Плюсове и минуси на кварталите в София - 9 тема

  • 30 839
  • 749
# 45
Като един теоретик да кажа, че не шофирам в София, детето ми винаги е учило далече от вкъщи, никога не е водено с кола на училище (вече е в гимназия), на 47 г. съм 51 кг. (доста фит), радвам се че много от вас, които пишете тук по цял ден за всичко друго но не и по темата не мога да ви видя на живо и последно - Какво мислите за  "Плюсовете и минусите на кварталите в София"?
Виж целия пост
# 46
За някой конкретен квартал ли се интересуваш или само минаваш да кажеш, че не ти харесва как върви темата? За доста хора е важно на какъв начин на живот би отговорил даден квартал. За да може да си направи такъв извод човек, първо е добре да си обясни презумпциите на коментиращите квартала. Не виждам проблем.
Виж целия пост
# 47
Плюсовете и минусите на кварталите в София - ми почти навсякъде може да се стигне с колело, стига хората да не ги мързи. Ако има похдодящи велоалеи или паркове - още по-добре.
Има ремаркенца за деца, с които да ги откарвате ДГ. Тях е добре да ползвате по места без коли.
Та за мен голям + на даден квартал е възможността за комфортно придвижване с колело.
Ако може всичко пеша - още по-добре, но това по-рядко е възможно.

Btw, 10 минути пеша за възрастен е 3-4 минути с две деца с колело и ремаркенце.
Виж целия пост
# 48
Тия ремаркенца не бяха ли по 1000$. Поне преди няколко години бяха толкова.
И къде го паркираш? На тротоара?
Някой мангау много ще си го хареса.
Виж целия пост
# 49
С последните примери просто се показва, че има различни сценарии и всеки си намира решение, което е оптимално ЗА НЕГО Wink Един вариант не е приложим за друг и няма смисъл да се пънем да убеждаваме другия в правотата на собственото ни решение. Wink
П. С .Чудесно предложение за ремаркенцето! На някой може и да му свърши работа, аз за мен ще кажа: не, мерси. Няма повече да спамя за моите доводи Wink.
Виж целия пост
# 50
Бих искала мнение за квартал Дианабад? Струва ми се хубав, но да попитам все пак нещо конкретно в самия квартал. Бяхме на оглед вчера в блок 19, панелен, алартамента не е лош, хареса ни. Утре ще гледаме пак един, но блок 45-46, доколкото видях на картата е по-близко до ГМ Димитров.

Всичко, което знаете, ще ми бъде полезно.
Виж целия пост
# 51
Ми екстра си е Дианабад. Най-доброто от панелните квартали.
Виж целия пост
# 52
бл. 19 е на хубаво място - до ДГ, до парка, май ДКЦ-то е съвсем наблизо. Само метрото е далече, ако това има значение за вас. Познати живеят на съседна улица, малко по-близо до парка - доволни са от квартала.
Виж целия пост
# 53
Тия ремаркенца не бяха ли по 1000$. Поне преди няколко години бяха толкова.
И къде го паркираш? На тротоара?
Някой мангау много ще си го хареса.
Още малко офф:

Не са евтини, да. Но не са и по-скъпи от кола. Оставяш детето в градината, оставят ремаркенцето там и продължаваш към офиса само с колелото.
Виж целия пост
# 54
Когато сградата разполага не разполага с гаражи а само с автомобилни паркоместа, съгласно наредбата трябва да се осигурят по 1,5 паркоместа за велосипеди на жилище + допълнителни 6 бр (резерв и за посетители).
Отделно НАГ държи велопаркингът да бъде ограден и с контролиран достъп.

извинявай - можеш ли пак да ми пишеш, защото не разбрах напълно мисълта ти, пък ми е много интересно това за колелетата.

Пример - сграда с 10 апартамента, без магазини.
Ако има 10 гаража, по наредба трябва да се осигурят единствено 6 велосипедни паркоместа, тъй като се приема, че всеки може да си намести колелото в гаража.
Ако има 5 гаража и 5 паркоместа (подземни или надземни), трябва да се осигурят 5х1,5 = 7,5 велосипедни паркоместа + допълнителните 6 броя, споменати по-горе, т.е. общо 13,5 броя.
Ако обаче има 10 паркоместа (подземни или надземни), трябва да се осигурят 10х1,5 = 15 велосипедни паркоместа + допълнителните 6 броя, споменати по-горе, т.е. общо 21 броя.
Виж целия пост
# 55
Левскарката, Хаджи Димитър и Сухата река са точно като за теб - всички там са левскари, а и стадионът на Левски (Георги Аспарухов или както си го знаем - Герена)  ще ти е под носа Simple Smile
Не знам кои са теоретиците, аз моите деца съм ги отгледала.
R-dna, аз щях да пиша за тези ремаркенца, ама се отказах, няма смисъл. Пълно в с тях в Скандинавия и Холандия, на оня вятър и дъжд масово ги използват. Но това е, защото има жестоки данъци и забрани за автомобили в големите градове. Докато у нас няма такива, няма да ги ползват.
Виж целия пост
# 56
Тия ремаркенца не бяха ли по 1000$. Поне преди няколко години бяха толкова.
И къде го паркираш? На тротоара?
Някой мангау много ще си го хареса.
Още малко офф:

Не са евтини, да. Но не са и по-скъпи от кола. Оставяш детето в градината, оставят ремаркенцето там и продължаваш към офиса само с колелото.
Шансът да ти го откраднат не е същия, като с колата. Също като колелата, които струват колко една лека кола (по-евтина). Такива колела не се оставят на улицата.
Не знам дали може да се остави в детска градина, и дали ще му се случи нещо. Започват няколко ако-та.
Така или иначе, при колелата (а и при ремаркенцата) един от основните проблеми е къде ще го оставяш на улицата.
Ами ако се наложи да влезеш в магазин!? А ако изчезне от детската градина!?
Виж целия пост
# 57
Мен пък би ме било страх някой да не "отнесе" ремаркенцето или да не се преобърне в някоя дупка.
Виж целия пост
# 58
И аз като Мока. Не знам какво имате предвид под "ремаркенца" - допълнителна детска седалка или просто количка, закачена отзад. Аз бях гледала такива "ремаркенца" за детска количка за породени деца - ами не, не смятам, че едното дете, което се таралянка на по-малко от педя от земята по софийските улици, е добре за детето.
И по принцип в детските градини не разрешават (то си е и забранено) оставяне на външни неща от рода на сгънати детски колички, триколки и т.н.
Виж целия пост
# 59
Мнения за Люлин 2?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия