Време е за ИКЕА! - Тема 31

  • 35 054
  • 763
# 15
Хубаво са проявили загриженост. Аз не бях много коректна в предния пост, пропуснах да напиша, че не точно с икейски служители съм имала разправии по телефон, а по принцип, с други сайтове. С икейци само си пиша, не говоря, и ми отговарят на въпросите. Но се научих да повишавам тон, след като няколко пъти само дето не запецнах, аз говоря нормално, отсреща ми крещят. Ами, и аз така. Simple Smile Просто ме провокира " почти ми се скара защо се обаждам пак" в поста на Mikkey.
Виж целия пост
# 16
Аз изрично питам с кого говоря. На въпроса ми "Как е вашето име?" рязко се променя подхода на другата страна. С Икеа не ми се е случвало. Последно с доставчика ни на и интернет се случи.
По темата - много харесах серията APLLARO онлайн, на живо обаче нещо не съм убедена.
Някой има ли опит с тази серия?
Гледах по друг повод daybed FLEKKE, сондирам мнения и за това легло.
Виж целия пост
# 17
Здравейте,в българския сайт търся една серия мебели за градина,които в другите сайтове ги има,а тук в нашия само една етажерка налична. Момичето в центъра за поръчки предположи,че са приключили с тази серия,но в чужбина е доста заредено.
Имате ли наблюдения дали такива артикули се появяват ,или не може да се предвиди

Виж целия пост
# 18
Здравейте! Някой има ли опит със закупуване на мостри от Икеа и по-конкретно за мека мебел? Интересува ме дали важи гаранцията, която е характерна за дадения продукт? В магазина ме уверяваха, че НЯМА никаква гаранция за мостри. Снощи четох от сайта им гаранционните условия и никъде не пише, че не важи за мостри. Пише че мостри не може да се връщат, но за гаранцията нищо. А какво всъщност е гаранцията, касовата бележка ли?
Благодаря
Виж целия пост
# 19
Не, отделен лист е, но касовата бележка е задължително също да пазите, защото без нея не важи и гаранцията.

Най-добре им пишете и писмено ги попитайте важи ли гаранцията за мостри. Устно могат както си искат да ви въртят...

За мен важи, в закона никъде не се разграничават случаите за мостри. И за нея даваш пари. Ако няма пък да ми важи, да ми я продадат на половин цена.

Може да попиташ и в КЗП.
Виж целия пост
# 20
Здравейте на всички,

Поръчах снощи една кухненска маса от онлайн магазина на Ikea, след като във физическия магазин в София ми казаха, че при тях не е налична. Поръчката мина успешно, но днес ми се обадиха, за да ме информират, че единият крак не е наличен и ще го доставят допълнително за тяхна сметка.

Имате ли опит с подобни липси на елементи?
Мислех, че всички части за конкретната мебел са в комплекта. Thinking
Притеснявам се да не се окаже някакъв мострен или дефектен продукт...Flushed Никога досега не съм поръчвала от онлайн магазина им, всичко са ми го събирали на място от магазина в София и затова съм малко притеснена.
Виж целия пост
# 21
Ще отвориш пакетите като дойдат и ще огледаш. Чак тогава ще подпишеш...ако няма проблем.
Ако има...им звъниш пред куриера..
Виж целия пост
# 22
По телефона ми казаха, че е възможно да доставят масата с 3 крака, а липсващият да пристигне с допълнителна доставка. Изненадах се, че изобщо имат такава практика. Досега всички елементи са си били опаковани в съответните пакети.
Виж целия пост
# 23
Мисля че са ми разделяли така поръчка преди време.

Ако не искаш..кажи им като съберат всичко тогава да ти я пратят. Или я откажи.
Виж целия пост
# 24
На нас ни се е случвало с гардероба - едната плоскост беше дефектна и на нас ни я пратиха само нея. Но ако единия крак на масата ви е бил дефектен и някой е върнал цялата маса се получава вашия сценарий.
Виж целия пост
# 25
Здравейте на всички,

Поръчах снощи една кухненска маса от онлайн магазина на Ikea, след като във физическия магазин в София ми казаха, че при тях не е налична. Поръчката мина успешно, но днес ми се обадиха, за да ме информират, че единият крак не е наличен и ще го доставят допълнително за тяхна сметка.

Имате ли опит с подобни липси на елементи?
Мислех, че всички части за конкретната мебел са в комплекта. Thinking
Притеснявам се да не се окаже някакъв мострен или дефектен продукт...Flushed Никога досега не съм поръчвала от онлайн магазина им, всичко са ми го събирали на място от магазина в София и затова съм малко притеснена.
Joy Joy Joy Ох, много се смях с Икеа...на теб сигурно не ти е смешно, но това, което са ти казали ми звучи меко казано несериозно... Все едно да си поръчаш кола и да ти кажат, че ще ти я пратят с 3 гуми, защото 4-тата не могат да я открият в склада!
За мен има нещо нередно в това с краката...аз бих отказала поръчката.
Виж целия пост
# 26
Само да споделя - зависи от масата. На някои техни маси краката са отделни от плота, тоест, това са 2 различни артикула (маса, крак). Но в този случай аз също направо бих си отказал пратката.

Здравейте на всички,

Поръчах снощи една кухненска маса от онлайн магазина на Ikea, след като във физическия магазин в София ми казаха, че при тях не е налична. Поръчката мина успешно, но днес ми се обадиха, за да ме информират, че единият крак не е наличен и ще го доставят допълнително за тяхна сметка.

Имате ли опит с подобни липси на елементи?
Мислех, че всички части за конкретната мебел са в комплекта. Thinking
Притеснявам се да не се окаже някакъв мострен или дефектен продукт...Flushed Никога досега не съм поръчвала от онлайн магазина им, всичко са ми го събирали на място от магазина в София и затова съм малко притеснена.
Joy Joy Joy Ох, много се смях с Икеа...на теб сигурно не ти е смешно, но това, което са ти казали ми звучи меко казано несериозно... Все едно да си поръчаш кола и да ти кажат, че ще ти я пратят с 3 гуми, защото 4-тата не могат да я открият в склада!
За мен има нещо нередно в това с краката...аз бих отказала поръчката.
Виж целия пост
# 27
За да ти доставят безплатно нещо до центъра за поръчки, не е достатъчно да се напише адреса, а трябва да се избере като начин на доставка. В противен случай си го броят за доставка до дома.

Понеже вярвам, че една снимка замества 1000 думи, направо го снимах от сайта им, аз ползвам доставка до София големият магазин.



Даниела, провери си в поръчките кой адрес си писала.

 

център за поръчки Икеа Пловдив, 4000
ПЛОВДИВ, ПЛОВДИВ
Виж целия пост
# 28
xuhuha, много благодаря, явно съм била развълнувана и този момент съм го пропуснала.
Виж целия пост
# 29
Аз така или иначе още снощи я платих с карта. Масата е LERHAMN, т.е. краката не се водят отделни артикули.
Обещаха да ми се обадят другата седмица, когато пристигне липсващият крак, пък да видим... Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия