WIZZ AIR - 36

  • 36 811
  • 753
# 60
Нас ни слагат с деца когато самолета е плен двама по двама, тоест дете възрастен и на друг ред другите двама дете и възрастен. На 31 бяхме на 14 и 25 (2×2) ред далече двойките 😁
Но е факт ако сте с дете го слагат заедно с възрастен....👍
Виж целия пост
# 61
Мой близък пкупувал билети за него и детето, което е родено на 16.01, отбелязал обаче 21.01. Полетът им е на 18.01. А детето точно тази година става на 14. Да звъни ли на кол центъра да оправят датата, има ли вероятност да се заядат с тях при бординга?
Виж целия пост
# 62
Интересен казус. Ако "детето" пътува с възрастен по принцип, не би трябвало да има проблем. Не знам дали някой на летището би се загледал в датата на раждане толкова, ако данните от документа за самоличност са правилно въведени.

Виж целия пост
# 63
С тази сбъркана рождена дата на детето, ще ги сложат да седнат заедно при чекирането. Ако я поправят, няма да е така.  Simple Smile Ако не са купили места разбира се.
Иначе никой тук не би могъл да каже, дали ще забележат "грешката" и дали ще направят проблем.
Виж целия пост
# 64
Зависи дали няма да го тълкуват като опит за измама - да пътува като дете под 14 г и да ползва безплатно място.
Виж целия пост
# 65
Мой близък пкупувал билети за него и детето, което е родено на 16.01, отбелязал обаче 21.01. Полетът им е на 18.01. А детето точно тази година става на 14. Да звъни ли на кол центъра да оправят датата, има ли вероятност да се заядат с тях при бординга?

На знам дали гледат и рождената дата, предполагам не, но кой знае. Ако пробвате - сподели тук как е минало.
Обаче отсега предвиждам следващия въпрос - ако не го оправите, при чекирането ще трябва да въведе грешната дата, иначе няма да може да се чекира. Имайте го предвид.
Виж целия пост
# 66
При бординга да  забележи разлика в дата на раждане е минимална, най-вече заради това че 1)се гони време за възможно най-бързо качване и 2)скенерът "гледа" дали за съответния полет се качва съответния билет/пътник, чекиран в системата. Поне по мои наблюдения по разните летища..
Виж целия пост
# 67
Благодаря на всички за отговорите, ще пиша ако решат да рискуват.
Виж целия пост
# 68
Трябва, обаче и да го чекира с грешната дата, а това вече си е умишлена измама.
Виж целия пост
# 69
Трябва, обаче и да го чекира с грешната дата, а това вече си е умишлена измама.
Познавам човек който не помни рождения ден на собствения си внук Joy Убеден е, че е на 18-ти, а всъщност е ден преди или след това...Но да, два пъти въведено с другата дата изглежда странно (ако някой проверява).
Децата под 14 г използват безплатно място? Thinking
Виж целия пост
# 70
Обмислям сериозно къде да пусна оплакване от наземния персонал на Wizz на летище София. Днес са се правили на интересни на племеничката, не можело куфар, била нарисувана раница, не можело така да го слага, трябвало иначе. Скоро някой се беше оплакал от същото в темата, явно доста се заяждат, но не са попаднали на мен 😠. Мерили са и багажа още във фоайето преди първата проверка, свалила е колелата на куфара и после не и е дала да ги сложи, защото с колелата не влиза в кошарата. Колко злобен трябва да си да караш дете ( на 19 е, за нас си е дете ) да носи куфара при условие, че има колела?! Направо съм бясна, тя пък не посмяла да ги сложи после да не и се карат, нямам думи направо.
Виж целия пост
# 71
И аз съм без думи...Освен това, не знаех, че колелата могат да се свалят... Но да не и дадат пак да ги сложи, тъпо е Close
Виж целия пост
# 72
За съжаление и аз съм с лошо впечатление, но от български стюардеси .Отвратително отношение към пътниците ,гледаха с едно гадно надменно пренебрежение. Позволиха си да повишат тон на една жена ,защото не успя (беше доста възрастна)Да си постави куфара в багажното отделение ,даже не се опитаха да й помогнат.
Виж целия пост
# 73
Трябва, обаче и да го чекира с грешната дата, а това вече си е умишлена измама.

Опитвал се бил да го докара, че е дете, защото то си било такова:) Та да, съвсем умишлена е измамата. А дори не е бил наясно, че само дете автоматично се поставя до възрастен, не е търсил този ефект. Че няма разлика в цената е видял, естествено. Тъпо е действал, ама то тва е дълга история. Майката ще се свърже задължително с кол центъра да оправи нещата, няма да тръгват с гришката.
Виж целия пост
# 74
За съжаление и аз съм с лошо впечатление, но от български стюардеси .Отвратително отношение към пътниците ,гледаха с едно гадно надменно пренебрежение. Позволиха си да повишат тон на една жена ,защото не успя (беше доста възрастна)Да си постави куфара в багажното отделение ,даже не се опитаха да й помогнат.
Нещо подобно се случи пред мен на опашка за влизане в самолета, полет за Варна, майка с малко бебе; не пожелаха да вземат бебето за кратко, докато тя го извади от кошницата и я предаде на товарача до вратата. Та майката жонглира с бебе и кошница, забави естествено и качването...А щеше да е толкова лесно за секунди да и се помогне. После питах познат стюард от Луфтханза и той каза, че принципно не са длъжни да помагат за багаж и т.н.  и при качване трябва да следят за безопасността (в случай на нужда да евакуират моментално).
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия