Лято в Албена 2020 г.! - 2

  • 42 816
  • 746
# 420
Благодаря! Simple Smile
Пуснали са пакетни отстъпки за Фламинго Гранд за 5 и 7 нощувки.
Виж целия пост
# 421
Някой може ли да ми каже има ли възможност за паркиране близо до х-л Боряна или е по-добре да изляза и да оставя колата на автогарата, пък ако решим да обикаляме наоколо ще го мисля
Виж целия пост
# 422
От 10 години почиваме в Албена всяка година и досега никога не са отказвали да ни настанят по-рано, без да се обаждам или да питам за това. В никой от хотелите, в които сме били. Пътуваме с автобус през нощта и се ръсваме в Албена в 7 сутринта, пием кафе някъде, после отиваме в хотела да оставим багажа. После на плажа в свободната зона до към 11, 30, малко разходка и към 12- 12 и нещо отиваме на рецепция, с идеята, ако не ни настанят поне да чакаме на хладно във фоаето. Но като отидем на рецепция, веднага дават ключа и си отиваме в стаята, без и дума да отворя да ни настаняват веднага. И пари не са ми искали за това. Това се е случвало във всеки един хотел, в който сме ходили - Добруджа, любимата ми Амелия, Калиопа, Елица, Фламинго, никъде не съм имала проблем. Може би като оставим багажа и знаят вече, че сме там, подготвят стаите по-рано или защото така правя резервацията, че да пристигаме в делничен ден - вторник, сряда, и да няма много напускащи и пристигащи... Не знам каква е причината, но никога не са ми отказвали.
Виж целия пост
# 423
Да, много е важно кой ден от седмицата е настаняването. Обикновено през уикенда е много натоварено. Аз много се дразня, когато хората настояват да се настаняват по-рано. Има си правила, които общо взето са валидни навсякъде в Европа. Настаняване след 14 ч. Ако от рецепцията решат и ни поканят по-рано да се настаним, тогава е ОК. На много места се доплаща ранно настаняване и късно освобождаване. За пример, в Сандански освободихме хотел в 16 ч. и доплатихме 70 лв. за стаята. Абсолютно си е регламентирано.
Виж целия пост
# 424
Неви86, аз нямам нищо против регламентираното им настаняване. Нормално е като се освободи стая в 11 да имат време да почистят до 14ч.. Но се ядосах защото в момента ситуацията е друга - хотела отваря на 26 ти, ние сме първите туристи. Предполага се, че не са чакали първия работен ден на хотела за да изчистят стаите.
Виж целия пост
# 425
За съжаление, голяма част от гостите напускат след обявения час. Друго ,което малко хора знаят,  в нормален сезон на камериерка се стига до 14-16 зареждания на ден. За почиствания не говорим. Сега си направете сметка този сезон какво се случва,при силно намален персонал.
Мисля,че в случая в кол центъра ви е отговорил някой ,който си няма понятие.
Виж целия пост
# 426
Неви86, аз нямам нищо против регламентираното им настаняване. Нормално е като се освободи стая в 11 да имат време да почистят до 14ч.. Но се ядосах защото в момента ситуацията е друга - хотела отваря на 26 ти, ние сме първите туристи. Предполага се, че не са чакали първия работен ден на хотела за да изчистят стаите.
Има си правилник и ако системно се нарушава, става практика. И туристите питат защо еди кои си са настанени рано, а те не.
Виж целия пост
# 427
Мура...настаниха ни в 8 часа, но почивката ни започна от деня в който отвори хотела. 3 сутрини шезлонгите на плажа бяха дезинфекцирани. Морето е пълно с щипалки, всеки подскача. Вълни от четвъртък, а от вчера червен флаг. Ползваме басейна на Гергана, където имаме право на мокрия бар. Храната е разнообразна и вкусна. Най лошото са румънците, май за първи път почиват в хотел. Аз ходя на плаж в 6 часа, обичам спокойствието и преди слънцето да жули, но румънещитата в 5 часа са заели предната линия, а идват след 10 часа. Дезинфекцират масите след ставане и преди следващите да я заемат. Има осигурени диспенсъри. Доволни сме от всичко
Виж целия пост
# 428
Ами решила съм ако има пак нахвърляни джапанки и кърпи от румънците с цел пазене на шезлонги, да ги събирам на един шезлонг или да ги заровя в пясъка Simple Smile Така след 3 дни няма да правят така. Супер нагли. Надуват ми главата ако са на плажа.
Виж целия пост
# 429
Здравейте, отзивът ми се отнася за Ралица Супериор, но за миналата година. И ние бяхме с детето в обновения сектор, в стая делукс. Лично аз съм много доволна от обзавеждането в стаята, беше достатъчно широка и с хубави, модерни мебели, банята също беше чиста и нова, отделно имаше и една малка тоалетна, освен тази в банята. Имаше и сешоар, но кана не сме имали.
Храната в ресторанта също хи хареса. В този на плажа също. Ползването на аквапарка към резервацията си беше огромен плюс, всъщност заради това резервирах.
Сега минусите. Поради невнимание към детайлите, бях запазила стая с междинна врата. Тоест, от другата стая не ни делеше стена, а само врата и се чуваше какво правят хората и до колко часа. Последните дни бяха румънци и те са наистина шумни. Отнася се за целия хотел.
Терасите ги дели ажурна стена, като решетка и там са външните тела на климатиците. Излизаш за малко и съседния почва да бучи.
В аквапарка не достигаха рингове за спускане по пързалките и за плуване по реката. Ставаха скандали.  Пример - съобщават по високоговорител да си предаваш ринга на следващите чакащи за пързалката и спасителя те причаква да си го дадеш. Но не всички го правят и почват разправиите. Спасителите нямаха мобилна връзка и няколко пъти виждах как по-големи деца скачат в басейна с малките или стоят пред пързалките, където са малките дечица.  Предполагам, защото пускаха много външни хора и ставаше голяма навалица.
Плажът на Албена не ми се видя толкова чист, имаше боклуци, хартийки, найлони, бъркалки.
Плажът не ни е бил далеко, ходехме пеша. Но едно читаво написано разписание на влакчето щеше да е добре да има.
Тази година няма да ходим. Не вярвам да успеят да спазват мерки. И не искам външни хора. Но ако някой път реша пак да резервирам, бих разпитала за секторите на хотела и никакви interconnecting doors, освен ако не сме всички от семейството, за да вземем целия апартамент. Освен това бих взела стая на по-висок етаж.
Зад терасата на ресторанта се виждаше една сграда, изглеждаше много спокойна и хубава, но май без гости.. Някой знае ли дали е на Ралица или нещо друго?
Виж целия пост
# 430
Ние се настанихме в 10:30 и имаме право да напуснем до 17.
Личи си, за съжаление, недостигът на персонал. Макар че хотелите не са пълни, нито Супериора, нито Акваклуба, се образуват опашки за всичко.
На тоя "глад" нямам сериозни забележки, всичко се преживява.
Важното е, че децата от компанията (8-12) общо-взето си имат частен анимационен екип Simple Smile
Виж целия пост
# 431
Ние си тръгваме.Като върнахме ключовете уточнихме че може да останем на плаж и да обядваме.
Със смесени чуства сме.Бих се върнала в Албена в 4 звезди хотел.Мен румънците не са ме дразнели.Семейства с деца,като нас.Шезлонги запазени имаше и от българи,не само от румънци.Просто те са повече от нас.От всичко най ме издразни паркинга.За 6 нощувки 70 лв.Ако някой има въпроси мога да отговоря.При нас нещата стоят така че ако с детето всичко е наред и тя е доволна,значи почивката е чудесна.Затова извода е че изкарахме чудесна почивка.
Виж целия пост
# 432
Таксата от 10лв в комплекса за 24 часа ли е?
Виж целия пост
# 433
Като чета темата и коментарите на някои от вас, оставам с впечатлението, че някои хора, които са в Албена по член еди-кой-си за временно пребиваване, са си помислили че като имат договор с туровете и хотелите, държат някакъв монопол над Албена.... Нека да се знае, че Черно море е за всички, а не е само за гостите. Може би пък според тукашните вие сте на гости, а не еднодневните туристи? И преди да сте тръгнали да ме изяждате, нека призова за добрия тон, защото темата е за обмяна на впечатления, а не за разделения и нападки, нали така?
Виж целия пост
# 434
Като чета темата и коментарите на някои от вас, оставам с впечатлението, че някои хора, които са в Албена по член еди-кой-си за временно пребиваване, са си помислили че като имат договор с туровете и хотелите, държат някакъв монопол над Албена.... Нека да се знае, че Черно море е за всички, а не е само за гостите. Може би пък според тукашните вие сте на гости, а не еднодневните туристи? И преди да сте тръгнали да ме изяждате, нека призова за добрия тон, защото темата е за обмяна на впечатления, а не за разделения и нападки, нали така?
Никъде не прочетох някой да си присвоява Албена. Просто хората плащат немалки суми срещу които Албена е задължена да осигури поне това което обещават в офертите. Да не говоря, че мен някога са ме учили, че клиента винаги е на първо място.......ама айде, ще го преживея и са не съм на първо Simple Smile
Достатъчно е персонала даде любезен, хотела чист, храната добра, на плажа да не се запазват шезлонги и клиента ще е винаги доволен и няма да мрънка.
Аз стягам багажа и утре ще пиша пресни отзиви.
Весело лято!!!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия