Учителят задача дава, въпросната те затруднява - за решението питай, на подкрепа тук разчитай :)

  • 33 161
  • 839
# 60
Олеле! Много ако-та!  Опитах, ама не е за слабонервни като мен.
------------
ако околна повърхнина , не включва капака и дъното  - никъде  :

за скока 2*(4*8,3)+2*(6,3*8,3)=170.98см2
за кашона 75*75*4=22500см2
ако се подредят "икономично" 2*(3*4*8,3)+2*(6,3*8,3)=303,78см2 за обиколката на 3 кутийки
----
За подреждането в кашона
75/(3*4)=6.25 т.е 6 тройни пакетчета в едната линия
75/8,3=9.036144578 т.е 9 тройни пакетчета във втората
75/6,3=11.9047619 т.е 11 тройни пакетчета в третата
или 6*9*11=594 тройки сокчета
--------------------
и доколкото не е ясно горното има ли нещо общо с верните отговори не продължавам

Каква е версията на учителката?
Да, дотук сме на едно мнение!
Версията на учителката е, че разделила вътрешния обем на кашона на обема на сокчетата. Astonished Някои деца питали, но нали сокът е в кутийки, не е насипна течност, та да се делят обеми. Не разбрах какво точно е отговорила, но в крайна сметка официалното решение е с деление на обеми, а не с пресмятане на възможната вместимост спрямо размера на опаковките. Иначе и ние получихме 594. Wink
Имаше някаква глупост и при опаковането на тройката, че сметнала само две лица, а не 4 (що за опаковане е това?!) и обяснила, че в условието била уточнила, че външните страни не са покрити. Какво изобщо са "външни страни" на паралелепипед в този конкретен случай. За мен нищо от това няма точен смисъл. Tired Face
Следващата драма е в пресмятането на теглото на кашона, хаха, и там не са ни спестени безумните двусмислености и предположения.

Лоша работа. Не знам какво да кажа.  Дано поне  другите учители нямат такива забежки.
Виж целия пост
# 61
Кръгове на Ойлер. Дребен уж я решава вярно, но в детайлното описване на кръговете нещо не е както трябва и не мога да разбера какво.

Виж целия пост
# 62


В триъгълника АВС, МС=МВ, <АМВ=<АМС. Ако <АВС=70, то <САМ е?
Виж целия пост
# 63
Кръгове на Ойлер. Дребен уж я решава вярно, но в детайлното описване на кръговете нещо не е както трябва и не мога да разбера какво.



Виж целия пост
# 64
Лоша работа. Не знам какво да кажа.  Дано поне  другите учители нямат такива забежки.
Ми... току се нахъсвам, че "ето този път вече е прекалено" и искам да кажа поне да не си измисля задачи, а да ги взема от други учебници и сборници, но не ги умея такива припирни и се отказвам. Rolling Eyes

Кристина,
От <АМВ = <АМС, МС = МВ, АМ им е обща => △AMB ≅ △AMC (две страни и ъгъл между тях)
=> АВ = АС, <АСВ = <АВС = 70°
=> <САМ = 180 - 2*70° = 40°
Виж целия пост
# 65
Ant12, и аз така я смятам, обаче така излиза отговор 16. А за верен отговор е дадено 17.
Май-май там ще се окаже грешката.
Виж целия пост
# 66
Барба, благодаря!
Виж целия пост
# 67
Moже ли насоки  и помощ за задача 5 (11 клас)

Виж целия пост
# 68
Намерете страната на квадрата =6 см. Постройте двата диагонала  на четириъгълника  - АС и BD. С помощта на средни отсечки докажете, че тези два диагнала са равни и са по 12 см. Пак с помощта на средни отсечки докажете , че двата диагонала са и взиамно препендикулярни, тоест сключват ъгъл 90 градуса. После ползвайте формулата за лице на четириъгълник:
S=d1. d2. sin <BOC/2 =12.12. sin90/2=12.12/2 = 72 кв. см
Виж целия пост
# 69
Може ли повече насоки тук
Пак с помощта на средни отсечки докажат , че двата диагонала са и взиамно препендикулярни, тоест сключват ъгъл 90 градуса.
Виж целия пост
# 70
Средната отсечка  в триъгълник е не само равна на половината от срещуположната страна, но е и успоредна на нея. Възползвайте се от това за средните отсечки QM и QP примерно и вижте кои двойки ъгли са равни като съответни..
Виж целия пост
# 71
Ми... току се нахъсвам, че "ето този път вече е прекалено" и искам да кажа поне да не си измисля задачи, а да ги взема от други учебници и сборници, но не ги умея такива припирни и се отказвам. Rolling Eyes
Поне от моя опит - няма смисъл - по-лошо само може да стане, освен ако всички родители не се обединят и не сменят учителката.
---------------------

За филмчетата на Алисса - може би:
Виж целия пост
# 72
ххххх, кръговете на Ойлер не стават така, защото не навсякъде отговарят на условието.
Между "Спящата красавица" и "Пепеляшка" трябва да са 2 деца, а между "Спящата красавица" и "Кр. и Звяра" - 5. Така, като добавим детето, което е в центъра и харесва и трите филма, излизат сметките. Но не и крайният отговор.
Виж целия пост
# 73


В триъгълника АВС, МС=МВ, <АМВ=<АМС. Ако <АВС=70, то <САМ е?
20 градуса.
Виж целия пост
# 74
ххххх, кръговете на Ойлер не стават така, защото не навсякъде отговарят на условието.
Между "Спящата красавица" и "Пепеляшка" трябва да са 2 деца, а между "Спящата красавица" и "Кр. и Звяра" - 5. Така, като добавим детето, което е в центъра и харесва и трите филма, излизат сметките. Но не и крайният отговор.

да, ще трябва да си повиша теоретичната подготовка
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия