Измамници в Emag - МД СМАРТ ЕООД

  • 22 283
  • 59
# 15
Да се включа и аз по темата. От моя гледна точка, посочената фирма МД СМАРТ ЕООД са измамници и в никакъв случай нищо не трябва да се купува от тях. Разбира се, това е моето лично мнение и дали ще го приемете си е ваша работа.
Конкретен продукт, по който си личи колко струва тази фирма, е Playstation 5 . Продават го за 2 000 лева в ЕМАГ, когато обявената цена на Сони за Европа е 499,99 евро за версията с диск и 399,99 евро за "дигиталната" версия.
Такива практики все още не са "престъпление" по смисъла на Закона и не разчитайте той да ви защити.
Виж целия пост
# 16
Не знам дали са измамници, но няма нищо странно да искат 2 бона за тази конзола, има голямо търсене и малко предлагане - в немския ибей има оферти по 1000 евро, включително и някакъв български тарикат иска 2750 евро..
Виж целия пост
# 17
Здравейте,

Аз също имах вземане даване с продукт, който МД СМАРТ ЕООД от Шумен предлагат в Емаг. Не си купувайте нищо от тях!

Бяха пуснали промоция на безжично зарядно с включен адаптер за 66 лв и си помислих, че е добра оферта. Това което пристигна беше само зарядното без адаптера и то в кутия която си личеше, че е изстрадала доста. След като инспектирах уреда се убедих, че това ако не друго, то е втора ръка.

Обадих им се веднага и им се оплаках за предните 2 неща, като поисках да върна продукта. Много любезно момиче ми обясни, че веднага ще пратят и адаптера, че всъщност продават и неща втора ръка, но това което са ми изпратили със сигурност е чисто ново. Ще прикача и снимки да видите. Аз вече бях твърдо решен, че не искам нищо повече от тях и настоях да върна стоката, за да ми възстановят сумата.

Върнах го за моя сметка, защото така ме инструктираха - не е редно това и това беше първият червен флаг.

Близо два месеца им се обаждах по 3-4 пъти в месеца и всеки път казваха че ще уведомят счетоводството да ми върнат сумата. Като видях че и 1 седмица след първото ми обаждане нямаше активност по сметката ми се вдигна и вторият флаг. На сайта пък зарядното се появи като анулирана поръчка- Трети червен флаг! Свързах се с поддръжката на Емаг и на следващия ден ми възстановиха 90% от сумата (забележете не пълната сума). До ден днешен чакам остатъка, не че се надявам, но все пак е нередно!

Виж целия пост
# 18
На мен пък друго ми е много интересно. Жалвате се тук за слушалките ,но не ви ли минава през ума ,че слушалките са поставяни вътре в ушите и няма как след това да бъдат продадени? Вие как ще се почувствате ако получите използван продукт? Прочетете внимателно закона за този тип продукти. Всеки един от вас върнал продукт запознал ли се е с условията за връщане? Много ясно на всяка една фирма са описани условията,но съм сигурна,че никой не ги е прочел.🙄 Лесно е да се оплюва фирма,но никой не си признава в какво състояние е изпратил продукта, нали? Много лошо сме научени,че клиента винаги е прав,но повярвайте ми това изобщо не е така.
Виж целия пост
# 19
Здравейте,
И аз искам да споделя кошмарния си опит с въпросната форма патрньор на ЕMAG, MD SMART. Отново става дума за връщане на продукт в указания срок и моето ходене по мъките продължи повече от 3 месеца. Аз обаче се заядох и реших да стигна до края, независимо какво ще ми струва. След като ме мотаха един месец, бях бясна и писах в КЗП. Не след дълго получих съдействие и уверение, че съм в правото си на потребител. Независимо от това, че предупредих MD Smart за решението, те продължиха с шикалкавенето и отлагането. Писах и на ЕMag, които се направиха на ангажирани, но - дотам. Мотивът ми да си причиня цялото това изпитание, съвсем не беше вече финансов. Писна ми селски тарикати и измамници, които печелят луди пари, използвайки ситуацията, в която онлайн търговията удари джакпота. Има много други читави търговци, които изгубиха бизнеса си в трудната ситуация през последната година и половина.  НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ MD Smart, за Бога!!!!
Виж целия пост
# 20
Здравейте, някой връщал ли е работещ телефон, разопакован. Продавача е емаг. Дали ще ми възстановят цялата сума.
Виж целия пост
# 21
Здравейте, да се включа и аз с моята случка с въпросната фирмичка. Търсех да закупя определен модел робот прахосмукачка, който ми излезе със страхотна "оферта" -44% в Емаг. Крайната сума ми се видя приемлива и реших , без много да се замислям да го поръчам. Направих поръчката, а малко по-късно, когато бях малко по-свободен, реших да проверя как е цената. Оказа се, че въпросната цена не само не е с -44%, а този робот се продава без никаква отстъпка на по--ниска цена, в редица бг сайтове. Тъй като разликата не беше голяма (30-40лв), реших да не се занимавам с отказване на пратката, но... няколко часа по-късно проверих в алиекспрес и се оказа,че роботът може да бъде закупен с 230лв по-малко, което при крайна сума от 790лв си беше голяма разлика. Поръчах си го през алиекспрес, а когато след два дни пратката на МД Смарт дойде, просто я върнах без дори да отварям пакетът(Нещо , което имам прави по закон, та дори и да я ползвам 14дни). Предложих да си платя пратката, но куриерът ми каза,че не е необходимо и затова оставих нещата така. До тук нищо притеснително, но още на следващитят ден господата от въпросната фирмичка, буквално ми запалиха телефонът с непрекъснати обаждания, на които аз не отговарях по една или друга причина. Съдейки по нахалните им непрекъснати позвънявания, реших че от подобен разговор няма да произлезе нищо освен скандал и нерви за мен, затова блокирах номерът, но те не се отказаха и започнаха да ме тормозят по Вайбър Grinning Блокирах ги и там, а те започнаха да звънят от нов тел. номер, който след бърза справка в гугъл се оказа отново техен! Това в общи линии е моят опит с тези господа, които пускат безкрайно фалшиви "оферти"! В заклювение искам да ви кажа- Не се занимавайте с тях! Всичките им "оферти" в емаг са фалшиви, както явно е фалшива и стоката им Simple Smile
Виж целия пост
# 22
Много ми е интересно защо не си купувате каквото и да е от Алиекспрес без никаква гаранция,да си заплатите митница и т.н.
Тогава ще ви видим дали ще ви излезе 230 лв.
Здравейте, да се включа и аз с моята случка с въпросната фирмичка. Търсех да закупя определен модел робот прахосмукачка, който ми излезе със страхотна "оферта" -44% в Емаг. Крайната сума ми се видя приемлива и реших , без много да се замислям да го поръчам. Направих поръчката, а малко по-късно, когато бях малко по-свободен, реших да проверя как е цената. Оказа се, че въпросната цена не само не е с -44%, а този робот се продава без никаква отстъпка на по--ниска цена, в редица бг сайтове. Тъй като разликата не беше голяма (30-40лв), реших да не се занимавам с отказване на пратката, но... няколко часа по-късно проверих в алиекспрес и се оказа,че роботът може да бъде закупен с 230лв по-малко, което при крайна сума от 790лв си беше голяма разлика. Поръчах си го през алиекспрес, а когато след два дни пратката на МД Смарт дойде, просто я върнах без дори да отварям пакетът(Нещо , което имам прави по закон, та дори и да я ползвам 14дни). Предложих да си платя пратката, но куриерът ми каза,че не е необходимо и затова оставих нещата така. До тук нищо притеснително, но още на следващитят ден господата от въпросната фирмичка, буквално ми запалиха телефонът с непрекъснати обаждания, на които аз не отговарях по една или друга причина. Съдейки по нахалните им непрекъснати позвънявания, реших че от подобен разговор няма да произлезе нищо освен скандал и нерви за мен, затова блокирах номерът, но те не се отказаха и започнаха да ме тормозят по Вайбър Grinning Блокирах ги и там, а те започнаха да звънят от нов тел. номер, който след бърза справка в гугъл се оказа отново техен! Това в общи линии е моят опит с тези господа, които пускат безкрайно фалшиви "оферти"! В заклювение искам да ви кажа- Не се занимавайте с тях! Всичките им "оферти" в емаг са фалшиви, както явно е фалшива и стоката им Simple Smile
Виж целия пост
# 23
Nikolova1991, Вашата регистрация тук е с цел да зашитавате въпросната фирма или...? В този форум обменяме информация и даваме реална оценка, стремим се да си бъдем взаимно полезни.
Виж целия пост
# 24
Аз Трета седмица страдам от MD Smart и си мисля, че ще ми върнат парите или ще ми заменят продукта, защото те ми изпратиха грешния кейс за телефона, който поръчах. Поръчах за S10 5G, те ми изпратиха за S10. След като неможах да се свържа с тях се обадих в EMAG, те явно им се скараха и от MD Smart ми се обадиха. Говорихме, обещаха ми замяна, мина 1 седмица. Пак взъннах в EMAG. Ония от Шумен (MD Smart) ми се обадиха и ми казаха, че: Жената говорила със специалистите от нейната фирма, и установили, че телефон, като Samsung Galaxy S10 5G, не съществува, телефоните били само 4G!!!!!!!!! След това аз и обясних за втори път, за кой телефон става на въпрос, и тя ме помоли по Viber да и изпратя доказателство, СНИМКИ!!! на телефона. Така и направих, изпратих им 6 снимки, един до друг Samsung Galaxy S10 Plus и Samsung Galaxy S10 5G, като явно се вижда разликата между тях. Нямам отговор... Пълен филм, 3 седмици един най-обикновен калъф/гръб за телефон не могат да заменят, да не го ворим за връщане на пари, силно ме съмнява. Еmag на няколко пъти им се скара (предполагам), явно няма спасение, правят каквото пожелаят.
Виж целия пост
# 25
Здравейте, и при мен има страхотна сага с МД Смарт ЕООД.
На 6 юли през Emag.bg си поръчах каишка за смарт часовник, след като пристигна и се оказа, че е някаква азиатка реплика/менте и не отговаря на оригиналния ми смарт часовник, върнах продукта към МД Смарт ООД, защото се оказа, че те са подали каишката, нали били ДОВЕРЕН ПАРТНЬОР на Emag.bg според сайта на Emag.bg. След като разговарях с МД Смарт, че ще върна каишката и че причината е, че не отговаря на часовника ми, въпреки че пишат, че отговаря. Върнах каишката на 12 юли, получиха я, потвърдиха ми от МД СМАРТ ЕООД, че са я взели, одобриха я от МД СМАРТ ЕООД и от Емаг.бг на 14 юли и че ще ми възстановят заплатената сума от мен за каишката, но така и няма възстановяване на сумата и до днес, отдавна мина 14 дневния срок, в който трябва да ми върнат парите. От Емаг ми казват, че не могат да ги намерят, на мен също не ми отговарят от МД СМАРТ нито по телефон, нито по Вайбър, никъде. Оказа се, след като потърсих информация в интернет, че много хора са били подведени от МД СМАРТ и е редовна тяхна практика да не връщат на хората парите. От Емаг само ми повтарят, че не могат и те да ги намерят и не можели да направят нищо, разбира се, че могат, първото е да спрат да работят с МД СМАРТ и да казват, че са им доверен партньор. Но цялата ситуация е изключително некоректна и нередна от страна на продавачите. Подадох и сигнал към Комисията за защита на потребителите, от там още чакам становище. Накрая ще събера факти и документи и до медиите ще подам сигнал да ги намерят тия Управители на МД Смарт и на още една две техни формички с еднакви собственици, еднакви адреси и дейност: АЙЛИН АЛЕЙДИН ЮСТЮНЕР и АЙДЪН ОРХАН АЛЕЙДИН.
И ако някой пак ще ги защитава, нека да обясни защо тая фирма се крие и не си вдига с месец телефона????????????
Виж целия пост
# 26
И аз искам да споделя за опита с МД Смарт.... На 6.08 поръчахме кейс, платихме ск го, като на 12 получаваме мейл, че кейса е изпратен, но до днес кейс все още няма никакъв... Звънях им многократно, доста настоятелно и нахално, но така и не ми вдигнаха телефона. Утре ще звъним на емаг да видим какво могат теб да направят. Някой ако знае как се процедира с неполучена стока от Емаг, бих се радвала да сподели...
Виж целия пост
# 27
Много ми е интересно защо не си купувате каквото и да е от Алиекспрес без никаква гаранция,да си заплатите митница и т.н.
Тогава ще ви видим дали ще ви излезе 230 лв.
Тъй като разликата не беше голяма (30-40лв), реших да не се занимавам с отказване на пратката, но... няколко часа по-късно проверих в алиекспрес и се оказа,че роботът може да бъде закупен с 230лв по-малко, което при крайна сума от 790лв си беше голяма разлика. Поръчах си го през алиекспрес, а когато след два дни пратката на МД Смарт дойде, просто я върнах без дори да отварям пакетът(Нещо , което имам прави по закон, та дори и да я ползвам 14дни).
Nikolova1991, я вземете да се гръмнете, електрониката е освободена от мито. И в момента специално за роботи си има безплатна доставка от европейски склад с куриер до България, с платен ДДС.
Като знам как бг търговци "обичат" да ремонтират безплатно стоки в гаранция - мерси, по-добре от АЕ, и от там дават гаранция, имат и сервизи в Европа. Или за разликата в цената ще си го дам тук на ремонт.
GopetoV, знаете ли хората откога купуват роботи от АЕ....Аз съм си купила 2 телефона от там, минах метър с ДДС, цената в Бг беше поне 30% отгоре. Да, бг вносител плаща ДДС, но ги взима  на съвсем друга цена от тази в сайта.
Виж целия пост
# 28
На мен пък друго ми е много интересно. Жалвате се тук за слушалките ,но не ви ли минава през ума ,че слушалките са поставяни вътре в ушите и няма как след това да бъдат продадени? Вие как ще се почувствате ако получите използван продукт? Прочетете внимателно закона за този тип продукти. Всеки един от вас върнал продукт запознал ли се е с условията за връщане? Много ясно на всяка една фирма са описани условията,но съм сигурна,че никой не ги е прочел.🙄 Лесно е да се оплюва фирма,но никой не си признава в какво състояние е изпратил продукта, нали? Много лошо сме научени,че клиента винаги е прав,но повярвайте ми това изобщо не е така.

Бас държа, че вие вдигате телефона на MD Smart xD

И може би, вие имате нужда да се запознаете със закона, а той гласи:

"За разлика от връщането на стока, купена в магазин, което не е задължение на търговеца, а само добра практика, законодателството за защита на потребителите предвижда възможност да върнете подарък, купен онлайн. В този случай от значение е бързината трябва да се вместите в предвидения срок от 14 календарни дни за отказ от договора от разстояние. Тогава не дължите никакви обяснения на търговеца защо искате да върнете закупената от него стока. Той е длъжен да я приеме и да ви върне парите обратно.

Имайте предвид обаче, че може да се наложи да заплатите пощенските разходи по връщането на стоката към търговеца, предупреждават от Комисията за защита на потребителите."

Това пише в КЗП (www.kzp.bg), образовайте се, преди да пишете глупости !
Виж целия пост
# 29
И как точно стигнахте до този извод,че аз вдигам телефона 😂 факт е,че всеки може да върне стока,но много от вас,който пишат не пишат подробности свързани с тяхната поръчка. Да,работя в този бранш и съм наясно със законите,но ми е много смешно как големи мъже и жени се жалвате тук 😀 много лошо сме научени ,че клиента винаги има право ,което изобщо не е така и ако клиента не е прав или не е спазил условията няма нищо и никой, който да бъде на негова страна. 
На мен пък друго ми е много интересно. Жалвате се тук за слушалките ,но не ви ли минава през ума ,че слушалките са поставяни вътре в ушите и няма как след това да бъдат продадени? Вие как ще се почувствате ако получите използван продукт? Прочетете внимателно закона за този тип продукти. Всеки един от вас върнал продукт запознал ли се е с условията за връщане? Много ясно на всяка една фирма са описани условията,но съм сигурна,че никой не ги е прочел.🙄 Лесно е да се оплюва фирма,но никой не си признава в какво състояние е изпратил продукта, нали? Много лошо сме научени,че клиента винаги е прав,но повярвайте ми това изобщо не е така.

Бас държа, че вие вдигате телефона на MD Smart xD

И може би, вие имате нужда да се запознаете със закона, а той гласи:

"За разлика от връщането на стока, купена в магазин, което не е задължение на търговеца, а само добра практика, законодателството за защита на потребителите предвижда възможност да върнете подарък, купен онлайн. В този случай от значение е бързината трябва да се вместите в предвидения срок от 14 календарни дни за отказ от договора от разстояние. Тогава не дължите никакви обяснения на търговеца защо искате да върнете закупената от него стока. Той е длъжен да я приеме и да ви върне парите обратно.

Имайте предвид обаче, че може да се наложи да заплатите пощенските разходи по връщането на стоката към търговеца, предупреждават от Комисията за защита на потребителите."

Това пише в КЗП (www.kzp.bg), образовайте се, преди да пишете глупости !
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия