Черен списък на туристическите агенции !

  • 629 493
  • 1 444
# 1 215
Здравейте! Може ли мнение за Arena travel center?
Виж целия пост
# 1 216
Аз не искам да оплача от фирмата, с която пътувахме септември до Хърватия и Словения. Направихме си резервация със Сън травел, супер печени и готини служителки в офиса, но дойде и денят когато трябваше да отпътуваме. Екскурзоводката, която ни придружаваше се казваше Пенка (вече не помня дали беше така със сигурност). Личеше си, че това не нейната работа, още от началото започна с едни фасони насочени към нас, възникна спор със седалките и на какъв принцип са ни сложили, защото по плащане бяхме с по-задни места, а после бяхме сложени на ред седалки почти зад шофьора. Настрана оставям некомфортния автобус, но след това леко сдърпване се започна едно ясно изивяване на симпатии на въпросната екскурзоводка, говереше с едни и им отговаряше, а другите отговаряше през зъби. Явно беше пропуснала уроците по история, защото доста неща й куцаха във връзка с история на Югославия и Сърбия, а да не говорим какви неверни факти спомена за Белград... Като допълнение бяха и автобусната фирма Цветина Мездра, ужасни шофьори, бяха помолени да се намали музиката, защото бяхме с нощен преход и хората искаха да поспят, при което се отговори: Вие искате да заспя и да ви убием ли?.... Върхът беше, когато с моята майка закъсняхме за тръгване от Любляна и започнаха да говорят как ще ни оставят, нямало цяла група да ни чака, били сме се мотаели по магазинчетата, а ние бяхме до тоалетна и колкото и да бързахме нямаше как да стигнем на време, говорим за закъснение от буквално 2-3 минути. Отгоре на всичкото имаше жена, която се беше изгубила, но нея веднага я търсеха, защото явно беше симпатична на госпожата...
Друг много пресен пример за разочарование е Емералд, не съм очаквала такова поведение, а чух само хубави неща. Всичко започна, когато ходихме да внесем капаро и тъй като бяхме голяма група, изведнъж се оказа, че нямало места и госпожицата започна да ни баламосва явно, за да ни обвърже на момента с някаква оферта, която е по-малко желана. Отказахме се, на следващия ден видях в пощата писмо от фирмата, след като сме си тръгнали проверили в офиса и изведнъж се намериха места... Капарирахме и всичко точно. Дойде и коронавируса и когато чух за разпространинието веднага звъннах на фирмата, за да видя как да процедирам, явно на служителката от фирмата й беше писнало и ми отговори леко троснато, че парите ще ни бъдат върнати... Е да, обаче вече месец след извънредното положение, след 3 писма, нямам нито един отговор какво се случва, тъй като нещата измениха и повечето от групата си искат парите... Видях как на други хора са отговаряли, всеки казва как са отговаряли веднага, ами моето веднага е вече месец и седмица. Дори и да не влизаме в периода до 20 май (плануванато тръгване е на 29 май), исках един адекватен отговор да ме успокоят, че на по-късен етап ще се свържат с мен. Притесняма се и защото ще дойде 9 май и ще ми звънне туроператорката да ми каже да довнасям останалата сума (почти 10 000 лева), които по никакъв начин няма да успея да събера за 2-3 седмици, а и всеки нормален човек няма да иска да пътува по време на разгаряща се пандемия...
Наистина съм супер разочарована от отношението на Емералд. Няма телефон за връзка, оставили са един имейл, който ще е късмет ако успееш да се свържеш с тях и това. Надявам се да успеем да постигнем мирно положение с фирмата, защото ситуацията е супер изнервена и не искам да прибягваме до крайни мерки...
Виж целия пост
# 1 217
Тук слагам Ник Травел!
Виж целия пост
# 1 218
Тук слагам Ник Травел!
Да, доста хора се оплакаха от тях, че тази година покрай пандемията тотално са се оср@ли. Не съм ги ползвала досега, но може би ще избягвам вече туристическите агенции и ранните резервации.
Виж целия пост
# 1 219
Тук слагам Ник Травел!
Да, доста хора се оплакаха от тях, че тази година покрай пандемията тотално са се оср@ли. Не съм ги ползвала досега, но може би ще избягвам вече туристическите агенции и ранните резервации.

Вече за нищо на света с тях!
Виж целия пост
# 1 220
Още ноември-декември като звънях, заради моята приятелка с първия телефонен разговор разбрах, че не са читави.Едно неглежиране от тяхна страна с резервацията на приятелката ми, трябваше аз да им свърша тяхната работа, " да ги подсетя" какво трябва да направят.Отсреща все едно говорих с " бай ти Кольо" от балканско село.Предполагам, че ме разбрахте.
Виж целия пост
# 1 221
Тук слагам Ник Травел!
+1 Аз също. Русалка, ти без да искаш налучка. Той наистина е бай Кольо!😄
Виж целия пост
# 1 222
Изключително много съм разочарован от Глобал Тур.Много съм пътувал с тях,но никога повече.Бях се записал за екскурзия,но на моят човек изкочи ангажимент.Помолих ги да ме отпишат,а парите да останат за друга екскурзия по-натам.Не можело.Можели да ми възстановят само 30% от сумата.Благодаря!Разочарован съм.Никога повече Глобал Тур.Написах си мнението във фейсбук страницата им.Блокираха ме и го изтриха.Страхливци!

Георги Чобанов
Виж целия пост
# 1 223
Това го пише в договора,нали?И не само на тази агенция....До определен срок връщат 70%,след това 30%,след това нищо-зависи на кой етап искате да се откажете.Все пак има доста ангажименти и подготовка по едно пътуване-ако са платени нощувки,рейсове,екскурзоводи,как да се анулира плащането.Не виждам нищо ,,черно'' в този случай...все едно да си купя сладолед от магазина,да се върна и да видя,че има торта вкъщи и да ходя да им го връщам,защото имам десерт...тъпо
Виж целия пост
# 1 224
В една организирана почивка/ екскурзия са навързани най-малко един ТО, превозвач и хотел. За това си има договори и условия. Като парите са платени на хотела, а хотела не иска да върне цялата сума, няма как ТО да си извади от джоба тези пари, за да ги върне на клиента или отложи за следващо пътуване. И аз не виждам нещо притеснително.
Виж целия пост
# 1 225
Георги Чобанов, един договор защитава интересите на две страни.
 По добре е да се ограмотите, вместо да ревете и ръсите неоснователни обиди и квалификации по форумите Heart Eyes
Виж целия пост
# 1 226
Искам да изкажа негативното си мнение за агенция Емералд. След като платихме капаро от 1750 лв през Януари 2020 за екскурзия до Турция, поради настъпилата пандемия екскурзията беше отменена и ние поискахме да ни бъде възстановена сумата. Отговориха  ни , че могат единствено да ни издадат ваучер , които да използваме със срок до 2022 година. Тази година след като вифяхме , че отново няма да има организирана екскурзия, поради удължената епедемична обстановка, предложихме компромисен вариант , за тази сума от 1750 лв да отидем някъде в България, отново ни отказаха , защото на ваучера пише , че е "ИЗХОДЯЩ". Парите също не искат да ни възстановят. Защото трябва да чакаме 2022 година. Повече няма да използваме услугите на тази агенция. Имахме предплатени билети за самолет, за рента кар , за хотели в чужбина, веднага щом поискахме парите ни бяха възстановени на мига. В България за съжаление, това не може да се случи.
Виж целия пост
# 1 227
Парите ви отдавна са похарчени най-вероятно... за това не ви ги възстановяват. Говоря от опита на работила в туристическа агенция.
Виж целия пост
# 1 228
Подайте жалба в КЗП и на сайта на Министерствш на турзима.
Виж целия пост
# 1 229
Искам да изкажа негативното си мнение за агенция Емералд. След като платихме капаро от 1750 лв през Януари 2020 за екскурзия до Турция, поради настъпилата пандемия екскурзията беше отменена и ние поискахме да ни бъде възстановена сумата. Отговориха  ни , че могат единствено да ни издадат ваучер , които да използваме със срок до 2022 година. Тази година след като вифяхме , че отново няма да има организирана екскурзия, поради удължената епедемична обстановка, предложихме компромисен вариант , за тази сума от 1750 лв да отидем някъде в България, отново ни отказаха , защото на ваучера пише , че е "ИЗХОДЯЩ". Парите също не искат да ни възстановят. Защото трябва да чакаме 2022 година. Повече няма да използваме услугите на тази агенция. Имахме предплатени билети за самолет, за рента кар , за хотели в чужбина, веднага щом поискахме парите ни бяха възстановени на мига. В България за съжаление, това не може да се случи.
КЗП. С копие до Министерство на туризма. КЗП имат вариант електронно да се подава оплакване, за да не губите време. Ваучерът е със срок ДО 2022, не е задължително да чакате изтичането му, за да си вземете парите, ако не ви предлагат удачен вариант. Това, че са похарчили парите ви си е техен проблем. Българският бизнес ще се научи, че се оставят резерви и не се харчи ден заден.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия