Образователен Говорилник - release 3

  • 14 378
  • 750
Добре дошли в новия спамо-чат, в който обсъждаме аспекти от образователния живот на децата, внуците, братята и сестрите, както и всичко, което произхожда от него! Какво искаме за децата си, щастливи ли са в училище, с живота им на студенти в чужбина, в България, с избора на специализация и т.н.

Исках лайтмотив от миналата тема и си харесах този цитат:

Animal Frog "Анджък. Никой не вади филия, изпържена от едната страна... "

И понеже тук всички сме математици, тренирани в анализ (е, не съвсем всички Rolling Eyes - аз така и не се научих да харесвам този дял от математиката, свързан с анализа и интегралите, ама хак да ми е - сега наваксвам с теория на вероятностите от 1 клас Smirk ) или поне сме пораснали индивиди с житейски анализаторски умения, нека анализираме образованието и всичко останало и от двете страни на филията.

Предишни версии:

тема 1
тема 2

Нека не използваме лични квалификации и нападки срещу потребителя отсреща (той не е виновен, че има лично мнение - каквото и да е то). Речник, неподходящ за лица под 18 г., също не е ОК Hands V
Виж целия пост
# 1
Мерси за усмивката Simple Smile.
Виж целия пост
# 2
Извинявам се за кодовете в първото съобщение. Модераторите вероятно ще помогнат, за да ги оправим на линкове.

Шарки, Hands Plus1
Виж целия пост
# 3
Благодаря, Аш!
Цитатът с филията ме накара да се замисля, че май по отношение на образованието, вярно често филията се вади недопържена. Ето, пример с последните регламенти за НОМ, всички ги чакат до последния момент за да се изяснят правилата и организацията, а когато най-сетне излизат - "Може и така, може и онака". Тоест яснота пак няма Joy
Виж целия пост
# 4
Аш, много як първи пост, мерси! Heart Eyes
Виж целия пост
# 5
Нормално е, тоалетните са важни. Обаче никак няма да съм съгласна в училище децата да дежурят и да чистят тоалетните. Каквото щат друго да ги карат да правят - да прибират или да изметат пода на класната стая, да сервират или отсервират храната за класа. Но тоалетните не!
Виж целия пост
# 6
Първият пост е супер!
Благодаря за темата, Аш!

Нормално е, тоалетните са важни. Обаче никак няма да съм съгласна в училище децата да дежурят и да чистят тоалетните. Каквото щат друго да ги карат да правят - да прибират или да изметат пода на класната стая, да сервират или отсервират храната за класа. Но тоалетните не!
И аз съм на това мнение.
Виж целия пост
# 7
По повод поста на Садлейди - на мен пък ми се струва, че програмата на МОН в малките класове е много объркана и явно е такава навсякъде в Европа, защото ние нали се хармонизираме с ЕС. Адски много се упражняват по всякакви помагала по български език, но накрая една диктовка не могат да направят като хората. Моите диктовки навремето - ехеее - още от първи клас нямах грешки, а сега във втори клас децата бъркат половината думи. Иначе постоянно упражняват всякакви правила! А ние имахме един буквар и правехме само диктовки Laughing

И за мен е непривично да чистят тоалетните.
Виж целия пост
# 8
Детето на Titina е в САЩ, в ЧУ.
Като се замисля, би действало доста възпитателно на припикаващите...

Иначе не ми се захваща темата, аз нали "кацнах" в ЧУ благодарение на тоалетните в 32ро (баткото бягаше от училище, при нужда...)
Виж целия пост
# 9
Изобщо няма да им подейства възпитателно - те пак ще препикават тоалетните.
И с клекалото не са особено добре, защото пръска.
Според мен единственият начин е тоалетните да се чистят редовно, както навсякъде по нормалния свят. А децата трябва да бъдат учени да пускат водата след себе си.
Виж целия пост
# 10
Много пъти съм се замисляла, че въпреки всички недостатъци на нашето образование, съм много доволна, че детето ми учи тук.
Спестени са ни чистене на тоалетни, викане на червеното килимче за отсъствия по болест, екскурзии без личен телефон, ежемесечни мероприятия с присъствие на родители.
Дано в гимназията не се сблъскаме челно с прекалено много недомислици.

Като сме на темата за wc, има джаджи за пишкане прави за жени  smile3550 Toilet clean
Виж целия пост
# 11
Да, Аш, определено има нещо сбъркано и то не само по БЕЛ. Ама пусто, не мога да напипам от къде точно тръгва коренът. Отделните причини са ясни, но все имам чувството, че има нещо първично, нещо дребно, но същевременно важно, в което се крие първопричината.
Виж целия пост
# 12
Да, Аш, определено има нещо сбъркано и то не само по БЕЛ.
 По БЕЛ ми направи впечатление, че не учеха много синатктичния анализ.Сега не знам кака е по опследната програма, защото детето ми хвана новата от 8 клас. В пети клас ,няколко часа минаха някак телеграфно.Но пък иначе имаха доста часове да учат вметнати части, обособени части, неща които имат доста размито предназначение и позиция. Важни са за пунктуацията, ама тя пунктуацията си е пак плаващи пясъци.  После изведнъж в 7 трябваше да правят синтатктичен анализ на сложни изречения без имат достатъчно умения за определянето в простото.
   В началните часове учителят говори и разказва и не се упражнява навярно четене с разбиране. Обаче пък имаше купища задачи - довърши таз приказка, като друга, направи съчинение по картинка или по не знам си какво.Значи карат ги да четат и пишат творчески, обаче пропускат смисленото четене. Учителката твърдеше, че моето дете има една от най-добрите четивни техники и можеше да чете гладко почти всеки сложен текст, обаче в четвърти клас се установи, че чете механично.
Виж целия пост
# 13
Дъждец, на твоето мнение съм. Особено за родителските активности - интроверт човек съм и никак не са ми на сърце такива постоянни мероприятия.
Виж целия пост
# 14
За мен е много добре, че училището не се опитва да ме възпитава като родител, но е кофти за популацията на децата с безотговорни родители. То бива обществото да е важно, ама айде, молим, пълнолетна съм!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия