Ръчка срещу автоматик

  • 16 393
  • 342
# 330
С предишната ми кола все едно се бях "сляла", нищо че беше стара. До такава степен ми беше ясно как реагира на всичко. Сега още разучавам Simple Smile
Виж целия пост
# 331
Тоя спор е вечен като кокошката и яйцето.
Тук няма спор. Кокошка може да долети отвсякъде и да снесе. Stuck Out Tongue Winking Eye
То какъв шофьор си не се определя от това какво караш, а как го караш.....
...ако въобще караш... JoyJoyJoy
Виж целия пост
# 332
Автоматик се кара като кола с ръчни скорости
Хубав виц.
Много си оригинален, няма що Sunglasses
Не вади думи от контекста. Изречението ми има продължение и в цялост е точно така, както съм го написала.
Не разбирам на интересен ли се правиш или какво, ама това си е твоя работа и в полемики няма да влизам.
Виж целия пост
# 333
Потеглянето по наклон с изправна кола е просто въпрос на умение. Веднъж усвоено вече става машинално и не се мисли, от там нататък престава да бъде недостатък (или предимство за автоматика). Същото е и с ръчкането - като свикнеш не ти пречи.
За мен истинското предимство на автоматика е, че спестява усилия, особено на градско. А истинският недостатък е, че губиш контрол над колата. Не съм карала топ автоматик (висок клас Мерцедес или БМВ), но при нашето Рено има едно закъснение между натискане на педала и ускоряване, което ме дразни.
Виж целия пост
# 334
Изречението ми има продължение и в цялост е точно така, както съм го написала.
И с и без продължение, автомат се не се управлява или кара ако предпочитате по същия начин както ръчка.
Виж целия пост
# 335
при нашето Рено има едно закъснение между натискане на педала и ускоряване, което ме дразни.
Може да е турбо дупка и причината да не е в автоматика.
Виж целия пост
# 336
Надали.
Има го този момент по принцип, но личното ми мнение е, че не е фатално.
Усеща се на малко по-старите коли и на по-малките двигатели.
На мойта не го усещам, лепи за седалката ако стъпя, докато на тази, на жена ми се усеща, макар и слабо. Но и разликата в мощността им е по 3. Simple Smile

 

Може да е турбо дупка и причината да не е в автоматика.
Виж целия пост
# 337
Не съм карала топ автоматик (висок клас Мерцедес или БМВ), но при нашето Рено има едно закъснение между натискане на педала и ускоряване, което ме дразни.

И при Мерцедеса е така. Но това е съвсем нормално, защото превключва на по-ниска предавка, за да ускори
Виж целия пост
# 338
Всяка кола с индиректен педал на газта го прави. Най-често на ниски обороти. Ако е във високата част е почти незабележимо
Виж целия пост
# 339
Не съм карала топ автоматик (висок клас Мерцедес или БМВ), но при нашето Рено има едно закъснение между натискане на педала и ускоряване, което ме дразни.

И при Мерцедеса е така. Но това е съвсем нормално, защото превключва на по-ниска предавка, за да ускори

Може би е нормално, освен за спортните скъпи коли, но мен ме дразни. За детето купихме Шевролет Авео, 100 конски сили, на старта е като ракета - каквото му "кажеш", това прави на мига.
Виж целия пост
# 340
Мога да ти кажа как се кара стар хидротрансформатор като ракета, но е добре да го практикуваш ако някой друг плаща ремонтите - на жълта светлина на светофара настъпваш с левия крак спирачката а с десния подаваш газ до 1700-1800 оборота, като при зеления сигнал само пускаш спирачката без да пускаш педала за газ. Така и стар автоматик тръгва с пищене на гуми Joy Joy Joy
Виж целия пост
# 341
От половин година съм с автоматик, но все по-често включвам ръчния режим и превключвам скоростите, просто защото ми е кеф. Даже ми се приисква да взема колата на мъжО и да си "играя" пак със скоростния лост.
Виж целия пост
# 342
От половин година съм с автоматик, но все по-често включвам ръчния режим и превключвам скоростите, просто защото ми е кеф. Даже ми се приисква да взема колата на мъжО и да си "играя" пак със скоростния лост.

Явно не караш при интензивно градско Joy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия