всичко разбирайте храна, дрехи, козметика, техника, здравни услуги, сметки, почти всичко.
Виж целия пост
# 168
Напоследък плащам предимно с дебитната си карта, вместо да използвам пари в брой. Не използвам кредитна карта.
Виж целия пост
# 169
Ползвам си картата на почти всички места, където пазарувам, по-удобно ми е.

Имам въпрос относно мобилното приложение - има ли начин веднага да получавам известия при направена транзакция. Към момента информацията се актуализира след дни и понякога забравям за какво съм давала пари.

Здравейте!

Трансакциите можете да си ги проследявате като влезнете в меню КАРТИ -> избирате картата (ако имате повече от една) -> ВСИЧКИ ОПЕРАЦИИ (фунийката) -> залагате период, за който искате да ги видите до днешна дата -> ОК


Поздрав,
Мария

Благодаря много!
Би трябвало известието за извършено плащане да се получава веднага в мобилното приложение. За съжаление и при мен това не се случва, с изключение на това, че сумата по сметката ми е намаляла. От кого и защо - ако нямам СМС известия иди разбери. Появява се чак на датата на осчетоводяването, като абсурдно за това действие ми посочва дата и точен час, а за самото плащане - само дата и час 00:00:00.
Поради тази причина поисках и плащам и за СМС.
Няколко пъти съм звъняла или ходила на място в банката - все някакъв бъг в системата имало, пък уж съм на новата мобилна версия...
Надявам се този проблем да се отстрани.

Поздрави,
tetka_the_best

ПП - Ползвам често дебитна и кредитна карти, особено пък при плащане в институции, където ако плащаш кеш ти взимат и такса превод.
Виж целия пост
# 170
достатъчна ми е дебитната карта, не си позволявам теглене от кредитна-  може би в изключителни случаи
Виж целия пост
# 171
Какви са условията за кешбек, ако предлагате такава опция към кредитните ви карти?
Виж целия пост
# 172
Ползвам си картата на почти всички места, където пазарувам, по-удобно ми е.

Имам въпрос относно мобилното приложение - има ли начин веднага да получавам известия при направена транзакция. Към момента информацията се актуализира след дни и понякога забравям за какво съм давала пари.

Здравейте!

Трансакциите можете да си ги проследявате като влезнете в меню КАРТИ -> избирате картата (ако имате повече от една) -> ВСИЧКИ ОПЕРАЦИИ (фунийката) -> залагате период, за който искате да ги видите до днешна дата -> ОК


Поздрав,
Мария

Благодаря много!
Би трябвало известието за извършено плащане да се получава веднага в мобилното приложение. За съжаление и при мен това не се случва, с изключение на това, че сумата по сметката ми е намаляла. От кого и защо - ако нямам СМС известия иди разбери. Появява се чак на датата на осчетоводяването, като абсурдно за това действие ми посочва дата и точен час, а за самото плащане - само дата и час 00:00:00.
Поради тази причина поисках и плащам и за СМС.
Няколко пъти съм звъняла или ходила на място в банката - все някакъв бъг в системата имало, пък уж съм на новата мобилна версия...
Надявам се този проблем да се отстрани.

Поздрави,
tetka_the_best

ПП - Ползвам често дебитна и кредитна карти, особено пък при плащане в институции, където ако плащаш кеш ти взимат и такса превод.

Опитай както е описано от консултанта, там в действителност веднага се отразява плащане. Малко неудобство е, че трябва да влизаш в менюто, а и не пише към кого е плащането, но все пак е ориентир.
Виж целия пост
# 173
Имам дебитна карта и я ползвам за всеки вид пазаруване. Нямам кредитна. Искам да попитам за така наречената Бяла карта- тя към кредитните ли спада и какви са и предимствата?
Виж целия пост
# 174
Експертът да си каже мнението, но аз от т.нар бели карти бих бягала надалеч. Кредитна е, но е от типа на бързите кредити.
Виж целия пост
# 175
Защо е важно да проверяваме баланса по сметката си?

Редовно проверявайте баланса по сметките си. Ако се натъкнете на плащания, за които не си спомняте, незабавно се свържете с банката. Колкото по-бързо сигнализирате, толкова по-бързо може да бъде предотвратена повторна кражба. Движенията по сметките си може да проверявате бързо и отвсякъде с мобилното #банкиране на УниКредит Булбанк.

#UniCreditBulbank
#полезно
Виж целия пост
# 176
Експертът да си каже мнението, но аз от т.нар бели карти бих бягала надалеч. Кредитна е, но е от типа на бързите кредити.
Бяла карта е с изключително неизгодна лихва и въобще условия. Още когато ми я презентираха им казах на какви условия съм в момента и те директно ми казаха, че няма смисъл да ми я предлагат Joy
Виж целия пост
# 177
Дебитната карта, ежедневно я използвам за всичко - онлайн покупки, плащане на сметки, пазаруване в физически магазини, почивки и по-големи покупки, много е удобно и бързо.
кредитна имам за всеки случай, но не я ползвам.
Виж целия пост
# 178
Може ли да ми разясните ползите от използване на кредитна карта? Не притежавам такава, притесняват ме високите лихви, но в други страни са много разпространенини....
Виж целия пост
# 179
Понеже няколко поста по назад ме попитаха дали съм служител на банката, не не съм.
Майка на три деца съм и си ги гледам изцяло. Пазарувам изключително постоянно от Интернет, плащам с кредитна карта. За съжаление в населеното място в което живеем, няма банков клон и темата ми е изключително интересна и полезна.
Имам едно предложение към Уникредит.
Може да се помисли за създаване на уникална картинка и дизайн към пластмасова карта. Би било интересно и аз бих се възползвал с удоволстие.
Също така да може да се подменя и без да е необходимо да се ходи до клон, а всички документи да се изпращат по поща/куриер.
Ще помоля момичето с желанието за точилка да не отговаря на моя конетар. С удоволстие ще и изпратя една от село Дряново.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия