Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Идеи за маркетинг и изграждане на бранд от дома

  • 26 169
  • 27
# 15
Здравейте,
Много съм Ви благодарна за отделеното време и внимание за да ни помогнете със знанията и уменията си. Аз съм земеделски производител и от миналата година отглеждам шафран. Произведената от мен продукция е  сертифицирана от единствената европейска сертифицирана лаборатория и отговаря на първо качество. Има наистина отлични показатели. Но не мога да намеря купувач на едро. За това обмислям да пакетирам шафрана на ишлеме в пакетажен цех с идеята да се продава в магазините. Бихте ли ми посочили какви са стъпките, етапите за да реализирам намерението си. Полезни съвети и насоки. Още веднъж предварително Ви благодаря.


Здравейте Stephanie,

Поздравления за работата Ви като земеделски производител. Шафранът набира популярност в страната и Вие ще можете да се възползвате от това.

Ето и някои идеи за развитие на бизнеса Ви от мен.

1.   Да продавате вашата продукция на едро не е изгодно за вас. Идеята Ви да продавате шафран в малки опаковки на крайните потребители е отлична, но е нелесна за реализиране. Важно е да създадете ваш собствен бранд (търговска марка, лого, слоган и други елементи на бранда ви). Повече по темата за създаването на собствен бранд:

Брандът не е само търговска марка
“Продуктите се създават в заводите, брандовете – в съзнанието на потребителите”.

http://stanimir.bg/blog/2020/02/21/%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b … 1%80%d0%ba%d0%b0/

ЗАКОН ЗА МАРКИТЕ И ГЕОГРАФСКИТЕ ОЗНАЧЕНИЯ

https://www.lex.bg/index.php/bg/mobile/ldoc/2134680576

Така продуктът Ви ще бъде отличителен на фона на останалите на пазара и ще можете да му предадете значимост благодарение на сертификата за първо качество от единствената Европейска сертифицирана лаборатория. Това ще бъдат двете важни конкурентни предимства на вашия продукт:

•   Оригинален български шафран
•   Сертификат за първо качество от единствената Европейска лаборатория.

2.   Организирайте малка кампания (според възможностите Ви) за популяризиране на шафрана като продукт - в готварството като подправка и оцветител. Нека по-голяма брой хора да разберат, че шафранът от години е най-скъпата в света подправка. Ще бъде много добре да имате собствен сайт (с името на вашия бранд например), където да публикувате всичко важно и любопитно за начина за отглеждане и обработване на шафран. Вашият начин за всичко, не как се прави по принцип. Там ще акцентирате на високото качество на вашия продукт. Добре е да отбележите къде в страната отглеждате шафран. Какви са климатичните и географските характеристики на региона. Така ще подчертаете високото качество и спецификите на вашия продукт и ще дадете основание хората да си купят вашия продукт, а не вносен такъв.

3.   След като имате създадени бранд и сайт се опитайте да влезете в личен контакт с големите търговски вериги в страната. Те са естествените ви съюзници в този бизнес. Международните вериги могат да предложат и на техните партньори от други държави също да продават вашия качествен продукт. А могат да ви предложат да работите под private label (по темата вижте предишният ми отговор, по-горе). Така бихте могли да достигнете и до пазарите на други държави.

Във Вашия случай небето е границата за развитие на бизнеса Ви.

Успехът е пред вас. Бъдете смела!

Станимир
Виж целия пост
# 16
Здравейте, господин Андонов,
Благодаря Ви за отговора. Сигурна съм, че етапите, които очертахте, ще бъдат ми полезни, както и на всички, които четат темата. Освен това ми вдъхнахте и кураж. Желая Ви всичко най- хубаво!
Виж целия пост
# 17
📍 Гледайте безплатно семинар на тема "Личен брандинг: Вдигнете кариерата си на следващо ниво", който ще се излъчи нa 14 май 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.

ℹ️ Семинарът може да гледате онлайн от тук: https://digital.softuni.bg/events/2294/personal-branding-level-u … r-career-contacts.

Искате ли да изградите успешен личен бранд и да отворите нови бизнес възможности пред себе си? В професионален план вашият личен бранд е образът, който другите хора виждат във вас. Този образ може да бъде комбинация от това как хората гледат на вас в реалния живот, как медиите ви представят и впечатлението, което те получават от онлайн информацията за вас. Според проучване на Нилсън, 90% от потребителите се доверяват на лични препоръки, докато само 33% от тях вярват на съобщения от компании.
По време на семинара ще научите:
📌 Какви са основните принципи зад всеки успешен личен бранд?
📌 Как да идентифицирате вашите силни страни?
📌 Как да се сприятелите с медиите и започнете да си партнирате с тях?
📌 Изграждане на изключителна стратегия за социалните медии.
📌 Прочит, анализ и подобрение на вашата дигитална следа.
📌 Създаване на онлайн бизнес чрез вашия личен бранд.

👨‍💻 За Етиен Янев
Етиен ръководи стратегията за застъпнически маркетинг в световна технологична компания. Неговите усилия са довели до спестяването на близо половин милион евро от платени кампании. Избран в глобалната талантска програма, където работи по проекти за игровизация и управление на потребителската пътека. Завършил е магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University, получава допълнителна специализация в Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Обучавал е екипи по дигитални продажби в САЩ, Англия, Германия и Франция. Преподава дигитален маркетинг на студенти в Руската Президентска Академия в Москва. Над 2500 души са преминали неговото онлайн обучение по личен брандинг. В свободното си време се изявява в телевизионния ефир като футболен анализатор на водещите европейски първенства.
Виж целия пост
# 18
Контакта с моите клиенти е изцяло онлайн и по телефона. Може ли да ми препоръчате практически книги, които наистина да дават ценни съвети за дигитален маркетинг..
Виж целия пост
# 19
Контакта с моите клиенти е изцяло онлайн и по телефона. Може ли да ми препоръчате практически книги, които наистина да дават ценни съвети за дигитален маркетинг..

Здравейте yasmina,

Моята сила не е в дигиталния маркетинг. Бих могъл да Ви бъда по-полезен в областта на маркетинговата стратегия на вашия бизнес и изграждането на вашия бранд.

Пожелавам Ви успех!

Станимир Андонов
Виж целия пост
# 20
Гледайте безплатно семинар на тема "Силата на невромаркетинга", който ще се излъчи нa 17 юли 2020 г. (петък) от 19:00 часа с лектор д-р Станимир Андонов.

ЗА СЕМИНАРА
Невромаркетингът е нова област в маркетинга, която използва медицински технологии, като функционален ядрено магнитен резонанс (фЯМР), електроенцефалограма (ЕЕГ), електромиограма (ЕМГ), проследяване на очите (eye tracking), измерване и проследяване на промените на кожната проводимост, измерване на пулсовата честота и други, за да изучава реакциите на мозъка и на нервната система на потребителите към различни маркетингови стимули. С помощта на невромаркетинга може да бъде наблюдавано функционирането на мозъка и нервната система на хората докато са изложени на контролирани маркетингови стимули като телевизионна реклама, дизайн и характеристики на продукти, дизайн на елементи на брандове и много други.

По време на семинара ще се говори за силата и възможностите на невромаркетинга да подпомага вземането на решения за управлението на всеки един бизнес. Ще разгледаме инструментите (технологиите), които се използват. А също и примери от съвместната изследователската работа на „Лаборатория по Изкуствен Интелект“ към София Тех Парк и Neuromarketing Bulgaria. Ще се разгледа как и българските фирми могат да се възползват от възможностите на невромаркетинга и за какво и по какъв начин той още може да бъде полезен.
https://digital.softuni.bg/events/2315/the-power-of-neuromarketing
Виж целия пост
# 21
Здравейте, дали може да ми дадете разликата между традицонната реклама и социалните мрежи.
Имам бизнес за продукти, като аудиторията ни и на двете места , и в социалните мрежи и офлайн.Но вече е мнго скъпо да плащаш и за двата канала, как да избера към кой да се насоча?
Виж целия пост
# 22
Здравейте, дали може да ми дадете разликата между традицонната реклама и социалните мрежи.
Имам бизнес за продукти, като аудиторията ни и на двете места , и в социалните мрежи и офлайн.Но вече е мнго скъпо да плащаш и за двата канала, как да избера към кой да се насоча?

Здравейте,

През двата канала за реклама са ефективни. И през двата можете да предадете почти еднаква информация до вашите клиенти. Решението кой от двата канала да използвате приоритетно зависи от:

1.   Къде и кога клиентите купуват вашите продукти.
2.   Чрез кой канал ще достигнете по-добре до клиентите, които бихте искали да купуват вашите продукти.
3.   Кой канал ще бъде по-удобен на вашите потенциални клиенти да достигнете до тях с вашите комуникационни послания.

Още, опитайте се да пресметнете за всеки рекламен канал до колко потенциални клиенти ще достигнете срещу една примерна сума от 1000 лева да кажем.

Ако имам повече информация за Вашия бизнес то предполагам, че бих могъл и по-конкретни съвети да Ви дам.
 
Пожелавам Ви голям успех!

Станимир Андонов
http://stanimir.bg/
Виж целия пост
# 23
Здравейте. Според вас дали в по-малък град със средна работна заплата 800 лева би била добра идеа отварянето на агенция за детегледачки?
Виж целия пост
# 24
Здравейте. Според вас дали в по-малък град със средна работна заплата 800 лева би била добра идеа отварянето на агенция за детегледачки?
Извинявам се, че се намесвам, но докато ви отговорят ще си позволя да ви напиша нещо. Не е важно каква е средната заплата в района, в който сте решили да правите бизнес, а дали има достатъчно платежоспособни хора, които биха се обърнали към вашите услуги. Успех!
Виж целия пост
# 25
А какво мислите за поредния козметичен салон в Плевен...
Виж целия пост
# 26
Здравейте. Според вас дали в по-малък град със средна работна заплата 800 лева би била добра идеа отварянето на агенция за детегледачки?
Извинявам се, че се намесвам, но докато ви отговорят ще си позволя да ви напиша нещо. Не е важно каква е средната заплата в района, в който сте решили да правите бизнес, а дали има достатъчно платежоспособни хора, които биха се обърнали към вашите услуги. Успех!

Здравейте Chara8608,

Със сигурност цените на услугата трябва да бъдат съобразени с доходите на младите семейства от общината. Доходите на хората във Вашия град са важни, но е и важно дали семействата с малки деца биха искали да използват услугите на детегледачка. Помислете за това.

Също така, ако предлагате такива услуги в по-малко населено място, то бихте могла да добавите и някои интересни за децата дейности като например разходки сред природата, посещение на интересни обектни наоколо и други. Тези неща ще бъдат Ваши конкурентни предимства и ще Ви отличат от конкурентите Ви на този иначе малък пазар.

Пожелавам Ви успех!

д-р Станимир Андонов
Виж целия пост
# 27
А какво мислите за поредния козметичен салон в Плевен...

Здравейте, Мама-Галя,

За да мога да Ви отговоря по-конкретно и отговорът ми да бъде възможно полезен Ви моля да прецизирате въпроса си. Вие ли искате да създадете поредния козметичен салон в Плевен или ме питате за поредния открит такъв салон в града?

Благодаря Ви!

Пожелавам Ви успех!

д-р Станимир Андонов
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия