И по работа и покрай познати, пък и моя много близка приятелка работи в НАП ми се наложи да опозная "системата"- информация от кухнята много имам - далеч не са толкова еднозначни нещата - нито е само в законите проблема, нито само в служителите - и потребителите на услугите не знаят какво и защо искат, не знаят и как сами да си помогнат ( като изчетат информационното табло например), и служителите в администрацията са малко, колкото и странно да ви звучи, и още има лели, които сякаш са се вкоплаи в 86та и нито уменията им са мръднали оттогава, нито манталитета, и пари за обучения няма ( потъват в нечии джобове), все още малко млади хора работят с хъс и разбиране. Като цяло впечатлението ми все пак е, че почват леееко да се подобряват нещата, ама бавно, мноооого бавно става .