Добре, обаче, по едно време - локвичка отпред.
Викам си от мивката ще да е, и бързо я забърсвам
Да, ама не - след малко с прискърбие установявам - вода се стича от капака на пералнята.
Уплътнителната гума се прецакала - по моя вина, защото май съм я заредила с много дрехи,
и се е предъвкала, все едно нашия Макс я е ръфал.
Звъним на сервиза - естествено, в събота не работает
Всички ме успокояват - консуматив е това, естествено че ще има.
Да вметна, пералнята е Brandt, и специално се спряхме на нея,
защото точно тази беше немска (има и произведени във Франция и Италия),
и се изръсихме почти 800 кинта. От машинката нямам никакви оплаквания,
обаче щях да припадна, като разбрах, че въпросната гума ще пристигне от Германия
след един месец Знам, че баба ми не е прала все с пералня, ама все пак
Нормални ли са егати, такива срокове
Сестра ми даде една идея, която за временно положение е идеална - да се обърне гумата
със сдъвканото нагоре - то не се пълни дотам вода.
Да обаче, щом на мъжа ми му се видя трудно да я разглоби, значи наистина е трудно.
Помолихме от сервиза да дойде човек да го направи, естествено срещу заплащане -
отказаха. Не е в гаранция пералнята, но и да беше - това не е повреждане, включено в гаранционните условия.
Значи, след всичко написано, искам да кажа - лошото сервизно обслужване е на път да ни откаже от продукт и марка,
от която иначе сме доволни.