Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 34 561
  • 722
# 315
Despina и Netman71 благодаря ви!
Виж целия пост
# 316
Здравейте, направих поръчка от  Alibaba. com , понеже транспорта е с FEDEX се разбрахме да го поръчам в четвъртък, а в петък да изпртаят стоката. В четвъртък следобед вече платила, имах въпрос  - пиша и момичето се озъбва, че вече е в тях и почива , ще отговори когато отиде на работа.  Вчера - ни глас, ни стон, а и стоката не е изпратена както е уговорено. Как мислите, как бихте постъпили в случая? Цената на продукта е $150, доставката е $50. Днес, събота още нищо.
Виж целия пост
# 317
Възможно ли е проследяващият номер да бъде съставен само от числа? Бях поръчала робот от европейски(Полша) склад преди седмица, но сега проверявам чрез номера и не излиза нищо Thinking, винаги до сега при други по евтини покупки имаше отпред и букви, но се пращаха от Китай. Пишеше доставка до 7дни, днес е точно 7мият ден Simple Smile
Виж целия пост
# 318
да на телефона ми от европейски склад бе само от числа
Виж целия пост
# 319
Отворих диспут за неполучена пратка, но продавача ми е писал, че пътува и ако може да спра диспута. Ако го направя, какво ще стане? Ако все пак нищо не дойде, мога ли да отворя нов диспут, като вече съм канселирала един път?
Разбирам ги, че сега има забавяне, но не искам и да изгоря с парите накрая.
Виж целия пост
# 320
Отворих диспут за неполучена пратка, но продавача ми е писал, че пътува и ако може да спра диспута. Ако го направя, какво ще стане? Ако все пак нищо не дойде, мога ли да отворя нов диспут, като вече съм канселирала един път?
Разбирам ги, че сега има забавяне, но не искам и да изгоря с парите накрая.
Изтече ли защитата вече не може да отворите това е ограничението. Приказките на продавача са за балъци. Когато има нужда алиекспрес сами удължават времето за отсъждане при отворен диспут. Карайте си диспута гледайте кое го пише продавача и кое алиекспрес. Спазвайте само на алиекспрес препоръките/решенията. АЛИЕКСПРЕС не искат никога затваряне на диспута, а го удължават с няколко дена. Аз лично предпочитам да не затварям диспут освен когато получа пратката. 60 дена са прекалено много за да не пристигне нещо. Всеки да си пише каквото иска. Али са определили на сайта си правило 60 дена или получаваш парите обратно.
Виж целия пост
# 321
От 18 януари ми е поръчката. Мисля, че съм чакала достатъчно, но все пак ми стана тъпо, че ме моли да затворя диспута и да чакам още. Разбирам ги защо закъсняват, но най много аз да изгоря. Мерси за съвета, няма да затворя диспута.
Виж целия пост
# 322
Имах няколко дребни поръчки от ноември, декември, които така и не дойдоха. За някои от тях изтече и времето за диспут, докато се усетя. Яд ме е, защото с кеф си чаках поръчките. Като ги следих всичките бяха стигнали крайната дестинация. Имам чувството, че може би някой шмекерува и може да си е прибрал въпросните неща за себе си.

Сега чакам още неща и нямам търпение да дойдат. Голямо пристрастяване е този сайт.
Виж целия пост
# 323
диспута и да се затвори, няма проблем, само че в него не трябва да е отговорил продавача и трябва да си сигурна че има още защитa в него

аз пък имам ртакинг, който като дойде в европа, като следващ тракинг получих 2 номера, и незнам какво значи това - а става дума за малка пратка, китайска му работа
Виж целия пост
# 324
диспута и да се затвори, няма проблем, само че в него не трябва да е отговорил продавача и трябва да си сигурна че има още защитa в него

аз пък имам ртакинг, който като дойде в европа, като следващ тракинг получих 2 номера, и незнам какво значи това - а става дума за малка пратка, китайска му работа

Във Фейсбук питаха същото. Отговорът беше, че няма да пътуват с Малайзия, я с други пощи. Малайзия били бавни и натрупат ли се повечко масово не пристигат или идват по-бавно и от Белгийците. Малайзия са U...MY, a тези само цифрите са други вероятно турците. На мен повече ми прилича този с цифрите на вътрешен номер за България или някоя друга държава. Ще берат ядове с тези както с Белгийците и с Малайзия но ще почакаме и ще видим колко скъпо ще им излезе евтиното
Виж целия пост
# 325
това с числата каточели е в Гърция още
Виж целия пост
# 326
Едно нещо не ми е ясно- ако ще се отваря диспут поради непристигнала поръчка, то трябва да е преди изтичане на 60- дневната защита, така ли?( а не след като изтече този срок?)
Ако е така, колко дена дена преди 60- тия е прието да се отваря диспут?( напр. на 24- ти април ми изтича защитата, кога бих могла да уведомя за непристигнала поръчка/ в случай, че наистина не дойде /?
Виж целия пост
# 327
това с числата каточели е в Гърция още

Дано да е същият номер, че тези само цифри не знам дали са международно регламентирани и всеки куриер си ги ползва както му падне, а дублажите не са рядкост.

Едно нещо не ми е ясно- ако ще се отваря диспут поради непристигнала поръчка, то трябва да е преди изтичане на 60- дневната защита, така ли?( а не след като изтече този срок?)
Ако е така, колко дена дена преди 60- тия е прието да се отваря диспут?( напр. на 24- ти април ми изтича защитата, кога бих могла да уведомя за непристигнала поръчка/ в случай, че наистина не дойде /?
Зависи от предполагаемият срок на доставка. Пробваш на 50ти ден като ти изпише грешка отваряш на 61ви ден. Понеже има шмекери въведоха ограничене за някой пратки. Когато пратката е на ниска стойност и не могат да я проследят как се движи в България диспут по причина закъсняваща пратка не може да се отвори преди 61ви ден. Когато пратката се следи как се движи в България (примерно R...CN, R....SG и още много видове просл. номера) може а отворите диспут за пратка не дошла в срок след 10ти ден и много преди 60ти. Идеята на такъв диспут по-рано е да открият пратката по-рано и да си я получите в срока от 60дни. За някой номера процедура за откриване не е възможна и се чака 60ти ден за да я обявят за открадната.
Виж целия пост
# 328
Ще берат ядове с тези както с Белгийците и с Малайзия но ще почакаме и ще видим колко скъпо ще им излезе евтиното
Няма ядове. Yanwen с pick-up на 07.03 беше в пощенския клон на 18.03. През Малайзия.
Виж целия пост
# 329
Здравейте,имам няколко забавени пратки от Китай(от Aliexpress и Joom).Скоро изтича срокът за доставката.Предвид обстоятелствата с Covid 19, вие пишете ли на сайтовете,да ви върнат парите,или чакате още,на ваша отговорност?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия