Щом задача те тормози, помощ във солидни дози тук веднага ще получиш и нещо ново ще научиш. :)

  • 32 079
  • 742
# 150
Моля за помощ за задача от 6 клас.
Виж целия пост
# 151
Виж целия пост
# 152
Задачата има две решения:
Виж целия пост
# 153

Как трябва да се намерят основите със знания от 8 клас?



В осми клас се учат външни, централни ъгли.
Външен ъгъл е полуразликата от дъгите, централният ъгъл си е колкото прилежащата дъга.
Ъглите на трапеца при голямата и малката основа от едната страна образуват сбор от 180° (успоредни прави, пресечена с трета).
Свойствата на правоъгълен триъгълник с ъгъл от 30° и Питагоровата теорема от седми клас...

Скрит текст:
Виж целия пост
# 154
Като спуснеш височините в трапеца, на голямата основа ще се отсече една малка основа и две малки еднакви отсечки=разликата между основите /2, или 10 см всяка.
Тъй като ъгъла при основат е 60, височините отсичат правоъгълни триъгълници с 30 градуса. =>бедрото е равно 2.10=20 см.

Щом имаме вписан окръжност => че сборовете на срещуположните страни са равни.
Двете бедра имат сбор 40 см => сборът на двете основи също е 40 см. Те са х  и х+20
=> х+х+20=40 или х=10
Основите са 30 и 10 см.
Виж целия пост
# 155
Здравейте момичета, ако някой може да ми помогне със едни задачи за 11 клас, ще съм много благодарна и ще черпя виртуално

Скрит текст:







Момичета, наистина ли никой не може да ми реши тези задачи Disappointed
Виж целия пост
# 156
Здравейте момичета, ако някой може да ми помогне със едни задачи за 11 клас, ще съм много благодарна и ще черпя виртуално

Скрит текст:







Момичета, наистина ли никой не може да ми реши тези задачи Disappointed
Скрит текст:
Виж целия пост
# 157
То можем да ги решим най-вероятно, ама нямаме време да рашеваме всички задачи

погледнах на ssk
log(1/3)x = -3
x = 27

другото нямам време да го гледам
Виж целия пост
# 158
То можем да ги решим най-вероятно, ама нямаме време да рашеваме всички задачи

погледнах на ssk
log(1/3)x = -3
x = 27

другото нямам време да го гледам
Благодаря и аз набързо ги погледнах. Извинявам се за грешката
Виж целия пост
# 159
Благодаря ssk
Виж целия пост
# 160
Здравейте! Моля за помощ за няколко задачи за 5 клас (със сигурност повишена трудност).
1. В кутия има два вида бонбони - ягодови и портокалови, като 25% са ягодови. Карлсон взел а% бонбони от кутията и се оказало, че b% от тях са портокалови (a,b са ест. числа). След това в кутията останали 1,5 пъти повече портокалови, отколкото ягодови. Колко процента от бонбоните е взел Карлсон. Намерете всички възможности.
2. При деление на 800 с едно число се получава остатък 9, а при деление на 1200 със същото число се получава остатък 16. Колко е чстното при първото и второто деление?
Тук използвах, че числото трябва да дели точно 791 и 1184, следователно дели и тяхната разлика (или сбор), но... тези числа нямат общи делители и нищо не става така.
3. Да се намери такава правилна несъкратима дроб a/b, че а+3/b+3=5a/4b.
Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 161
...
3. Да се намери такава правилна несъкратима дроб a/b, че а+3/b+3=5a/4b.
Благодаря предварително!
Мисля, че успях с трета задача, но щеше да е по-лесно, ако бяхте сложили а+3 и b+3 в скоби.
Скрит текст:


Здравейте момичета, ако някой може да ми помогне със едни задачи за 11 клас, ще съм много благодарна и ще черпя виртуално

Скрит текст:







Момичета, наистина ли никой не може да ми реши тези задачи Disappointed

Поиграх си и с тези, без да забележа, че някои вече са решени. Те сигурно вече не са актуални, но все пак... Накрая ме домързя да пиша подробно, дано се сетите кое откъде е. Може да има грешки, не съм проверявала.
Скрит текст:








Виж целия пост
# 162
25% ягодови в кутията, следователно 75% портокалови.
Трябва да взима нечетен % от ягодовите, за да остава цяло число портокалови, защото те са с 1.5 повече.
Ако вземе 1% ягодови и 39% портокалови ще останат 60% и 40 % ще са взети. И така през 5%.
Имаме 100 бонбона 25 ягодови и 75 портокалови. Взимаме 1 ягодов и остават 24. 24*1.5=36. От 75 портокалови сме взели 39, значи ни остават 36. 39+1 - взели сме 40.

Втората изобщо не я разбирам - кое на какво се дели и какъв остатък има.
Виж целия пост
# 163
За бонбоните получих 3 възможности
а=75%, b=80%
a=60%, b=85%
a=50%, b=90%

Има ли отговори? Не знам дали вярно съм работила, ама за 5 клас  не го виждам това никак.

за 2 зад.
Първото деление го удовлетворя не 791, а 809, 1609, 2409....
Второто 1216, 2416,...
Но и таке не виждам да стигнем до число удовлетворяващо и двете.
Виж целия пост
# 164
Здравейте!



Благодаря!!!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия