Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 3

  • 52 394
  • 814
Добре дошли в новата тема за AboutYou.bg!

Сайт: https://www.aboutyou.bg/
Телефон: 00 800 118 4977** Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч.
Формуляр за контакт: https://www.aboutyou.bg/h/contact
Намерих и този мейл някъде из страниците с информация, не знам доколко е актуален: obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg (https://www.aboutyou.bg/h/%D0%B2%D0%B0%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%80%D … B8/q-360014777160)

Работят с Еконт. Има опция Преглед, но няма опция Тест!


AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане. (Възможно е да има минимална стойност на поръчка при определени методи на плащане: https://www.aboutyou.bg/h/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D … B0/q-360014777020).
Връщането може да бъде извършено до 100 дни след получаване на поръчката. Могат да бъдат върнати както всички артикули от една поръчка, така и само част (или само един) от тях.
Ето някои полезни линкове относно:

Ето всички тези категории с полезна информация: https://www.aboutyou.bg/h, а ето и общите условия: https://www.aboutyou.bg/general-conditions.

От време на време има налични кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога се появяват и други. Следете темата и поглеждайте последните страници - имаме много потребители, които споделят кодовете и улесняват всички останали пазаруващи. Благодаря ви от името на всички! Flowers Hibiscus
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат". (В първата тема Манго беше чест пример за марка, чиито намалени продукти не се намалят допълнително от тези кодове.) Моят съвет е винаги да пробвате дали ще се получи. От проба глава не боли, но пък ако стане, бюджетът ще е щастлив! Smiley В скрит текст една извадка за кои марки не важат:

Скрит текст:


Понякога получавате персонални кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%). Следете си профилите за такива благинки. Simple Smile По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!


Имам молба към всички вас. В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи и т.н. и т.н., ще помогнете на всички останали. Simple Smile Благодаря предварително!

Малко за размерите:

Скрит текст:
Под избора на размера при даден артикул има съвети за размер. Там си въвеждате ръст, килограми, силует, години, дали искате свободно или стегнато и пр. и ви дава препоръки кой размер да изберете.
(Моето лично мнение е, че трябва да си потърсите информация за размера в официален сайт на марката или други сайтове (за предпочитане с коментари), преди да поръчате. Понякога това отнема време, понякога е невъзможно, но знаем, че няма стандарт и всяка марка си шие по собствени размери.)
В предишната тема имаше разминаване и на материя на дреха – 100% памук по описание в AboutYou, а реално се оказа 100% полиестер. Затова отворени на четири очите и проучване му е майката. Simple Smile
Положителното е, че в крайна сметка безплатното връщане спестява негативните емоции до голяма степен.


Малко за връщането от мнения от предишната тема:


Скрит текст:
Връщането е много лесно – същата опаковка, в нея има един лист (документ за връщане), който се слага вътре, а в долната му част има принтиран стикер, който лепиш на опаковката върху стария. И мяташ в Еконт.
На документа нищо не пишеш. Отлепваш етикета за връщане и го залепваш на плика, а артикула и документа се слагат в самият плик.
Можеш да ползваш същият плик от About you. Има лента Open Here и отваряш от там. След това си има още една лепенка, така че да се ползва още един път плика.
Не е задължително да е в същата опаковка. Може да използвате Ваша опаковка или да закупите такава от Еконт.
Ако сте загубили въпросния документ, в профила си в платформата може да генерирате нов. Ще трябва да го принтирате и да го залепите върху плика.
В самия сайт в раздел поръчки има бутон Върни артикул. А именно избираш артикулите, които искаш да върнеш и генерираш нов документ за връщане и за транспортиране. От прочетеното стигнах до извода, че тази стъпка може да се направи при липса на документ за връщане или ако искате поръчката ви за връщане да се обработи по-бързо. Демек ако имате 10 артикула и посочите само 1-2 за връщане обработката по връщането на пари става много по-бързо, тъй като улеснява работата на екипа на AboutYou. В някои от коментарите бях прочел, че при някои хора е имало забавяне по-голямо от 14 дневния обявен срок и мисля, че точно това е причината, че не е изготвена товарителница с точно тези продукти, които искаме да върнем.
Цитат от сайта: "При връщане на артикули, увери се, че в даден пакет връщаш само артикулите, посочени в товарителницата. В противен случай разпределението и възстановяването на сумата за върнатите от теб артикули може да отнеме малко повече време."

Досега доста хора се оплакаха, че мобилното приложение все още е нестабилно. Имайте си едно наум за евентуални засечки с него и се въоръжете с търпение. Понякога обаче има кампании за намаление само с приложението, така че няма да е лошо да даваме обратна връзка и да го пооправят. Simple Smile

В първата тема потребители споделиха, че формата за поръчка в частта си Адрес не е достатъчно удобна, например липса на ж.к. Не знам дали е отстранен този проблем, тъй като все още нямам профил, но обратна връзка и за това пак е добра идея според мен.
В последните страници на първата тема (44 стр.) missNoir имаше проблеми при поръчка до офис на Еконт през телефон. В крайна сметка след доста нерви успя да се пребори, но все пак ако имате възможност да използвате компютър, засега това е по-сигурният начин.

Линкове към предишните теми:
Поръчвали ли сте от Aboutyou.bg? (Своеобразната първа тема)
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 2

Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!
Виж целия пост
# 1
Много находки в новата тема Simple Smile
Виж целия пост
# 2
Само през мобилното приложение пазарувам и досега не съм имала никакви проблеми.
Виж целия пост
# 3
Чакам си сутиена на Томи Х. Дебнах го 2-3 месеца, дори не помня колко, хванах го на под 60 лева, от над 100.
Виж целия пост
# 4
Конти, мерси за темата!
Лято, дай линк за този сутиен да го видя?
Да ви кажа нещо, което вчера пропуснах - кашона на Абаут ю беше отварян. Случвало ли ви се е, и какво можеш направи такъв случай? 🤔
Служителката в Еконт ме попита ще използваме опцията преглед и отворихме да видя всичко ли е вътре. Явно съдържанието не е харесало на този който е отворил кашона и всичко си беше там. Кашонът който обикновено е с две стегнати опаковъчни ленти, сега беше с една, силно разхлабена висяща отстрани, а кашона даже не беше затворен хубаво, една от кутиите на маратонките вътре, беше го прищипала отстрани.
Притесняваме тази ситуация за в бъдеще, ако пак се случи и нещо вътре не е наред със стоката, и аз трябва да ги върна, дали няма да ме обвинят мен. Примерно ако са маратонки и някой ако ги е обувал и повредил, и не го видя в момента на прегледа при куриера. 🤔

Също и чорапа от Спорт депо беше със скъсан етикет. Хайде сега за тези 3 лв няма да правя проблеми, няма да го връщам, (макар че прилича на китайски боклук от магазин за левче) но пък чудя се маратонките ако са обувани в някой магазин 100 пъти, и ми ги пратят след това, как ще ги върна после 🤔
Виж целия пост
# 5
Може би трябва винаги да се преглеждат при куриер,нещо което аз не правя.
Нали не би трябвало да се приемат обратно стоки с нарушен търговски вид?За това разчитам,че нещо и да е пробвано и върнато,би трябвало да си е наред.Уж де.Дънкеното ми яке май пристигна днес ,ще се фотна с него после .
Виж целия пост
# 6
Аз бих им писала за това.

Току що говорих снтях, защото поръчката ми от миналата седмица, която от 29.07. очакваше предаване в Еконт, от вчера дава невалиден номер, а днес получих мейл, че е върната в склада. Имало логистичен проблем, да съм ги поръчала отново. Да де, ама поюовината не са вече налични, другите са на различна цена.
Виж целия пост
# 7
Да, ще им пиша непременно.
Бобче, имам предвид някой служител на куриерската фирма, който вероятно е отворил кашона, извадил маратонката, пробвал я и нещо я повредил, и след това върнал обратно в кашона, и аз ако не го видя при прегледа, а чак в къщи. 🤔
Виж целия пост
# 8
Може би веднага бих им звъннала .Аз последните две години покрай бременност и бебе,само онлайн пазарувам за всички ни и имах една тениска за мъжът ми с петно,беше фабрично обаче,от самата щампа и веднага се свързах със Спорт вижън и я върнах .
Виж целия пост
# 9
Аз бих им писала за това.

Току що говорих снтях, защото поръчката ми от миналата седмица, която от 29.07. очакваше предаване в Еконт, от вчера дава невалиден номер, а днес получих мейл, че е върната в склада. Имало логистичен проблем, да съм ги поръчала отново. Да де, ама поюовината не са вече налични, другите са на различна цена.

Абсолютно същото и при мен се случи. Бях си поръчала една блуза, на която сега цената й е двойна. Е, мерси...
Виж целия пост
# 10
Lemi, https://www.aboutyou.bg/p/tommy-hilfiger-underwear/sutien-6522305
Виж целия пост
# 11
Момичета, пробвахте ли да настоявате да ви признаят цената, на която сте поръчали? Ако някой пробва, нека да сподели дали са се съгласили.

По време на една доста мащабна кампания в началото, която изискваше поръчки за много голяма сума, бяха направили компромис с признаване на голямото намаление и малко след обявения срок заради проблеми с приложението по време на кампанията.

Скрит текст:
Подозирам, че няма да стане работата и ще ви пратят просто код, ама... Поне пробвайте, пък да видим. Simple Smile
Виж целия пост
# 12
Момичета, пробвахте ли да настоявате да ви признаят цената, на която сте поръчали? Ако някой пробва, нека да сподели дали са се съгласили.

По време на една доста мащабна кампания в началото, която изискваше поръчки за много голяма сума, бяха направили компромис с признаване на голямото намаление и малко след обявения срок заради проблеми с приложението по време на кампанията.

Скрит текст:
Подозирам, че няма да стане работата и ще ви пратят просто код, ама... Поне пробвайте, пък да видим. Simple Smile

Ще им пиша, но чакам да ми дойде музата да ги набера, както си му е реда. Grinning
Интересно как щяха да процедират и дали с това щяха да се извиняват, ако поръчката беше платена с карта.
Виж целия пост
# 13
Имате ли някакви валидни кодове?
Виж целия пост
# 14
Аз нали ви бях споделила, че получих маратонки Пума без оригинална кутия и етикет, та реших да им пиша, като очаквах разумен отговор, ето какво получих:
Скрит текст:
"Благодаря ти, че се свърза отново с нас.

Извинявам се за неудобството което си изпитала. Ще се радвам да отговоря на въпроса ти.

На нашия сайт предлагаме голямо разнообразие от марки и модели. Бих искала да те уверя, че стоката, която предлагаме на пазара е оригинална и е с възможно с най-добро качество. ABOUT YOU работи само с официални вносители и представители, така че имаш гаранция относно оригиналността на продуктите. About you полага грижи за опазването на околната среда, затова нашите опаковки в които се изпращат съответните артикули са eco friendly, за да може да бъдат рециклирани след тяхната употреба.
Мога ли да бъда полезна с нещо друго?
С най-добри пожелания,
Сълзина"
За етикета, абсолютно нищичкооо. Той освен че е гаранция, че са нови ми е много приятно и да го отстранявам, а тук липсва.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия