Проблеми с ученето, или какво знаем за дислексията! - 7

  • 38 526
  • 416
# 405
Това трябваше да изпратя, за да прочете на класната на дъщеря ми в 4 клас!
Толкова недоволна беше винаги от нея! Никога не  я насърчи, никога не я похвали за труда! Само я сочеше, че майката на това дете много работи с нея и въпреки всичко детето не се справя Sad
Сега сме в друго училище в паралелка с рисуване! Детето се прероди, доби увереност и видиш ли ....СПРАВЯ СЕ! Simple Smile))
Виж целия пост
# 406
Безброй са тези учители ,които са недоволни от тях , дори ги засягат пред другите деца и единици са тези които разбират и намират макар и малко за нещо да ги похвалят.
Виж целия пост
# 407
Това трябваше да изпратя, за да прочете на класната на дъщеря ми в 4 клас!
Толкова недоволна беше винаги от нея! Никога не  я насърчи, никога не я похвали за труда! Само я сочеше, че майката на това дете много работи с нея и въпреки всичко детето не се справя Sad
Сега сме в друго училище в паралелка с рисуване! Детето се прероди, доби увереност и видиш ли ....СПРАВЯ СЕ! Simple Smile))


elito:))) и аз си мислех днес същото, но после всъщност осъзнах, че няма смисъл, тя за 4 години не направи нищо за да се опита да разбере детето ми, а основното което правеше беше да се опитва да докаже, че той не става. Как ще разбере такъв човек смисъла на написаното?
Текстът ми попадна днес след като заветното свидетелство за 4 клас беше в ръцете на детето ми.
 И само пишещите тук могат да разберат и знаят колко усилия трябват на нашите деца да постигнат това което другите имат за даденост. Та този текст ме удари в сърцето, защото точно тези думи искам да кажа на всеки, който ми обяснява небивалици по отношение на детето и ученето и училището...
Затова и реших да го споделя с вас, защо вие ще РАЗБЕРЕТЕ.
Виж целия пост
# 408
Колко познато звучи това с началната учителка. В края на 4-ти клас нашата госпожа даже ми заяви, че не четял още гладко и знаела ли съм аз колко хубаво четяли други деца. Какво да му отговориш на такъв човек? Просто го преместих в друго училище, където попадна на нормални учители, които го подкрепиха и насърчаваха цяла година (с малки изключения, за които наскоро питах). Не му спестиха нищо от учебния процес, но самото питане по време на тест/класно дали разбира какво се иска от него, беше достатъчното подбутване да завърши с усмивка.
Виж целия пост
# 409
А някой има ли опит от училища след 7- ми клас. Сега е момента да избираме и честно казано изобщо не знаем кои училища да пишем ,разбираемо защо ще трябва да са такива с нисък бал. Много ми се иска да е училище в което да има разбираме от страна на учителите.
Виж целия пост
# 410
А имате ли варианти балообразуващи да не са БЕЛ и математика? Предполагам има предмети, по които детето не е с тройка, а това би вдигнало малко бала му.
Виж целия пост
# 411
Има две училища в който единия балообразуващи е рисуване , но пак се взема НВО. В едното от тях нямат и ресурсен учител ,което също не е вариант. Изобщо избора е много малък. Досега съм говорила с директори на около поне 10 училища. Или изобщо нямат екипи за подкрепа или ако имат работели основно с малките.
Виж целия пост
# 412
Не е задължително училището да има екип за подкрепа. За да има такъв трябва да имат 7-8 деца на ресурсно поне. А и самите ресурсни се затрудняват в гимназиален етап да помагат качествено на децата на количествени оценки и това е нормално - много предмети, задълбочаване в науките, специални предмети от професионалната подготовка. За два часа на седмица не могат много да направят. Ако нямат на щат се разпределя такъв от ресурсен център. Той може да е разпределен в няколко училища според броя на нуждаещите се деца във всяко училище. От друга страна, в по-обикновените училища учителите са свикнали да работят с не толкова амбициозни и можещи ученици и може да имат изграден подход или поне да са по-толерантни.
Изберете си училища и класове, които допадат на детето, в рамките на възможностите му са да усвои профила/ професията и да има реализация после и са ви удобно разположени, че в София разстоянията са големи. Децата ни са борбени, ще се справят. Трябва да вярваме в тях и да сме до тях.
Виж целия пост
# 413
За София вариант са кварталните училища и професионални гимназии с по-нисък бал ..  писала съм по назад нашия опит със седмокласната истерия … засега съм доволна от хуманитарен профил в кварталното. Има изисквания към децата, но не са особено високи. В училището страшно държат на дисциплината , което е добре. Проблемът, който виждам засега са младите учители, които въобще нямат опит и като цяло по тези предмети е пълна трагедия. Ако искаш резултати - естествено ще се ходи на уроци…
Виж целия пост
# 414
Може би е полезно да се споменават училищата, от които родителите и децата са доволни. За високобаловите има достатъчно писано, но не и за обикновените квартални СУ и по-нискобаловите ПГ.
Виж целия пост
# 415
Може би е полезно да се споменават училищата, от които родителите и децата са доволни. За високобаловите има достатъчно писано, но не и за обикновените квартални СУ и по-нискобяловите ПГ.

Големият ми син е с дислексия и дисграфия, завърши миналата година ПГИИ "Николай Райнов" и е доволен, но там си е за артистични деца, кандидатстването е и с изпит за проверка на способностите. Не всичко е идеално, но имат отношение към децата с особености, децата са доста шарени там.
На малкия ми син също му е в списъка, но той надали би могъл да се класира, тъй като се очертава много нисък бал, на този етап.
Виж целия пост
# 416
Разбира се, подходящо училище е 97-мо в София. Много добре работят с децата с обучителни затруднения , имат екип за допълнителна подкрепа и преподаватели с най-добри впечатления от работата им. Без излишни амбиции и много добра обратна връзка с родителите .. Адмирации за тях ..
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия