Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Прекратяване на договор с А1! Как?

  • 969
  • 19
Здравейте, случаят е следният.
Баща ми си е купил телевизор на изплащане през месец ноември 2021г към този договор има включена кабелна телевизия и план за мобилен телефон от А1.
Месечната такса е 120лв за 20 месеца.
За съжаление баща ми претърпя инцидент и остана без работа, а ще влезе и в болница и скоро няма да може да работи.
Понеже аз не желая да плащам 120лв. на месец за близо 2години за този телевизор, се обадих на операторите да попитам дали има възможност да върна този телевизор, да си платя неустойката и да остане само мобилния план и кабелната телевизия, но ми отговориха че нямало как това да се случи. Съгласна съм и на цялостно прекратяване.. да си платя неустойка , те да си вземат телевизора , а не да изплатя 2200лв за тези 18 оставащи месеци.
Моля за съвет, някой имал ли е подобна ситуация? Има ли клиентът право да върне закупен телевизор на изплащане, поради инцидент и неспособност да плаща всеки месец?
Виж целия пост
# 1
Какво пише в договора?
Виж целия пост
# 2
Не живеем в един град и договорът е в къщата на баща ми. Утре ще го взема и ще го прочета.
Но тази вечер исках да потърся помощ и съвет😔
Виж целия пост
# 3
Прочетете си хубаво договора. Когато е взето устройство, не знам как точно се случва, но попринцип винаги ще ви моткат, дори да има как да се прекрати.
Всеки служител, който работи директно с клиенти, има таргет. Ако при него се прекрати даден договор му пада част от бонуса. Това е причината всеки път да казват, че няма как да се прекрати.

За вашия случай с този телевизор вече не знам. Прочетете клаузите на договора все пак.
Виж целия пост
# 4
Ще прочета много хубаво всичко в договора и ще отида до офис на А1 с надеждата да успея да върна този телевизор, който дори не му е нужен(само да вметна)
Но когато служителите видят по-стар човек и склонен да се поддаде.. бързат да направят сделката и да си вземат бонуса.
Виж целия пост
# 5
Отидете с адвокат в офиса им. Решават казуси за секунди, просто са свикнали хората да не си търсят правата. Опитайте първо само в разговор да обясните, че ще ангажирате адвокат и ще дадете публична гласност, ако не решат проблема. При мен абсолютно винаги се приключва както очаквам, тъй като договорите им не са толкова безумни, колкото лъжите, които си измислят, и те го знаят. Разбира се, имам адвокат, който по всяко време мога да активирам. Нямат оферта да водят дела, които накрая ще изгубят, така че търсете си правата смело. Успех.

Ще прочета много хубаво всичко в договора и ще отида до офис на А1 с надеждата да успея да върна този телевизор, който дори не му е нужен(само да вметна)
Но когато служителите видят по-стар човек и склонен да се поддаде.. бързат да направят сделката и да си вземат бонуса.
Виж целия пост
# 6
Не я залъгвайте, че непременно има права. Тук имаме покупка на предмет на изплащане. Не е като просто да се прекрати договор. Не може всеки току така да решава, че му е омръзнал телевизор и иска да го върне. Та нека чете, нека се консултира с адвокат, но да не храни прекалени надежди.
Виж целия пост
# 7
С адвокат и предоставени доказателства за новото здравословно състояние, жената и баща й имат права. Адвокат може да прочете и да каже най-точно в какъв обхват. Но договори се развалят доста по-бързо, отколкото си представят много хора.

Не я залъгвайте, че непременно има права. Тук имаме покупка на предмет на изплащане. Не е като просто да се прекрати договор. Не може всеки току така да решава, че му е омръзнал телевизор и иска да го върне. Та нека чете, нека се консултира с адвокат, но да не храни прекалени надежди.
Виж целия пост
# 8
Освен адвокат, е добре да се спомене и Комисия за защита на потребителите. В много нередни ситуации само съм я споменавала и проблема изведнъж се решава. Глобите им са сериозни и никой няма полза да се разправя с тях.
Виж целия пост
# 9
Може да пробвате и без рогата напред - да напишете в свободен текст какво искате и да входирате искането в офис на А1. Отговарят до 10-14 дни.
Виж целия пост
# 10
Този телевизор ползван ли е? Защото ако е така, аз не виждам те какво ще го правят. Нали никой от нас не би купил за такива пари ползван телевизор.
Иначе разтрогване на договор става елементарно. А и устройства от рода на стационарен телефон, нетбокс съм връщала, но след като е изтекъл срока на договора. Но те не се купуват, а А1 ги дава само за ползване. Докато телевизор, и то толкова скъп, и не е повреден, та да се претендира, че е в гаранция... Поне ако не е ползван, чисто логически ми се струва, че има някакъв шанс. Но разбира се, в договора пише всичко.

Не е стар баща ти, щом ходи на работа. Лошо си е направил сметката просто. Дано се оправи бързо човекът.
Виж целия пост
# 11
Освен адвокат, е добре да се спомене и Комисия за защита на потребителите. В много нередни ситуации само съм я споменавала и проблема изведнъж се решава. Глобите им са сериозни и никой няма полза да се разправя с тях.

Не виждам нищо нередно от страната на А1, че да ги плаши с КЗП.
Виж целия пост
# 12
Може да не се занимавате с А1, а да продадете телевизора и да си възстановите част от сумата.
Виж целия пост
# 13
При сключване на договор с А1 за кабелна телевизия си отваряте широко очите! Договорът им е написан както дявола би написал евангелието! Клиентът има само едно право-да плаща! Не подписвайте договор преди да прочетете страниците от край- до край!!! Не правете договор в магазин или в офис на А1- губите право на прекратяване на договора в рамките на 14дни! Това важи единствено ако договора е направен "online" (по Internet ). Ако все пак се решите (след пълно прочитане на договора! ) бъдете готови за изненади! Не всичко е толкова розово, както ще се опитат да ви убедят! Така например пакетът "100+ програми" предлага само 68 "гарантирани".
От тях само 15 са HD ( с "висока резолюция"- 720p). Други оператори предлагат много повече такива канали и то с резолюция -1080р. От предлаганите ми канали ( пакет 100+) аз гледам само 5 ( 3 от тях са HD). Към другите нямам интерес а и в по-голямата си част са просто "пълнеж" за бройка! Единствено bTV e що-годе HD- на него ще ви го демонстрират техниците при монтажа и след това започвате борба с дистанционното! Моят телевизор е Toshiba-46"
Full HD 1080p. Докато бях при предишният си опера!тор (не споменавам името за да не правя реклама) връзката беше с оптичен кабел и качеството на картината отлично! Договорът ми с този оператор е още валиден (месечната
ми такса е платена за месец напред!), но отивайки в магазина на А1 в Пловдив, ул. Мария Луиза, за да си изкарам карта за втори телефон, започнаха да ме убеждават, че тяхната телевизия предлага много повече!  Ловки(обучени)манипулатори! Аз не носех очилата си ( бях тръгнал само за втора карта!). Развяваха ми разни рекламни брошури,разказваха ми за разни тарифи-всичко в "моя" полза! Подписах договора без да го прочета! Интернета се оказа 20-30Мб/сек( обещани 100!), каналите трудно се избират(само дребни иконки), които от 3м. трудно се различават, а качеството на изображението е далече от добро! От немските канали има само DW( Deutsche  Welle), от спортните само RING, нито един  Mtv-канал и т.н. Всичко е направено така, че да минете на по-висока тарифа! А аз имах 57 HD-канала, супер интернет и домашен телефон за  29лв/мес.! Направих справка чрез Интернет на сайта на А1 в Австрия (www.A1.at) . При тях има 14 дни безплатна пробна експлоатация и ако клиентът е доволен може да сключи договор! При нас- сключиш ли договор в магазин на А1 си изгорял, връщане назад няма, дори да си ползувал само 30 минути! Такъв е моят случай! вече 5-ти ден се ровя в Интернет някой да ми помогне! Аз съм на 78 години, пенсионер, инвалид( между другото има някакви отстъпки, но никой не ми ги спомена, прочетох го в договора постфактум) и единственото ми развлечение е телевизията( всичко стана скъпо за мен!). Сега гледам телевизия само по Интернет (качеството е по-добро!). Не мога да гледам любимия ми канал '"The World"" - качеството е отвратително-размазано изображение и пастелни цветове! Моята трагедия за-
почна на 02.02.2022!  Моят адвокат ми даде надежда, но жалко,че вирусът го свали и сега е в болница!  А 14-дневният срок за прекратяване на договора изтича на 15.022022! Продължавам да се боря и търся съмишленици! E-mail: vanikar@mail.bg
Виж целия пост
# 14
Хубавото на А1 е,че ако човек успее някак си да си спазари хубави условия след това може да си ги ресетва(продължава) при същите условия докогато си иска,аз за интернет и пълен пакет кабелна с абсолютно всички програми които предлагат,включително и платените(хбо,синемакс,макс спорт и диемите) плащам точно 32 лева при цена над 60 лева на пакета на сайта им.....никакви проблеми с качеството на кабелната или нета нямам откакто ги ползвам,мисля над 8 години вече.....Преподписвам онлайн и си плащам само онлайн,иначе в офисите наистина са отвратителни и като видят малко по неориентиран човек и направо му се качват на главата,като това не важи само за А1,ами и за другите оператори
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия