Образователен Говорилник - release 3

  • 14 617
  • 750
# 90
"Зрелостниците са с 2500 по-малко"

https://www.segabg.com/node/61729
Виж целия пост
# 91
Като процент пак излиза намаляващ с около 1 процент, ама не е коректно да говорят за бройка вместо за съотношение, което е недопустимо за министър на образованието.
Виж целия пост
# 92

мерси, че го провери Simple Smile значи явно ми е останала мантрата от седмокласните теми как наборът ни бил по-голям от предишните и всеки следващ се увеличавал, което, разбира се, винаги е повод за допълнителна паника и истерясване  Laughing
Виж целия пост
# 93
Amber, недопустимо е политик да изкривява истината? Стига бе.. (ирония)
В моята професия се гледат предимно сертификатите, никой не гледа димпломата. Вярно е, че работодателя получава някакво облекчение при наличие на диплома за висше образование, но май не ги интересува особено. Да изкараш много сертификати е страшно скъпо. Била съм по интервюта- идва кандидат, завършил в Америка с много почести а у и такъв без висше, ама с над 40 сертификата, а познайте кой се представи по-добре. И двамата са вложили приблизително еднаква цифра (вероятно сертификатите са малко по-малко все пак). Много хора се насочват IT и може и това да е причина .
Виж целия пост
# 94

мерси, че го провери Simple Smile значи явно ми е останала мантрата от седмокласните теми как наборът ни бил по-голям от предишните и всеки следващ се увеличавал, което, разбира се, винаги е повод за допълнителна паника и истерясване  Laughing

Права си по принцип. Но за следващите випуски. Мисля нашия 2009 г.(сега 4 клас) беше пиков в раждаемостта. Сегашните зрелостници мисля са в една от дупките по раждаемост.
Виж целия пост
# 95
Точно така.
Виж целия пост
# 96
Според мен факторите са комбинация от пари и изводите, че чужбинското не е рецепта за успех. Вече все повече младежи се замислят дали им се ходи в чужбина да учат само и само да са в чужбина, дали са готови родителите да похарчат доста пари за бакалавърска програма и какви се крайните печалби от цялата тази инвестиция от време, пари, усилия и ограничения в начина на живот. Младежите, които могат да си позволят или които бъдат приети в най-добрите западни университети и специалности не са чак толкова много, а и те са "твърд електорат" и независимо от парите и всичко останало, те ще направят и невъзможното да отидат там. Остава едно количество плаващи, които могат да отидат, могат и да не отидат и по-скоро мислят дали си заслужава. Дори аз самата съм изненадана от това колко младежи от най-желаните гимназии предпочитат да си останат тук, макар семействата им да са готови да поемат разходите. Някак изглеждат настроени на практичността, смятане на вложение и печалба.

покрай темата за частните училища и обсъждането на типовете учене там, се замислих какво означава това лежерно учене и незадълбаване много-много в ученето. Може ли човек да има добра подготовка и тя да е лежерна, да не се държи на високите изисквания към знанията? Някак никак не си представям това човек да знае български или наметамика за четворка. За мен среден успех на НВО не е добра подготовка, а пропуски в знанията. Няма значение дали се гони кандидатстване в елитни гимназии с космически балове, защото курсът не гарантира космически бал, ако няма стабилни текущи знания.
Виж целия пост
# 97
Според мен факторите са комбинация от пари и изводите, че чужбинското не е рецепта за успех. Вече все повече младежи се замислят дали им се ходи в чужбина да учат само и само да са в чужбина, дали са готови родителите да похарчат доста пари за бакалавърска програма и какви се крайните печалби от цялата тази инвестиция от време, пари, усилия и ограничения в начина на живот. Младежите, които могат да си позволят или които бъдат приети в най-добрите западни университети и специалности не са чак толкова много, а и те са "твърд електорат" и независимо от парите и всичко останало, те ще направят и невъзможното да отидат там. Остава едно количество плаващи, които могат да отидат, могат и да не отидат и по-скоро мислят дали си заслужава. Дори аз самата съм изненадана от това колко младежи от най-желаните гимназии предпочитат да си останат тук, макар семействата им да са готови да поемат разходите. Някак изглеждат настроени на практичността, смятане на вложение и печалба.

покрай темата за частните училища и обсъждането на типовете учене там, се замислих какво означава това лежерно учене и незадълбаване много-много в ученето. Може ли човек да има добра подготовка и тя да е лежерна, да не се държи на високите изисквания към знанията? Някак никак не си представям това човек да знае български или наметамика за четворка. За мен среден успех на НВО не е добра подготовка, а пропуски в знанията. Няма значение дали се гони кандидатстване в елитни гимназии с космически балове, защото курсът не гарантира космически бал, ако няма стабилни текущи знания.
Какво е наметамика?
Виж целия пост
# 98
Става въпрос за основния материал, който се учи в училище.
Иначе математика е и това да преброиш колко кюфтета трябват, за да има всеки човек от семейството по две кюфтета. Wink
Виж целия пост
# 99
Според мен факторите са комбинация от пари и изводите, че чужбинското не е рецепта за успех. Вече все повече младежи се замислят дали им се ходи в чужбина да учат само и само да са в чужбина, дали са готови родителите да похарчат доста пари за бакалавърска програма и какви се крайните печалби от цялата тази инвестиция от време, пари, усилия и ограничения в начина на живот. Младежите, които могат да си позволят или които бъдат приети в най-добрите западни университети и специалности не са чак толкова много, а и те са "твърд електорат" и независимо от парите и всичко останало, те ще направят и невъзможното да отидат там. Остава едно количество плаващи, които могат да отидат, могат и да не отидат и по-скоро мислят дали си заслужава. Дори аз самата съм изненадана от това колко младежи от най-желаните гимназии предпочитат да си останат тук, макар семействата им да са готови да поемат разходите. Някак изглеждат настроени на практичността, смятане на вложение и печалба.

покрай темата за частните училища и обсъждането на типовете учене там, се замислих какво означава това лежерно учене и незадълбаване много-много в ученето. Може ли човек да има добра подготовка и тя да е лежерна, да не се държи на високите изисквания към знанията? Някак никак не си представям това човек да знае български или наметамика за четворка. За мен среден успех на НВО не е добра подготовка, а пропуски в знанията. Няма значение дали се гони кандидатстване в елитни гимназии с космически балове, защото курсът не гарантира космически бал, ако няма стабилни текущи знания.
Какво е наметамика?
математика, но на две ракии Sunglasses
Виж целия пост
# 100
аа, сега видях, че съм допуснала печатна грешка! Поне да беше от ракия, пък аз не пия дори! Simple Smile
Виж целия пост
# 101
аа, сега видях, че съм допуснала печатна грешка! Поне да беше от ракия, пък аз не пия дори! Simple Smile
не пиеш? Лошо, Анди, ло-шо! Grinning

По повод изказването, че чужбинското не е гаранция за успех - аз съм напълно съгласна. Но ако семейството има финансова възможност, следването в чужбина, може би в избрани университети, определено си заслужава. Все пак знанията и уменията, които студентът ще получи, са важни и за самия него/нея, независмо че работодателите в България може би няма да се впечатлят толкова. Но има и фирми, които търсят такив тип новобранци. Просто те не са много.
Виж целия пост
# 102
Може да се съберем офлайн и да поправим положението. Simple Smile
Едва ли сега преди празниците е много подходящ момент, но предлагам след Нова година да се организираме неформално да се видим, и без това изписахме света, поне да се запознаем на живо с когото не се познаваме още.
Виж целия пост
# 103
Може - хахах, представям си на живо да подхванем темата ДО или ЧО на по две ракии. Или пък СМГ срещу АК - ау, даже ме е страх да си го помисля Stuck Out Tongue Winking Eye
Виж целия пост
# 104
Кой знае, може да се окаже началото на едно хубаво приятелство! Simple Smile тук сме малко като Левски-ЦСКА, ама само по време на мача.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия