Пазаруване от Aliexpress.com 64

  • 36 416
  • 736
# 225
В процес на разнос значи, че пратката е в офиса.
Виж целия пост
# 226
толкова много телефони неможе никой да не отговаря
https://www.mbm-express.com/offices/index/%D0%9E%D1%84%D0%B8%D1%81%D0%B8.html#9
Виж целия пост
# 227
Следя си пратките по parcelapp и видях, че са в бг по някаква фирма expressone. Звъннах им да ги питам как да си открия пратките, казаха ми в кой офис в града са. Едната от 19 април е стояла в офиса..не съм получила нито мейл, нито обаждане. Взех си ги.
Но това е защото пратките ми са обединени и на самия голям плик не пишат никакъв телефон или мейл, въпреки, че съм ги вкарала в сайта на али.
А на малките пликчета вътре си пише телефон и мейл.
Идеята ми е следете си пратките и звънете ако са в тази фирма и са обединени, големи пратки. И отидете да си ги вземете, защото имат срок на престояване, но после ги връщат към изпращача.
Виж целия пост
# 228
Следя си пратките по parcelapp и видях, че са в бг по някаква фирма expressone. Звъннах им да ги питам как да си открия пратките, казаха ми в кой офис в града са. Едната от 19 април е стояла в офиса..не съм получила нито мейл, нито обаждане. Взех си ги.
Но това е защото пратките ми са обединени и на самия голям плик не пишат никакъв телефон или мейл, въпреки, че съм ги вкарала в сайта на али.
А на малките пликчета вътре си пише телефон и мейл.
Идеята ми е следете си пратките и звънете ако са в тази фирма и са обединени, големи пратки. И отидете да си ги вземете, защото имат срок на престояване, но после ги връщат към изпращача.

И аз мисля, че моите са няколко обединени, защото на три пратки ми излиза еднаква товарителница.
толкова много телефони неможе никой да не отговаря
https://www.mbm-express.com/offices/index/%D0%9E%D1%84%D0%B8%D1%81%D0%B8.html#9

Аз досега звънях само на националния.
Сега намерих офисът, който е най-близко до посочения ми адрес и започвам там да звъня.

Добавям: това се оказа работеща стратегия: Вдигнаха ми на телефона , който е на най-близкия до мен квартал и ми обясниха , че куриерът спешно е взел отпуска.
Помолих да остави пратките в офиса и аз ще мина да си ги взема.
Разпитах дамата , която ми обясни ,ч е на случаен принцип пратките се разпределят между тях и пощата, но ако започва с цифрите 158 , със сигурност е при тях.
Ами сложно е.
Ако не ми бяхте казали , аз изобщо нямаше да зная къде да си търся нещата.
Виж целия пост
# 229
Някой пазарувал ли е стоки по-скъпи от 150 евро, защото при мен на всичко начислява ДДС, а не би трябвало?
Виж целия пост
# 230
ДДС, доколкото знам, се начислява на всяка стока, а тези над 150 евро просто задължително минават митница за разлика от по-евтините стоки.
Виж целия пост
# 231
Здравейте ,незнам дали е обсъждано не се справям с търсачката,как се определя ддс което начисляват на всяка стока
Виж целия пост
# 232
Здравейте ,незнам дали е обсъждано не се справям с търсачката,как се определя ддс което начисляват на всяка стока
По закона на държавата получател. За България мисля е 20% За мен не е ясен въпроса и за това отговора може да не е ясен за питащият/щата.
Виж целия пост
# 233
да ясно ,като поръчвах за България миналата година на една плюшена играчка от 8 евро,трябваше при получаване да платя 5 лева,понякога цените са различни за плащане при получаване и се чудех как ги изчисляват
Виж целия пост
# 234
в фактурата ти е описано, колко точно ДДС сте платили
Виж целия пост
# 235
да ясно ,като поръчвах за България миналата година на една плюшена играчка от 8 евро,трябваше при получаване да платя 5 лева,понякога цените са различни за плащане при получаване и се чудех как ги изчисляват
Затова казах въпроса е зададен неясно. Вас ви интересувас колко ще е ускъпяването при поръчката от еди си кой онлайн магазин до България. Това зависи от различни факртори. Сещам се за следните: 1. ДДС-то плаща ли се по време на покупката или не. 2. Какъв е начина на доставка и какви такси се плащат за да извърши митническата обработка куриера/пощенскиат оператор. 3. Надвишава ли сумата на поръчка + доставка 150 евро (около 300 лева по митнчески курс). Най-простият вариант е ддс-то се плаща ще при покупката на сайта митниците успяват да "осъзнаят" че има такова плащане и не правят проблем при получаването, а вие си вземате поръчката от куриера без доплащане. Дали вашият случай ще е такъв или има различия мога само да гадая. Вие сам(а) ще трябва да го проверите, защото  както винаги конкретиката не е за публично обсъждане. Друг път като разберете, че казуса ви не е общ е по-добре да ги обсъждате с познати с повече опит на лично а не на публични форуми.
Виж целия пост
# 236
при мен откакто прага е вдигнат на 150 евро
нищо не ми е спирано
Виж целия пост
# 237
Някой знае ли какво се случва с Екстрабукс, от няколко месеца не са отчитали кешбек?
Виж целия пост
# 238
Здравейте! Имам проблем с пускане на диспут, ще бъда благодарна, ако някой ми помогне. Получих стока, която не отговаря на описанието, друг цвят е, освен това не е в добро състояние. Направила съм снимки, писах на продавача, каза да пусна диспут, за да ми се направи частичен refund. Когато попълня всичко нужно за пускане на диспут, натискам бутона submit, зарежда малко и нищо на страницата не се променя, съответно не се отваря и такъв. Започнах да се чудя дали не е рано за пускане на диспута, или каква може да е причината да не може да стане?
Виж целия пост
# 239
Може снимките да са ти големи
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия