Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 12

  • 24 807
  • 816
# 315
Присъединявам се към момичетата, които искат да гледаме коне някъде Simple Smile. Нямам претенции за конкретно място.
Снощи имахме родителска среща. Накратко ни запознаха с кандидатстването, но по-подробно през май - ще има родителска среща само за 7 клас специално по този повод. Агитираха ни умерено да си останем в това училище. Класната е изключително симпатична, по математика, ИТ, а сега временно и по физика им преподава. Та тя каза, че искрено пожелава успех на децата да влязат, където си желаят. Докато чакахме госпожата по БЕЛ, която също е невероятна, минаха по биология и география. Абсолютно безсмислено. Тази по химия не се появи.
Виж целия пост
# 316
Мен все още ме държи негативно квалификацията за кофти човек (родител) на самодоказващо се и самоамбицирано дете, което много държи да прецаква семпли деца и рязко ми спадна желанието да споделям...
Еее, Мария, недей така.
Никой нищо такова не е казвал.
Всеки може да се размърмори тук, после му минава.
Пък някой сме барутлии. Grinning
Извинявай, ако съм прозвучала по-остро. В никакъв случай не е било лично.
Виж целия пост
# 317
Zazu,

Дидева ти е отговорила за съществената разлика между СХН и Системно програмиране.
Мога да се включа с коментар, относно разликите в различните училища, въпреки че имам само 1 дете, профил СХН в НПМГ. Joy
Единственото сигурно общо нещо измежду всички паралелки СХН, в почти всички училища е това, че в 11 и 12 клас ще учат ИТ и информатика. Всичко останало е в ръцете на училището.
Сега сравних СХН, 9 клас, В НПМГ и в 119 су, щото много ми харесва директора Smiling Imp
Та, в 119 СУ изобщо нямат допълнителни часове математика, което за мен е голям минус. Имат 1,5 ч/седмично ИУЧ информатика, това е всичко. В НПМГ имат допълнително 4 ч ФУЧ и 1,5 ч ИУЧ, седмично. Часовете са разпределени между математика, информатика и ИТ. Часовете ИТ всъщност пак са информатика.
Но, да, в 8, 9 и 10 клас, различията идват от ФУЧ и ИУЧ.
В 11 и 12 клас всичко ще зависи от приетите 3/4 профил.
Общо взето, хубав профил е, ако попаднеш на правилното място.
И личното ми мнение съвпада с това на Дидева! В настоящите условия не бих гледала към професионални паралелки. Все още има много неясноти за България, а за чужбинско е харакири.
Виж целия пост
# 318
Бях се зарекла да не пиша повече тук....
Мария, съжалявам да прочета това, надявам се да е временно решение и лошото чувство да се размие.
Твоето отсъствие в темата ще е осезаемо негативно.
Виж целия пост
# 319
Зазу, ще учат едно и също по задължителните предмети като учебен план независимо къде е училището. В действителност разлики неминуеми ще има и заради преподавателския състав и заради децата. Пример, всички имат ООП (обектно-ориентирано програмиране), но в училище Х ще има човек, който разбира от това нещо, за да може да го предаде, и деца, които ще имат базовите знания и желание да го схванат и научат това нещо. В училище У може този, който трябва да преподава да не знае повече от написаното в учебника, а децата, в по-голямата си част, така или иначе да нямат необходимата основа и мотивация, за да го схванат.
Та съвсем опростено но според мен вярно, пак опираме до преподавателски състав и среда.
И вече другите разлики, ФУЧ, кръжоци, участие в допълнителни проекти и т.н.
Виж целия пост
# 320
Мария, да знаеш, че няма да се отървеш от нас така лесно. Ако трябва ще те крадем, както са се крали булки едно време. На коня - и пак в темата!
Виж целия пост
# 321
Мария, сигурна съм, че никой не таи лоши чувства към теб, нито те обвинява за нещо.

Аз искам да попитам нещо - как да се ориентирам за нивото на обучение в дадено училище в гимназиална степен? До 7 клас единственото водещо са резултатите от НВО, това са и лесно проверими резултати. А след 12 клас? ДЗИ? Ако не стигне балът на Ема за желаните гимназии, трябва да търся друг вариант. Но балът за прием е различно нещо от бала на изхода.
Виж целия пост
# 322
Мария, сигурна съм, че никой не таи лоши чувства към теб, нито те обвинява за нещо.

Аз искам да попитам нещо - как да се ориентирам за нивото на обучение в дадено училище в гимназиална степен? До 7 клас единственото водещо са резултатите от НВО, това са и лесно проверими резултати. А след 12 клас? ДЗИ? Ако не стигне балът на Ема за желаните гимназии, трябва да търся друг вариант. Но балът за прием е различно нещо от бала на изхода.
Аз избирам гимназия след фег (и ак) по следния ред: профили, локация, бал за прием от нво от м.г. и чак тогава ако има 2 на кантар бих гледала дзи.
Виж целия пост
# 323
Мислех да напиша за ДЗИ във фег, ама ставам досадна Joy
Ей, хора с големи деца,пишете за училищата в които са. Доста помага
На мен ДЗИ не ми е особен критерий.
Виж целия пост
# 324
Тоест логиката да се гледат входящите балове е, че училищата с най-висок бал за прием дърпат най-умните и учащи деца, което предполага, че през следващите 5 години те ще поддържат това ниво?

Уф, това с профилите много ме натоварва, защото ми трябва училище, което да дава добра обща подготовка + отличен английски + добро ниво втори език. Та ако не стане за АК...не знам изобщо какви профили ще избираме....
Виж целия пост
# 325
и после какво ще правите с общата подготовка и добрия АЕ?
Това ми е много любопитна комбинация!
Общата подготовка не ви върши работа с отличния АЕ.
Виж целия пост
# 326
Ми моето дете с френски, английски и испански ще си учи тук, избрала си е няколко университета. Единият е с френска диплома, другите два- специалностите с акредитация и възможности след това да работи навсякъде. Може занапред да отиде в чужбина, но не веднага.
Благодарение на добрата подготовка по различни предмети вече е приета на едното място, а на другите ще държи изпити с 1 годишна подготовка и е с реален шанс.
На професионалното ориентиране потвърдиха, че може да кандидатства и успее в каквото пожелае.
Има смисъл в общата подготовка.
Виж целия пост
# 327
Мен все още ме държи негативно квалификацията за кофти човек (родител) на самодоказващо се и самоамбицирано дете, което много държи да прецаква семпли деца и рязко ми спадна желанието да споделям, но казвам, че ги има в нета. 
Предполагам написаното реферира към написаното от мен. Нямам намерение да се извинявам, но категорично пиша, че с това не съм визирала теб. Защо ти си се припознала не знам, но ще помоля да спреш да влагаш в написаното от мен неща, които не съм имала предвид.
И, за да се спре, когато писах това, имах в ума си твой отговор/реплика на мое предположение в друга тема. По стечение на обстоятелствата, част от темите, които следим и в които пишем, са общи.
Имам усещане, че голяма част от (родителите на) деца в СМГ приемат изпита в Колежа като поредното състезание, в което трябва да участват и да се докажат. Ех, този състезателен дух!
Да, много смг-ейци ще участват само за спорта. ...
Както и:
Ох, една майка от випуска ни ме пита на лични (съвсем сериозно) дали е задължително да се кандидатства в АК, че всички в класа им искали справки и тя се притеснява да не изпуска нещо Simple Smile.
Толкова от мен.
Желая успех на детето ти!
Виж целия пост
# 328
и после какво ще правите с общата подготовка и добрия АЕ?
Това ми е много любопитна комбинация!
Общата подготовка не ви върши работа с отличния АЕ.

Вече няма такова училище с обща подготовка. Идеята на МОН е базова такава до 10 клас, което значи натъпкано всичко, и профили - последните 2 години.
Няма смисъл да се гледат статистики от минали години, все едно си правите сметката без кръчмаря, това какви ще са минималните и максимални балове тази година зависи единствено и само от резултатите на децата тази година.
Виж целия пост
# 329
estelliana, дали не объркахте цитата? Joy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия