Седмокласници 2021/2022

  • 33 219
  • 786
# 405
Не е от старателните. Прави го, защото трябва. Но не виждам как ще прочетеш урок дори и само веднъж, ще намериш всичко в атласа, ще попълниш тетрадка и контурна карта за по- малко от 40 мин. А за мен урок прочетен веднъж не е научен. Та като сметна , че имат поне по два разказвателни на ден плюс бел и мат , където също има домашно, литература, където също си има за четене, моето не може да се оправи нито за час, нито за два. Та затова казвам, че явно е по- тъпичка щом другите за час успяват по всичсо да научат.
Виж целия пост
# 406
Охо, моята решава снощи до 11. Извъртя 5,6 урока и теста с многочлени. Добре бе , само аз ли не ползвах уча се досега? Направо, не главата с пепел да си поръся, ми не знам. Не знам защо, винаги съм си мислила,че уча се е за деца ,които имат сериозни затруднения в у- ще ( сестра ми е с калпазан и го ползваше) и че е скъпо и безполезно. Оказва се точно обратното. Освен това, моята ми е казвала че много деца в класа го ползвали. Оказва се над 80 %. И понеже много учители явно дават тестове оттам и бях против, защото преписват. Разгада ми се още една мистерия. Защото например по ИТ всички си били преписали от уча се и имат 5,6 , а моята хем няма уча се, хем нямаше мобилен нет и е с 4 тири. Е гаси , и по история и по география така станало.Еъо защо редим четворки, се мистерия разгадана . Дано не съм закъсняла.
Между другото Горгонзола, изобщо не бих се вързала на писане на домашни в училище и то в 7 ми клас. Преписване може, внимавай ! Снощи само химията + уча се и домашното и по химия отне повече от половин час. За математиката, казах вече , ама там се бяха насъбрали няколко урока, които да прегледа , разбере, реши + домашно от учебната. Ще видим днес.
Болните да са добре днес пожелавам!
А да , и ако всички ще я караме с уча се, какво правят учителите в час? Рени, не са тъпи децата, някои са по- хитри явно, но не мисля че ще им е ок на матурите.Там няма да има как да се покрият у ще блеснат! Та, не гледай другите много и не сравнявай , не всичко е както изглежда.
Виж целия пост
# 407
Тази година се бяхме отказали от Уча.се, защото миналите години не оставаше много време да го гледа и не си струваше да плащаме толкова пари накуп, а да не го ползва.
Онзи ден видях, че отново са върнали опцията да се плаща за по месец и мисля да й го пусна пробно. Поне, ако не го ползва, няма да ме е яд.
Виж целия пост
# 408
Тази година се бяхме отказали от Уча.се, защото миналите години не оставаше много време да го гледа и не си струваше да плащаме толкова пари накуп, а да не го ползва.
Онзи ден видях, че отново са върнали опцията да се плаща за по месец и мисля да й го пусна пробно. Поне, ако не го ползва, няма да ме е яд.
Не съм хич гледала по колко е сега, но за 12 месеца платих накуп 180 лв някъде. Не ми се стори сега много като знам уроци и школи по колко искат.
Виж целия пост
# 409
Мамзел, дано да сте добре. Пиши, когато можеш.

Не знаех, че Уча.се може да се плаща на месечна база. Може да го пусна за мен месец-два в такъв случай.
Виж целия пост
# 410
Ученето на моя е да прочете веднъж, най-много два пъти урока в учебника. След това да направи тестовете в Уча се, да попълни учебна тетрадка и това е. Пишат доста в час по всички предмети, когато са присъствено. При ДО не пише и ред. Така му стояха почти
празни всички тетрадки в шести клас. Днес важните предмети са два часа биология, БЕЛ ИУЧ, математика и английски. Останали са пълнеж някакъв. Снощи отдели време основно за биологията. Имаше и домашно по английски. Това е. Не му е отнело цялото учене повече от час - час и малко. Далеч съм от мисълта, че е запомнил абсолютно всичко от двата урока по биология. Не е. Колкото е запомнил, толкова. Не държа да има шестици по всичко.
При него обаче е много лесно, когато учат присъствено. Много внимава в час и запомня доста неща в момента. Отделно докато пише в тетрадката план и по-важни неща, които им диктуват, ги запомня. Пак казвам, че когато е пред компютъра не пише и буква. То нямаше и кога, с тези намалени часове. Моето е от тези, при които успехът доста пада при ДО. Реално той се справя и много по-добре при устни изпитвания отколкото при тестове.
Та така. И цялото време на света да има пак до повече от час и половина няма да докара във всекидневната си подготовка. Вече, когато му давам допълнително задачи и тестове, е друго, но пък не е всеки ден.
Виж целия пост
# 411
Около час на предмет му отнема,за моткането вече писах.Не са тъпи децата,определено!
За Уча.се-не го ползва.Преди време(може би в 5клас)го платих,но моят гледа и не вниква в същината,после чете и губеше още време.Тогава ми беше скъпо,нямаше опция за плащане на по месец,а сега може да го ползват заедно с дребните,но пък те се справят.На този етап не го обмислям,стигат му уроците и висенето пред екраните.
Бързо и леко оздравяване на всички болни!
Виж целия пост
# 412
Здравейте. Набора вчера и днес не е на училище, леко го заболя само гърлото в сряда вечерта и го оставихме в къщи. Ходихме на лекар и му направих тест. Тоеста отрицателен и гърлото беше леко ,,обложено". Всъщност се разбра, че във сряда по физическо са покривали норматив а имаше студен вятър и явно се е надишал, но до понеделник в къщи. Всъщност днес нищо му няма. Днес пък се наложи малкия 2 клас да го прибера скоропостижно, защото имало дете с ковид което не е на училище от два - три дни, но карантинираха целия клас до 18. Нямам против, вместо да треперя. Пуснахме и на него един тест и той е негативен та дишаме спокойно. 😁
Виж целия пост
# 413
При нас за домашно дават да се попълни учебната тетрадка. Ама там понякога има такива въпроси, че ме вкарват в размисъл. Добре че имаме по-голям брат да ни сваля на земята.
Оня ден по биология какво е значението на всеки вид хранене при бактериите. Естествено малкото веднага ме вика. ОК измислих нещо за другите, ама за паразитното не мога. Отивам при големия и го питам какво е значението на паразитното хранене, а той ми отговаря, че значението, че организмът се храни по този начин, набавя си необходимото. Попитах го какъв е този тъпизъм, да питат какво е значението на храненето и да очакват отговор, че клетката се храни. А той ми отговори, че тъпизмът е, че съм хванала тетрадка за 7 клас.
После по физика пак същото. Защо в природата повечето атоми са електронеутрални. Малкото пита какво да пише - дисертация ли, професура ли или да се пробва да конкурира Айнщайн по темата. Отивам при голямото. Отговаря ми - защото имали еднакъв брой електрони и протони. Е не мога да ги разбера тези тетрадки и туй то. Нали електронеутрален значи точно това - еднакъв брой електрони и протони. Като ме питат защо електронеутрални са толкова много, аз си мисля, че питат защо йоните са толкова малко. Луда работа.

Нас ни хвана сополивият вирус. Явно всеки си е закачил по нещо.
Виж целия пост
# 414
О, на мен също са ми "любими" въпроси в учебната тетрадка, които ги няма в урока.
Нали още миналата година ви се оплаквах от такива по История в тетрадките на Просвета?!
Добре, че от безполезната ми кореспонденция с издателството на Просвета поне разбрах, че имало освен Книга за ученика и Книга за учителя по съответния предмет и там има допълнителни неща, които после трябват за домашното.
Онзи ден я ползвах тази прословута Книга за учителя за едно домашно по БЕЛ. Трябваше да изброят елементите на речевата ситуация, но не фигурираха в учебника, нито в плана им. Flushed В Книгата за учителя бяха черно на бяло изброени - нямаше да е лошо госпожата да им ги издиктува, май това е целта на тая книга... Rolling Eyes

Значи освен всичките помагала, да вземем да си купим и по една Книга за учителя и работата ще е тип-топ!

Валя*, според мен в природата повечето атоми са електронеутрални, защото това е естественото им състояние. За да се превърнат в йони, трябва да има наелектризирване. Ама не знам дали това е отговора, просто си разсъждавам...
Виж целия пост
# 415
Ееее, като гледам повечето сте с обемни домашни. От снощи се разсърдих на щерката, казах и че няма да ѝ говоря, ми като гледам изобщо не ѝ пука. С баба си нищо не споделя от училищните новини. Прибра се от училище, единственото което видях е да си попълва в уч. тетрадка по АЕ, явно нещо недописано или някаква малка домашна. След като свърши отиде да яде, а след като се нахрани, се шмугна в леглото, зави се и скляпа на парцали в телефона. Изпуснала съм ги тези двете уч. тетрадки, но сигурно защото са по АЕ и НЕ, явно като са по език и не ми правят впечатление.
Поне придобих представа за домашната, при кого по какво и колко има. Нашите учители явно очакват децата сами да седнат да се упражняват, а като ги гледам какви мързеливи са станали, направо не ми се мисли. Защо ли си мисля че се надяват ние родителите трябва да изземем техните функции, аз ако исках да стана учителка на детето си, щях да уча за такава, ако исках да в някаква друга форма на обучение, щях да се поинтересувам и да ѝ я предоставя. Явно и на тях им е писнало от преподаването и сега си го карат през просото, Който иска и може, ще го подбутваме, а останалите да се спасяват. Тъкмо си виках да не се намесвам особенно в учебния процес, но явно ще се наложи, както споменах преди време, има вероятност да почна и аз да уча, иначе не виждам как ще станат нещата.

tatatuni, браво че е добре, дано повече да не ти вади ангелите, че то от най - малкото почваме да сме на тръни.

Валя*, дано си останете само с тях и бързо да изчезнат, че и те са си гаднички. Ама тез въпроси са много подмолни, те ти ги задават по един начин, ти ги разбираш по друг, то пък се окаже че или частично или нищо не си разбрал. Добре че има кой да ви помогне.

utro77, защо не свирна по - рано, щях да ти пратя някоя и друга книжка за учителя, добре си направила като си решила все пак да я погледнеш, иначе е имало опасност още дълго да се луташ.
Виж целия пост
# 416


Валя*, според мен в природата повечето атоми са електронеутрални, защото това е естественото им състояние. За да се превърнат в йони, трябва да има наелектризирване. Ама не знам дали това е отговора, просто си разсъждавам...

Всъщност, за да престанат да са електронеутрални (т.е. да са йони), трябва да им липсва протон/и или електрон/и. В зависимост от това кое липсва, йонът може да е положителен или отрицателен.
Виж целия пост
# 417
Колди, протон не може да липсва. Прехвърлят си само електрони. Това е всъщност наелектризирането - разваля се равенството между протони и електрони и се получава съответно положителен или отрицателен заряд, зависи кои са повече.
Виж целия пост
# 418
Отговорът в книгата на учителя беше точно такъв - защото имали равен брой протони или електрони. Погледнах в КУ на стон, които ни беше пуснала.

Нашето училище има амбициите да е първенец на матурите и здраво ги мъчат децата. Дано поне да има полза.
То май всичките училища са с тези амбиции. Ама ако се вземат много насериозно може да стане страшно за децата. Но от друга страна, ако училището наистина дава много, не само по предметите за матурите си е супер. Че моите все някакви различни хобита си измислят. Различни от матурите имам предвид.
Виж целия пост
# 419
Бързо оздравяване на болните! При нас има доста кихащи и сополиви, но и мрънкащи когато се проветрява.Много се чудя на уча се, но аз не намерих цена за един месец. Когато се правят тестове там после излизат и верните отговори ли?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия