Работа, CV-та, HR-и, съвети - 67

  • 21 255
  • 742
# 360
Рейндж разбирам да се дава при въпрос за очаквана заплата, но за желана не го разбирам.
Виж целия пост
# 361
1.)Преди подписване на трудов договор винаги ли трябва да се подпише двустранно оферта, тоест да се има черно на бяло какво е договорено като заплащане и какво е обещано от работодателя?
2.)Какви са според вас плюсовете и минусите за работа в така желаните "IT фирми" и добре работеща Бг фирма в друг сектор. Говоря за позиция административен асистент.
3.)Предполагам има важност на каква длъжност се водиш? Административен асистент, административен координатор или офис асистент е по-удачно?
Благодаря предварително на изказалите мнение.
Виж целия пост
# 362
1.)Преди подписване на трудов договор винаги ли трябва да се подпише двустранно оферта, тоест да се има черно на бяло какво е договорено като заплащане и какво е обещано от работодателя?
2.)Какви са според вас плюсовете и минусите за работа в така желаните "IT фирми" и добре работеща Бг фирма в друг сектор. Говоря за позиция административен асистент.
3.)Предполагам има важност на каква длъжност се водиш? Административен асистент, административен координатор или офис асистент е по-удачно?
Благодаря предварително на изказалите мнение.

1. Не е задължително.
2. Плюсове има, само ако се интересуваш от ИТ. Минуси едва ли има по принцип.
3. Изобщо няма значение.
Виж целия пост
# 363
1. Офертата няма никаква стойност като трудово-правен документ.
2. Това е строго индивидуално. Плюсът за мен може да е минус за теб.
3. Това са три различни позиции, а не различни наименования на една и съща позиция.
Виж целия пост
# 364
на интервюто просто спокойно си казвате "искам Х лева/месец бруто"
Защо бруто?
Виж целия пост
# 365
на интервюто просто спокойно си казвате "искам Х лева/месец бруто"
Защо бруто?

Защото от гледна точка на работодателя наемането на нов кадър в екипа струва Х бруто, а това че до тебе достига Y нето доход е важно по-скоро за тебе. Затова си искаш заплата бруто, а предложението за работа обикновено пристига с бруто възнаграждение и пресметнат нетен доход за твое удобство.
Виж целия пост
# 366
1. Офертата няма никаква стойност като трудово-правен документ.
2. Това е строго индивидуално. Плюсът за мен може да е минус за теб.
3. Това са три различни позиции, а не различни наименования на една и съща позиция.
По т. 3 тогава да го задам така "Коя позиция е по-добра от гледна точка на това не какви ще са задълженията, а това с какво око ще се гледа от бъдещи работодатели и т.н.?"
Виж целия пост
# 367
Точно така го разбрах и аз. Позицията в СВ-то може да е съвсем различна от позицията в трудовата книжка.
Виж целия пост
# 368
Има едно нещо наречено Национален каталог/?/ на професиите и длъжностите. Длъжностите по ТД и ТК се пишат по него. Вече шефа какво ще измъдри за визитката, е друга работа.
Виж целия пост
# 369
Национална класификация на професиите и длъжностите
Виж целия пост
# 370
По т. 3 тогава да го задам така "Коя позиция е по-добра от гледна точка на това не какви ще са задълженията, а това с какво око ще се гледа от бъдещи работодатели и т.н.?"
Тази, която можеш да вършиш и си вършила. Ако някой офис администратор ме излъже в CV-то си, че е административен асистент, просто ще си загубим взаимно времето.
Или аз нещо не разбирам ситуацията, или въпросът е като "кое звучи по-добре в CV-то - кулинарен критик, критичен кулинар или отговорник кухня?"

Има едно нещо наречено Национален каталог/?/ на професиите и длъжностите. Длъжностите по ТД и ТК се пишат по него. Вече шефа какво ще измъдри за визитката, е друга работа.
Нищо подобно. Наименованията на длъжностите никой не е длъжен да ги ползва. Да не говорим, че някои популярни длъжности там липсват. Само трябва да се поддържа и актуализира референтна таблица - на твоята длъжност Х кой код от НКПД отговаря.
Даже по едно време ни поощряваха, като си подаваме уведомленията, да избираме кода от НКПД, но да пишем нашето си наименование на длъжността. Уж така щели да си обогатяват и актуализират класификацията. Нищо не актуализираха, естествено. Но това е друг въпрос.
Виж целия пост
# 371
Аз доколкото разбирам, е ясно какво ще върши, но има възможност да си избере наименование на длъжността.
Виж целия пост
# 372
На мен офис администратор и административен асистент ми звучат като едно и също нещо.
Да не говорим, че сега повечето секретарки се водят офис мениджър.
А обикновени продавачки - мениджър продажби.
Виж целия пост
# 373
Аз доколкото разбирам, е ясно какво ще върши, но има възможност да си избере наименование на длъжността.
Аааа, благодаря ти. Изобщо не ми беше хрумнало.
В такъв случай препоръчвам да се избере това наименование, което най-много съответства на задълженията. Защото колкото и добре да изглежда в CV-то "административен асистент", ако отдолу са изброени задълженията на офис мениджър, за мен това ще си е офис мениджър, независимо че пише друго. Да не говорим, че ако и в трудовата книжка се окаже, че позицията е вписана като офис мениджър, това може да се възприеме като опит за лъжа.

На мен офис администратор и административен асистент ми звучат като едно и също нещо.
Да не говорим, че сега повечето секретарки се водят офис мениджър.
А обикновени продавачки - мениджър продажби.
Секретарките са лични асистенти и честно да ти кажа, не познавам секретарка, която да се съгласи да ѝ кръстя позицията "офис мениджър". А административен асистент и офис администратор нямат нищо общо. Административният асистент като профил е по-близо до личния асистент. Офис администраторът е по-близо до офис мениджър.
Виж целия пост
# 374
А какво е административен асистент?
Защото и аз не правя разлика. Blush
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия