Време е за ИКЕА! - Тема 31

  • 34 954
  • 763
Добре дошли в новата тема за Икеа! Приятно пазаруване!

ИКЕА България - Адрес на магазина:
София "Околовръстен Път" №216
Работно време на магазина:
Понеделник-събота 10:00 - 21:00 ч.
Неделя 10:00 - 20:00 ч.

Центрове за поръчка:
ИКЕА Център за поръчки Варна, бул. „Република“ 55
Работно време на центъра за поръчки:
Понеделник-събота 10:00 - 21:00 ч.
Неделя 10:00 - 20:00 ч.
Pushpin От есента на 2020 Икеа се мести на нов адрес Delta Planet Mall, бул.Сливница 185.
За повече информация следете тук: https://deltaplanet.bg/ikea

ИКЕА Център за поръчки Бургас, Mall Galleria, ул. Янко Комитов 6
Работно време на Център за поръчки - Бургас:
Понеделник-Неделя 10:00 - 22:00 ч.

ИКЕА Център за поръчки Пловдив, Plovdiv Plaza, ул. "Д-р Георги Странски" 3
Работно време на центъра за поръчки:
Понеделник-Неделя 10:00 - 21:00 ч.

Телефон за клиенти: 0800 45 800
E-mail: cs.sofia@ikea.bg

Интернет сайт на магазина - http://www.ikea.com/
Българският интернет сайт на магазина - http://www.ikea.bg/

Доставката на малки пратки е чрез спедиторската фирма Интерлогистика.
Големите пратки се доставят от Ренус логистика.


Програми за планиране на Икеа

Онлайн каталог за 2018-2019 година
Онлайн каталог  за 2020 година

За контакти със централата в Швеция (при продължителни проблеми от българска страна)
Email: ikeainfo@ikea.com (general)
Email: contact.franchisor@inter-ikea.com (franchise queries)

Facebook

Сайтове посветени на вътрешното обзавеждане - за вдъхновение и интересни идеи

http://livethemma.ikea.se/ http://www.alvhemmakleri.se/en/inspiration http://freshome.com/ http://www.ikeahackers.net/ http://www.apartmenttherapy.com/ http://www.theshare-space.com/

Предишни теми:

Икеа 1, Икеа 2, Икеа 3, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 4, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 5, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 6, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 7, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 8, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 9, ИКЕА! ИКЕА! - Тема 10, Време е за Икеа! - Тема 11, Време е за Икеа! - Тема 12, Време е за Икеа! - Тема 13, Време е за Икеа! - Тема 14,Време е за Икеа! - Тема 15 , Време  е за Икеа! -  Тема 16 Време е за Икеа! - Тема 17 Време е за Икеа! - Тема 18 Време е за Икеа! - Тема 19  Време е за Икеа! - Тема 20 Време е за Икеа! - Тема 21  Време е за ИКЕА! - Тема 22 Време е за ИКЕА! - Тема 23 Време е за ИКЕА - Тема 24 Време е за ИКЕА - Тема 25 Тема 26 тема 27 тема 28 тема 29 тема 30
Виж целия пост
# 1
Благодаря за новата тема. Ще правя поръчка за някои дребни неща. Нали доставката до център Пловдив е безплатна?
Виж целия пост
# 2
Да, аз съм поръчвала вече няколко пъти и е безплатно, но го правя от центъра за поръчки, не през сайта.
Виж целия пост
# 3
М, прави я Стувата, не я мисли...Нашата е десетгодишна и не е мръднала. Преместихме се в ново жилище и просто я разместихме, за да е по-тийн Stuck Out Tongue Winking Eye
Решила съм накакви черни стикери да залепим, за да променим излъчването и това ще е. Поне докато тийнът не се размърмори. Засега си му е удобно и има място за всичко. Допълнихме и с нови модули за стената, защото стаята е по-голяма от предишната. Сменихме леглото с по-широко и всичко стана съвсем прилично.
Виж целия пост
# 4
Благодаря за темата! Flowers Hibiscus

Разглеждам за някаква малка библиотека и се чудя с вратички или без. Smiley

Относно доставките и времето, които коментирахме в края на предната тема, мисля, че и обема е решаващ. Сетих се, че за мебели(ноември мин. година) отне седмица, а за дребните неща 2-3 дни.
Виж целия пост
# 5
Снощи направих една малка поръчка, която пуснах до центъра за поръчки, заради БД. Днес ми пратиха мейл, че я пращат.
А поръчката от миналия понеделник...нищо. Звъннах на националния телефон, един младеж каза, че щял да уведоми колегите си за забавена поръчка..да видим. Утре изтича 7-дневния срок на доставка.
Виж целия пост
# 6
При мен изтичаше утре 7 дневния срок и се развънях днес до ренус, до икея  да си видят забавянето в кой е вината и хоп след 10 мин гледам вече е изпратена.
Виж целия пост
# 7
Благодаря за темата.Само да спомена, че политиката на Икеа еда се отиде в магазина, а не онлайн пазаруването. Поне тук, в Англия, много малко се пазарува онлайн, обикновено големите пакети, а иначе магазина е пълен всеки ден.
Виж целия пост
# 8
Чудя се между двата варианта за пръчки за завеси: RACKA и HUGAD...
Много ми е трудно като не мога да ги видя на живо как изглеждат - виждам, че дебелината им само е различна. В клиентския център в Пловдив нямат дори и това - имат някви, на които са им закачени завесите на високо, но нито може да се видят добре, нищо...
Виж целия пост
# 9
Здравейте, дами,

Дали някоя от вас знае какво се случи със серията Mandal на IKEA? Имаме леглото + таблата, но ми се иска да открием и останалите продукти от серията. Ако някоя има идея, къде мога да ги открия, ще съм много благодарна. Simple Smile
Вече се свързах с IKEA, но още не са ми отговорили дали отново се очаква да ги има в България.
Виж целия пост
# 10
Как пускате поръчка онлайн до центъра за поръчки, аз май нещо обърках. Уж написах на адрес център за поръчки Пловдив, а вчера ми се обажда една госпожа от Ренус да ме пита къде да ми я доставят, обясних, че съм я адресирала до центъра за поръчки и ще очаквам смс от тях. Не нямало да получа смс да съм и звъннела когато отиваме да си я вземаме от Пловдив. И сега какво става среща по паркингите с техния бус и нашия превоз и нищо не отиде в центъра за поръчки, какво обърках този път не знам.
Виж целия пост
# 11
Даниела, провери си в поръчките кой адрес си писала.

Вчера звънях втори път на националния им телефон, от там една девойка ми каза, че не мога да ескалирам случая по телефона, само по мейл ставало. Колегата и предния ден бил писал за забавянето, ама не били минали 48 часа, почти ми се скара защо се обаждам пак след като не са минали 48 часа... и днес изведнъж ми звънят от Ренус за доставка. Можело значи, ама защо всеки път с лошо, много са зле, много!
Виж целия пост
# 12
Даниела, провери си в поръчките кой адрес си писала.

 

център за поръчки Икеа Пловдив, 4000
ПЛОВДИВ, ПЛОВДИВ
Виж целия пост
# 13
Даниела, провери си в поръчките кой адрес си писала.

Скрит текст:
Вчера звънях втори път на националния им телефон, от там една девойка ми каза, че не мога да ескалирам случая по телефона, само по мейл ставало. Колегата и предния ден бил писал за забавянето, ама не били минали 48 часа
, почти ми се скара защо се обаждам пак след като не са минали 48 часа... и днес изведнъж ми звънят от Ренус за доставка. Можело значи, ама защо всеки път с лошо, много са зле, много!


Mikkey, надявам се и ти не си се правила на възпитана! Само да усетя повишаване на тон, така повишавам моя, че отсреща почват да намаляват. Някои май само от това разбират, когато говориш с тях нормално и възпитано, решават, че могат да ти се карат. Да, да, ама не! Иначе, наистина има много да се желае, организация, срокове, доставка, известия.......Понякога, това в повечето случаи,  дори смс нямам, направо от пред входа ми звънят. А за последната поръчка на вайбър, смс, еее, направо глезена се почувствУВах! А на сайта за следенето, дори след получаването на поръчката, нищо нямаше отразено. Ама, ,айде сега, нЕма да издребнявам! Simple Smile
Виж целия пост
# 14
Labrex, не съм повишавала тон, просто девойката като разбра, че звъня за втори път в рамките на 24 часа и ми повиши леко тон като ми каза, че вече имало подадено писмо за забавена поръчка...
Преди малко даже ми звъннаха да ме питат, дали съм си получила поръчката.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия