Несъмнено, най-важният за нашия бизнес маркетингов инструмент е нашият #бранд. Той е символ на всички наши конкурентни предимства, всичко, което ни отличава от останалите участници на нашия пазар и заради което потребителите биха избрали нашите продукти, вместо тези на нашите конкуренти. И по-конкретно, за да изградим собствен бранд, е необходимо да създадем всички задължителни елементи на нашия бранд като бранд име (търговска марка), адреси на страници, лого и символи, характер, стил, собствена физиономия, слоган, мелодия, песен (Jingles), опаковане и други.
За да ви помогне да развиете вашия стартиращ или малък бизнес и да поставите основите му така, че той да расте и да се развива заедно с вас, в консултативната тема на вашите въпроси ще отговаря Станимир Андонов.

Станимир Андонов
Станимир Андонов е маркетинг и брандинг експерт с голям опит. Той е доктор по маркетинг и е бил основен #лектор и #трейнър в множество форуми през последните години. Провежда #обучения за екипите на „УниКредит Булбанк”, „ДЗИ – KBC Group”, „Мебели Виденов”, EO Dent, Moto-Pfohe и много други.
Член е на American Marketing Association. Автор е на няколко книги, между които и книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания”.
Станимир е част от екипа, осъществил първото невромаркетингово изследване в България.
В момента той е и #мениджър на Neuromarketing Bulgaria – агенция за невромаркетингови изследвания.
Можете да научите повече за него на http://stanimir.bg/
Темата е част от социалната инициатива на BG-Mamma "Специалистите говорят".
Ако се нуждаете от #консултация в друга сфера, вижте всички #специалисти, които са се включили в кампанията ТУК.
#СпециалиститеГоворят #ЗаедноВкъщи
Правила на консултативните теми във форума