Митница – информация, въпроси, отговори и споделяне на опит – 6

  • 36 411
  • 749
# 390
Значи поне годината съм уцелила Simple Smile
Дано сте прочели и коментариите във фейсбук групата където хората са обяснили това което каза и Mr Smith Разбира се разпространението на слухове е доходен бзнес. Ще получите еднакви отговори на всякъде. Кьоравото няма да го изтърват дори и след датите написани от този или онзи. Келепира с лотариите свърши все някога ще свърши и този келепир.
Виж целия пост
# 391
Норвегия не е държава-членка на ЕС.
Виж целия пост
# 392
платформата за дистанционна търговия трябва да събира ДДС Grinning. Като се има предвид, че Китай отказват всякакви договори за насрещни проверки сами можете да се сетите какво следва.
Последното не е вярно. Платрмите, вкл и китайските начисляват от близо година данъци за пратките до САЩ. България е много по-малък пазар, така, че това не е никакъв проблем.
Виж целия пост
# 393
Събирането на ДДС от трета страна ще е проблем. Али трябва да се съгласят да го начисляват и за ЕС
Виж целия пост
# 394
Събирането на ДДС от трета страна ще е проблем. Али трябва да се съгласят да го начисляват и за ЕС
Не е точно така. И сега има сделки с инкотърмс DDP, тогава ДДС и мито са вкл в цената на стоката и се внасят от износителя. Има специална процедура за компании, които са регистрирани извън ЕС и работят с финансов преставител. Правим го редовно за Германия, коментирала съм го със счетоводители, не е проблем да се прави и в България. Естественно това означава и екстра работа за износителя.
Виж целия пост
# 395
Titina, спор няма. Китайските фирми доставят DDP и в България. Както и търговци от Али - декларира вноса в UK например и внася ДДС там, или държи склад с наличност в Полша  и разпраща по ЕС.
Но тук четящите ги вълнуват малките пакетчета с незначителна стойност. Мисълта ми беше, че Али не е търговец на практика и по бъдещите правила, ще трябва той да събира и внася ДДС по държава на внос. Нещо като американския Амазон - пускаш доставка до България и на чекаута ти начисляват ДДС + такса за обслужване. За малък пазар като нашия ми се струва, че няма да имат интерес и ще оставят всичко в ръцете на БП. Това са мои спекулации разбира се.
Виж целия пост
# 396
Оказа се, че дългочаканата пратка ми е изгубена, поне така ми казаха като се свързах със сайта, а пише, че е в София. С митницата ли трябва да се свържа? Защото няма как да е изгубена и да пише, че е пристигнала. А нямам нито обаждане, нито СМС.
Виж целия пост
# 397
Оказа се, че дългочаканата пратка ми е изгубена, поне така ми казаха като се свързах със сайта, а пише, че е в София. С митницата ли трябва да се свържа? Защото няма как да е изгубена и да пише, че е пристигнала. А нямам нито обаждане, нито СМС.
Свързваш се отново със сайта, откъде си поръчала и си искаш парите.
Понеже открих предишният ти коментар и си писала, че е изпратена с куриер FedEx. С куриер почти няма шанс да се изгуби. Сигурна ли си, че не си поръчала от някой фалшив сайт? Може ли линк към сайта? Как плати?
Виж целия пост
# 398

Revolve се казва сайта, но писах на имейла на самия сайт преди около час, дори не вярвах, че ще ми отговорят толкова бързо и ми казаха, че е станало объркване в самата поръчка и единия панталон, който си поръчах е бил изчерпан, не са могли да я анулират и са изчакали ново зареждане, също така и има забавяне, очаква се да ми пристигне до 3-4 дни пратката и ще се свържат с мен от Fedex допълнително, за да се говори за освобождаването, тъй като те не знаели в България какви са таксите и т.н.(въпросните Revolve). Дано наистина не са измамници, малко съмнително ми изглежда всичко, но сайта поне е достоверен на вид.
Иначе платих с карта MasterCard.
Виж целия пост
# 399
Според мен, е лошо, че си платила директно с карта, вместо с PayPal. Сега нямаш никаква защита.
Иначе, ако става въпрос за тези, това си е известен сайт.
Виж целия пост
# 400
Според мен, е лошо, че си платила директно с карта, вместо с PayPal. Сега нямаш никаква защита.
Иначе, ако става въпрос за тези, това си е известен сайт.
Точно същия сайт е. Това със защитата да си призная малко ме наплаши, нали уж всички сайтове предлагат някаква защита на данните на самия потребител/клиент?
Виж целия пост
# 401
Имах предвид друго – ако плащаш директно с банкова карта, нямаш никаква защита срещу евентуална некоректност, от страна на търговеца. Например, превеждаш плащането, но той не ти изпраща нищо. Или получаваш стока, която е напълно различна от тази, която си поръчала. Просто няма пред кого и къде да се жалваш. Зависиш изцяло от благоволението на търговеца.
Ако, обаче, плащаш, посредством PayPal, винаги имаш защита – каквото и да се случи, може да повдигнеш диспут срещу продавача и да си получиш парите обратно.
Виж целия пост
# 402
Имах предвид друго – ако плащаш директно с банкова карта, нямаш никаква защита срещу евентуална некоректност, от страна на търговеца. Например, превеждаш плащането, но той не ти изпраща нищо. Или получаваш стока, която е напълно различна от тази, която си поръчала. Просто няма пред кого и къде да се жалваш. Зависиш изцяло от благоволението на търговеца.
Ако, обаче, плащаш, посредством PayPal, винаги имаш защита – каквото и да се случи, може да повдигнеш диспут срещу продавача и да си получиш парите обратно.
Твърдението не е вярно. Обаждаш се в банката и пускаш диспут.
Виж целия пост
# 403
Няма да ти в върнат парите, гаранция. За България говоря. В Щатите не знам как е, а и няма значение, защото темата не е за там.
Виж целия пост
# 404
Няма да ти в върнат парите, гаранция. За България говоря. В Щатите не знам как е, а и няма значение, защото темата не е за там.
Пробвай пак с гаранцията. Миналата година върнаха на майка ми пари по кредитна карта заради недоставена стока. За българска банка става въпрос.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия