Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Онлайн консултации с д-р Невена Миронова - специалист по дерматология и венерология

  • 34 539
  • 790
# 780
Здравейте, беше ми поставена диагноза дисхидроза. Изписан ми бе кортикостероиден кремза около 10 дни и калций. Състоянието ми леко се подобри след което докторската ми препоръча да продължа употребата на Адвантан мляко за около 3 месеца. За мое огромно съжаление обаче заболяването стана по зле от около седмица. Мехурите са жълтеникави и възпалени поне по мое мнение. Въпроса ми е с какво да ги мажа като от два месеца съм на Адвантан мляко и Ериус,а те са все повече и повече!? Дали да продължа само Ериуса!?
Здравейте,

Само ериус едва ли ще е достатъчен. Съветвам Ви да отидете на вторичен преглед при лекарката, която следи състоянието Ви отначало.
В момента това ми е невъзможно тъй като вече съм извън страната. Гентамицин би ли подтиснал възпалението, докато успея да запиша час, понеже тук нещата стават доста бавно!?
Гентамицина едва ли ще има ефект. Това не е инфекция, за да го третирате с антибиотик.
Виж целия пост
# 781
За какви изследвания по точно става въпрос? За момента съм спряла приемането на медикаменти и сърбежи те сякаш са с една идея по добре, мога да поспя 3-4ч без да се събуждам от тях, но чакането на другите резултати е по дълго от очакваното и не третира кожата с нищо за момента.

Здравейте, др Миронова. Бременна съм в 7 месец и от около 2 седмици имам непоносим, почти постоянен сърбеж по цялото тяло, кожата гори като усещане след като се почеше и не спира да сърби. Обрив нямам никакъв. В началото на бременността бях развила уртикария към соев лецитин и след спиране на определено лекарство, изчезна сама и мислех, че този ад е приключил. Сега отново съм с постоянни сърбежи, пуснала съм изследвания за холестаза, но ще излязат до две седмици, а положението е нетърпимо. От днес забелязвам че след разчесване на ръце/ходила излизат тези бели като мини пъпчици/мехурчета, които са пълни с течност и бели на цвят, после сами изчезват. Възможно ли е отново да е вид алергия към някоя от многото добавки, които приемам/кръворазреждащи?

Здравейте,

Възможно е да е реакция на свръхчувствителност. Според мен е трябвало да се пуснат малко по-разширени кръвни изследвания.
Пълна кръвна картина, кр. захар, чернодробни ензими.
Виж целия пост
# 782
Добър ден Доктор Миронова бременна съм в 5 месец от известно време на сам се появи това по кожата от вътрешната страна на краката можеби от това че съм малко пълничка мазах първо с гентамицин после се консултирах с аг за това дето ми следи бременността даде ми бетазон трио но не минава и от болка не мога да ходя какво може да е това и какво да правя помогнете едвам издържам на това неприятно нещо от двете страни вътрешно на краката е
Скрит текст:
Виж целия пост
# 783
Добър ден Доктор Миронова бременна съм в 5 месец от известно време на сам се появи това по кожата от вътрешната страна на краката можеби от това че съм малко пълничка мазах първо с гентамицин после се консултирах с аг за това дето ми следи бременността даде ми бетазон трио но не минава и от болка не мога да ходя какво може да е това и какво да правя помогнете едвам издържам на това неприятно нещо от двете страни вътрешно на краката е
Скрит текст:
Здравейте,

Най-вероятно възпалението е в резултат на триенето на кожа в кожа, но може и да има насложена гъбична инфекция.
Виж целия пост
# 784
Здравейте, д-р Миронова!

На 25 год съм и откакто се помня страдам от себореен дерматит по скалпа, в и зад ушите, а от известно време и в областта на брадичката. На моменти (предимно зимата) симптомите затихват, но през голяма част от времето, включително и в момента, състоянието се обостря и никакъв шампоан не успява да му повлияе (пробвал съм Nizoral, Selsun Blue и Kelulal DS).

Бихте ли ми препоръчали ефикасно средство за справяне с проблема, както на скалпа, така и за другите участъци? Знам, че няма перманентно лечение, но бих искал поне да овладея проблема, за да не пречи на нормалния ми живот.

Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 785
Добър ден Доктор Миронова бременна съм в 5 месец от известно време на сам се появи това по кожата от вътрешната страна на краката можеби от това че съм малко пълничка мазах първо с гентамицин после се консултирах с аг за това дето ми следи бременността даде ми бетазон трио но не минава и от болка не мога да ходя какво може да е това и какво да правя помогнете едвам издържам на това неприятно нещо от двете страни вътрешно на краката е
Скрит текст:
Здравейте,

Най-вероятно възпалението е в резултат на триенето на кожа в кожа, но може и да има насложена гъбична инфекция.
при това положение какво мога да мажа там при гинекологичен преглед няма нищо тревожно всичко е на ред то ме боли много и немога да ходя от болка дайте съвет с какво мога да облекча това за да мине
Виж целия пост
# 786
Здравейте, доктор Миронова, не знам дали случаят е за вас, но все пак да ви попитам, докато стигнем до лекар - 6-годишната ми дъщеря беше болна преди 2 седмици и се наложи да и слагам 3 пъти свещички ефералган в д*пето. Оттогава се оплаква обаче, че много я сърби и/или и пари, но със сигурност я сърби, защото се чеше.
Можем ли да мажем с нещо и какво може да са предизвикали тези свещички. Видимо няма нищо, освен като се разчеше и става червено... В една аптека ме посъветваха да я мацна с Тридерм, ако са се образували гъбички, но не знам подходящо ли е за нейната възраст.

Благодаря ви предварително.
Виж целия пост
# 787
Здравейте, д-р Миронова!

На 25 год съм и откакто се помня страдам от себореен дерматит по скалпа, в и зад ушите, а от известно време и в областта на брадичката. На моменти (предимно зимата) симптомите затихват, но през голяма част от времето, включително и в момента, състоянието се обостря и никакъв шампоан не успява да му повлияе (пробвал съм Nizoral, Selsun Blue и Kelulal DS).

Бихте ли ми препоръчали ефикасно средство за справяне с проблема, както на скалпа, така и за другите участъци? Знам, че няма перманентно лечение, но бих искал поне да овладея проблема, за да не пречи на нормалния ми живот.

Благодаря предварително!
Здравейте,

Себорейният дерматит е заболяване с хронично-рецидивиращ ход. Може да пробвате шампоанът на Vichy Dercos Anti-Dandruff. Идеята е, че постоянно трабва да сменяте активните съставки, за да не се получава резистентност.
Виж целия пост
# 788
Добър ден Доктор Миронова бременна съм в 5 месец от известно време на сам се появи това по кожата от вътрешната страна на краката можеби от това че съм малко пълничка мазах първо с гентамицин после се консултирах с аг за това дето ми следи бременността даде ми бетазон трио но не минава и от болка не мога да ходя какво може да е това и какво да правя помогнете едвам издържам на това неприятно нещо от двете страни вътрешно на краката е
Скрит текст:
Здравейте,

Най-вероятно възпалението е в резултат на триенето на кожа в кожа, но може и да има насложена гъбична инфекция.
при това положение какво мога да мажа там при гинекологичен преглед няма нищо тревожно всичко е на ред то ме боли много и немога да ходя от болка дайте съвет с какво мога да облекча това за да мине
Предвид това, че сте бременна ще се въздържа от коментар състоянието Ви е за проследяване от лекар на живо.
Виж целия пост
# 789
Здравейте, доктор Миронова, не знам дали случаят е за вас, но все пак да ви попитам, докато стигнем до лекар - 6-годишната ми дъщеря беше болна преди 2 седмици и се наложи да и слагам 3 пъти свещички ефералган в д*пето. Оттогава се оплаква обаче, че много я сърби и/или и пари, но със сигурност я сърби, защото се чеше.
Можем ли да мажем с нещо и какво може да са предизвикали тези свещички. Видимо няма нищо, освен като се разчеше и става червено... В една аптека ме посъветваха да я мацна с Тридерм, ако са се образували гъбички, но не знам подходящо ли е за нейната възраст.

Благодаря ви предварително.
Здравейте,

Може да има насложена инфекция, може да е на психична основа. Не мога да кажа само по описание.
Виж целия пост
# 790
Поради повишената служебна натовареност на д-р Невена Миронова от днес, 25 август, онлайн консултациите в настоящата тема се преустановяват.

Благодарим на всички потребители за проявеното разбиране!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия