Мнения за неелитни училища след седми клас в София- Тема 5

  • 66 419
  • 759
# 675
Изненадвам се, че след като за педагогическите специалности нямаше кандидати години наред част от родителите очакват някакси преподаватели да се появят от нищото.

Или деца които не знаят нищо, да бъдат оставени да преминат само за да не се стресират.

Да, кофти е че се твърди че имаме безплатно образование а реално нямаме такова. Но всеки родител избира как да плати или с частни уроци или с неграмотноста на детето си.
Виж целия пост
# 676
А директорът и учителите,  оставили на поправка толкова деца, да бъдат галени с перо, вместо да бъдат наказани за неглижиране на задълженията си.
Виж целия пост
# 677
Мисля, че вече няма нещо ,което да не знам за 127 училище. Обезсокостихте го направо, въпреси поне двете отделни теми за него. Има ли някое друго неелитно,за което да попишем? 😁
Виж целия пост
# 678
А директорът и учителите,  оставили на поправка толкова деца, да бъдат галени с перо, вместо да бъдат наказани за неглижиране на задълженията си.
Извинявайте, но доколкото разбирам точно заради активността на директора и новия учител по ИЕ, който е взискателен и не подарява оценки, сега има доста деца с ниски оценки. Да, не може в 10 или 11 клас,  да се започне от АБ, при положение, че езика трябва да е усвоен до известна и то не малка степен. Трябва да се навакса по някакъв начин. Не разбирам как точно е трябвало да постъпи директора!? Както и да е.
Виж целия пост
# 679
Сега попитах - директорът е на този пост от 2-3 години и носи пълна отговорност за това което се случва.
Виж целия пост
# 680
Сега попитах - директорът е на този пост от 2-3 години и носи пълна отговорност за това което се случва.
Директорът винаги носи отговорност. Явно в този случай искате да понесе такава и за това, че незнаят децата или за това, че е намерил взискателен учител и незнам аз вече за какво. И той най-вероятно ще я понесе, в една или друга степен, освен ако не е от "несменяемите", което ме съмнява, като чета какво е направил за училището до момента. Но ако няма какво друго да се добави по историята с 127, моля да прекратим спора, че стана отегчително за аудиторията. Всеки, които се интересува (или не) от 127 може да прочете и да направи изводите сам.
Виж целия пост
# 681
Прекратете и вие. Въпреки споделеното недоволството на много родители, не се спряхте да хвалите директора, който се оказва, че  хем е съвсем нов, но е направил толкова много,  хем вече 2-3 години не е разбрал да има проблем в училището му.
Виж целия пост
# 682
Вижда се, че директорът се е справил "прекрасно" с избора на нов учител по испански. Питам се, ако случайно в края на следващата година, след дълго търсене, намери и нови "добри'" учители по математика, които да установят, че децата не са научили нищо, защото старите са били много слаби - колко ученици ще остави на поправителен, залагам на 60 от всеки випуск.
Виж целия пост
# 683
Вижда се, че директорът се е справил "прекрасно" с избора на нов учител по испански. Питам се, ако случайно в края на следващата година, след дълго търсене, намери и нови "добри'" учители по математика, които да установят, че децата не са научили нищо, защото старите са били много слаби - колко ученици ще остави на поправителен, залагам на 60 от всеки випуск ли?
Интересен пост. Не е важно какво знае ученика а да не остане на поправителен.

Почвам да се изненадвам. Ами ако студентите по медицина учеха по същата логика? А пък после ние като пациенти имаме изисквания Simple Smile

Няма нищо общо с училището. Даже не ми е в интересите. Но когато моето дете не се справя с научаването на материала търсим варант да го научи а не да му пишат 6. За мен/нас са важни знанията и уменията.
Нямам представа, кой клас са децата оставени на поправка. Но може това да е отчаян ход на учителя да получи малко помощ от ученици и родители в целата му да научат неща.
А когато си работодател избираш от наличните кандидати. В днешно време избора на учители не е много голям.
Виж целия пост
# 684
Преди да напишете тази “мъдрост” да бяхте прочели за какво е дискусията! Децата са научили това, което им е преподадено. А преподавателят, който според вас прави “отчаян опит” е по испански, не по медицина.
Ако смятате, че всички оценки трябва да се развняват по нсй-добрите, тогава да изпитват всички деца по нормите на спортните по ФВС, по математика и природни науки - по критериите за МГ, по език - по норматив за ЕГ. А преподавателите да започнат да правят “отчаани опити” да изпитват на непреподаден материал. Ей така ще се оправим!

И понеже те мързи да четеш - оставени са на поправка 36 деца в 11 клас, по предмет, по който не са имали учител през годината.
Виж целия пост
# 685
Какъв извод трябва да направим, че не е трябвало да ги оставя на поправителен ли? Ако до 11-ти клас нямат знания за тройка, то за какво говорим изобщо? Крайно време е учениците да бъдат оставяни на поправителни по предметите, за които нямат знания за тройка, а не да се бутат до дванайсти клас и после "изненада, ама те нищо не знаят". Все някой трябва в един момент да остави половината клас на поправка, щом няма знания. Училището не е детска градина. Родителите да бяха държали под око нещата и да бяха сигнализирали с жалби до всички институции, че децата им две години не покриват нищо. Но са си траяли, защото им е било изгодно. В единайсти клас идва някой по-изискващ и оставя половината клас на поправка. Най-после някой, който е реагирал реалистично! Ако не ги беше оставил на поправка в единайсти клас, в дванайсти щеше той да си го отнесе за всички предишни учители. Старите са се измъкнали.
Виж целия пост
# 686
И аз няма нищо общо с училището, но 127 е ЕГ - училище с интензивно изучаване на АЕ и ИЕ и е нормално да ги изпитват по тези критерии и не прочетох да са нямали учител, а че имат нов, който е по взискателен. Така, че не нападайте по такъв начин. И разликата дали е МГ, ЕГ или друго идва от профила на гимназията (паралелката), а 127 е с езиков профил, не говорим за училище с профил рисуване или нещо друго.
И съм на мнения, че е много по-добре на поправителен в 11 клас, като оценката от 2 може да стане и 5 и 6 при положени усилия и труд лятото (ако на всички беше писал 3 и 4 по-добре ли ще да е!!! - тогава няма възможност за поправка), отколкото 3 или 4 на матура, която оценка няма право на поправка, а директно отива в дипломата и служи за балообразуване при кандидат-студентите.
Виж целия пост
# 687
Значи , до гуша ми дойде да ви чета мъдростите за 127 мо. Това не е темата за 127 мо, а за доста училища. Естествено,че не е нормално толкова хора на поправителен в 11 ти клас . Не се е чувало подобно нещо( поне аз).
Някой се е взел прекалено насериозно за сметка на децата. Луди има и сред учителите, не от вчера. Много точен пост на Валя.
Виж целия пост
# 688
Когато директор разбере, че някой учител не се справя добре, ще намери веднага нов, ако не може, това означава че и той самия не е за този пост.
     То освен испанският, от година всички пишат по форумите колко е зле положението по математика в 127-мо. Оказава се, че и ръководството много добре знае за проблема, но 2-3 години вдига рамене и нехае. На него кой ще му потърси отговорност. Децата и техните родители ли отново трябва да плащат за неговото брзхаберие.
      Ръководството на училището да стои тихо и кротко да си получава заплата, а родителите да дават пари за  частни уроци, за да усвоят децата учебен материал, който се оказва че даже в някои случаи не им е предаден.
       И после защо много хора искат да се махнат от училището.
Виж целия пост
# 689
Скрит текст:
Значи , до гуша ми дойде да ви чета мъдростите за 127 мо. Това не е темата за 127 мо, а за доста училища. Естествено, че не е нормално толкова хора на поправителен в 11 ти клас . Не се е чувало подобно нещо( поне аз).
Някой се е взел прекалено насериозно за сметка на децата. Луди има и сред учителите, не от вчера. Много точен пост на Валя.
[/spoiler]
Точно така! Наистина не разбирам "удоволствието", което прозира в  редица постове от факта, че 30 деца са оставени на поправка. Изобщо  напоследък е факт , особено в подобни теми с "медно захаросан и загрижен тон" да се маскират насмешката и чувството за превъзходство.
Някой сериозно ли смята, че това, че си оставил 30 деца на поправка, те прави "супер учител" или ще накара учениците да научат езика, за 20 дни, за 5 или 6?
И да хайде стига 127 мо!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия