Лято в Албена 2020 г.! - 2

  • 42 645
  • 746
# 510
Днес прилагам друга тактика Simple Smile
В 8 ч. пак всичко беше запазено на плажа....харесах си един чадър запазен с джапанки .......метнах ги на другия дето е с хавлия запазен и се настаних гордо чакайки скандал. В 10.00 ч. дойдоха тумпа румънци, около 10човека, който почнаха да плямпат на техния език.....почна едни тръшкане, нервно обикаляне, че им не стига един чадър Simple Smile не посмяха да ме закачат, но още им е нервно.....
Вчера си дръпнах два шезлонга на свободната зона и се настаних с мой чадър. Даже и този който събира пари не дойде да ми иска 2лв. явно лошо съм гледала Simple Smile
Утре следва пак някаква борба, ще видим, но нямам намерение да се предавам!
Виж целия пост
# 511
В Мура - относно мерките в ресторанта е по-скоро хаос. Какъв е смисъла салатите, хляба и десерта да си сипваме /без всеки да слага еднократни ръкавици/, а супите и основното да чакаме да се появи някой да ни сложи?? Така ангажират персонал допълнително, повечето бяха почти деца, които за първи път хващат черпак и разсипна лъжица. Пълнят чиниите, а аз изрично казвах колко искам, и естествено се изхвърля повече храна. На 3-тия ден вече никой от персонала не носеше ръкавици, защото е неудобно - ясно е. Първите дни от отварянето на хотела беше спокойно, НО от 24.07.се напълни и беше голяма блъсканица и при асансьорите, и в ресторанта и на плажа. Следобедната закуска в 15 часа обслужваха един дядо и една баба, с невероятно бавни темпове. Опашка от 42 човека и само 15 хамбургера...Най-възмутена бях от новодошлите, които се разхождаха по бански в ресторанта, подмятайки си кикиритките и месата, докато хората се хранят. Това си беше неуважение отвсякъде. Явно преди са почивали само в бунгала и палатки. Изключвайки това прекарахме страхотни 9 дни.
Виж целия пост
# 512
Така като ви чета, имам чувството, че съм в друг курорт. Или пък г-н Митев е отличен управител. В Ралица Супериор опашки за храна няма и хората определено са по-малко. Освен на снека следобедно време за понички и бургери  но там винаги е било така. И на баровете вече са минимум по двама.
Това със запазването на чадъри се дъвче всяка година. Мен не ме бърка, но смятам, че трябва глобално решение.
Виж целия пост
# 513
Аз също още не съм си получила карта. На рецепция в Калиакра маре поисках да ми я пратят в офиса им в града ни. Служителката в офиса твърди, че изчакват да ги изпратят всички на куп. Иначе отстъпката може да се ползва вече, но си отмених резервацията за Арабела! Сега в там явно е пълен хаос и реших да не си късам нервите допълнително.
Виж целия пост
# 514
Това за карта за някаква отстъпка ли пишете.Аз съм пропуснала.И в хотела не са ми казали нищо.Сега дали мога да я заявя,не че скоро ще повторя ама да я имам.
Виж целия пост
# 515
В Лагуна Гардън поне опашки за храна няма, но пък често липсва посуда, не разбирам толкова ли малко чинии и вилици имат.....персонала който сипва се състои от двама човека, които вече хич не им се работи. Иначе храната е много вкусна, въпреки, че не е разнообразна. Климатика в ресторанта обаче е много слаб, духа само на едно място. Оказа се, че след като се оплаках и ме свързаха с управителя се появиха междинни хранения в хотела на Сенди и анимация може да се гледа на Лагуна Бийч.......
Виж целия пост
# 516
Има ли някой в Калиакра бийч? Може ли да споделите как е там положението с храната, плажа и допълнителните екстри към Ол инклузива?
Виж целия пост
# 517
Здравейте, поради отзивите от последните няколко страници бих искала да си отменя резервацията. Някой знае ли на кой имейл става това (свързването с кол центъра е мисия невъзможна)?


Виж целия пост
# 518
Ъпдейт. От два дни е по-добре, добавиха тук там по един човек и сега става доста по-бързо Simple Smile
Виж целия пост
# 519
Това за карта за някаква отстъпка ли пишете.Аз съм пропуснала.И в хотела не са ми казали нищо.Сега дали мога да я заявя,не че скоро ще повторя ама да я имам.
Картите се заявяваха от клиенти резервирали преди 15-06-2020г. С нея се ползват 10% отстъпка за следващи резернации.Сега не мисля, че може да я заявите, но попитайте КОЛ центъра. Хубавото е, че тази отстъпка може да се комбинира и с отстъпките ранните записвания.
Виж целия пост
# 520
Има ли някой в Лагуна бийч? Как е положението в ресторанта, има ли опашки и струпване на много хора едновременно?
Виж целия пост
# 521
Има ли някой в Лагуна бийч? Как е положението в ресторанта, има ли опашки и струпване на много хора едновременно?
Ние бяхме до 23.07 включ. Хотелът е много зелен и спокоен има  собствен паркинг, но дотук с хубавите неща. 😀 Храната е под всякаква критика. Масите са малко, храната е оскъдна 3 вида салати и 3 вида основни (едното са дежурните кюфтета/кебапчета), които и местната котка не искаше да яде, сирене има само на закуска. Хотелът е пълен и струпването на хора е неизбежно. Когато нещо свърши не се зарежда. Бой за маси и храна. Чадърите и шезлонгите на плажа, и на басейна са крайно недостатъчни, към 8,30-9,00 ч. вече няма места. Закуската започва в 8,00 ч., лоби барът е срещу заплащане.
Виж целия пост
# 522
Има ли някой в Лагуна бийч? Как е положението в ресторанта, има ли опашки и струпване на много хора едновременно?
Ние бяхме до 23.07 включ. Хотелът е много зелен и спокоен има  собствен паркинг, но дотук с хубавите неща. 😀 Храната е под всякаква критика. Масите са малко, храната е оскъдна 3 вида салати и 3 вида основни (едното са дежурните кюфтета/кебапчета), които и местната котка не искаше да яде, сирене има само на закуска. Хотелът е пълен и струпването на хора е неизбежно. Когато нещо свърши не се зарежда. Бой за маси и храна. Чадърите и шезлонгите на плажа, и на басейна са крайно недостатъчни, към 8,30-9,00 ч. вече няма места. Закуската започва в 8,00 ч., лоби барът е срещу заплащане.
Ужас, тамън си го набелязах за догодина......    Тук поне в другата Лагуна закуската е 7.30ч което за мен е много добре.
Виж целия пост
# 523

Има ли някой в Лагуна бийч? Как е положението в ресторанта, има ли опашки и струпване на много хора едновременно?
[/quote]
Скрит текст:
Ние бяхме до 23.07 включ. Хотелът е много зелен и спокоен има  собствен паркинг, но дотук с хубавите неща. 😀 Храната е под всякаква критика. Масите са малко, храната е оскъдна 3 вида салати и 3 вида основни (едното са дежурните кюфтета/кебапчета), които и местната котка не искаше да яде, сирене има само на закуска. Хотелът е пълен и струпването на хора е неизбежно. Когато нещо свърши не се зарежда. Бой за маси и храна. Чадърите и шезлонгите на плажа, и на басейна са крайно недостатъчни, към 8,30-9,00 ч. вече няма места. Закуската започва в 8,00 ч., лоби барът е срещу заплащане.

[/quote]
Ужас, тамън си го набелязах за догодина......    Тук поне в другата Лагуна закуската е 7.30ч което за мен е много добре.
[/quote]
Много са извинявам, но допуснах груба грешка! Отзивът ми е за хотел Лагуна бийч в Созопол, а не в Албена. Следя и темата за Созопол,  и не съм обърнала внимание, къде пиша! Още веднъж моля да ме извините!
За хотел Лагуна бийч в Албена не мога да дам актуално мнение, последно съм го посещавала през 2014 г.
Виж целия пост
# 524
Понеделник акустираме в Парадайс. Ще се включа с разказ.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия