Трудност с българския имаш, над въпрос се колебаеш - смело в темата попитай, отговора ще узнаеш.

  • 38 766
  • 474
# 90
За един второкласник да препише всички планове от 15.09 до момента си е усилие и би довело до резултати. Това е искала госпожата, според мен.
Да състави сам план е напълно невъзможно, теми и подтеми на текста се учат едва в 5. клас.
Виж целия пост
# 91
Съгласна съм с горните две мнения. Аз бих попитала учителката, да каже кое дете се справя с материала и от кого е най-разумно да се поиска тетрадка, за да предпише. Обемът е голям и според мен. Все пак са минали два месеца от началото на учебната година, а четене имат през ден, ако си спомням добре. Направете копие на тетрадката и дано не се получи обратен ефект от цялото това упражнение.
Виж целия пост
# 92
На мен ми е ясно какво е мисловна карта. Пример:



но не ми е ясно защо трябва дете втори клас да прави подобни след всеки урок. Още повече по четене. Планче на урока, да, при това пак съвсем просто такова. Все пак това са деца втори клас, при това в началото.
Виж целия пост
# 93
Момичета, много Ви благодаря! Класната е много старателна и взискателна, но също така е много разбран и отдаден човек. Комуникираме с нея много често, нямаме някакви спорове или неразбирателства. Детето ми си е разсеяно и макар, че полага все повече усилия и напредък се вижда, доста рядко пише в час. Иначе научава, не е да не знае, четенето по принцип му е много приятно, чете гладко, няма проблем.
Да, точно така ми каза класната, да препишем тетрадка от друго дете, но аз не искам, защото е все едно да му кажа, виж еди-кой-си колко добре се справя, а ти трябва да преписваш от него. Не искам да му отправям подобно послание. Аз си работя с него допълнително и предпочитам двамата да ги направим нещата, да има усилие, да не е преписване на готово.
За мисловните карта разбрах. Въпроса, за план на урок по четене остава. В смисъл има се предвид, да запишем основните точки от текста, който са чели или, основните точки на занятието в смисъл на, цел например, днес ще упражняваме това и това, ще отговаряме на този и този въпрос, в края на урока трябва да сме научили това и това... Само ме насочете, да се ориентирам. Благодаря Ви много!
Виж целия пост
# 94
Според мен на урока. В точките се вмъква и четене на еди кой си текст. Може с подточки и планче на текста.
Виж целия пост
# 95
Привет, Simple Smile водим един не най-умен спор по тази публикация в пресата.

Може ли да помогнете със запетаите?
Смятам, че липсват две или три, съфорумката смята, че няма нищо липсващо.

Благодаря на всеки отзовал се.

Цитат
Виж целия пост
# 96
Според мен няма липсващи запетаи.
Виж целия пост
# 97
И според мен няма.  В първия момент се замислих дали да не заградя със запетаи "държавна и общинска собственост",но не.
Виж целия пост
# 98
И според мен няма липсващи.
Много е тромаво изречението и виждам, че дори не е цялото.
Виж целия пост
# 99
Като прочетох изречението внимателно, не усетих да има липсващи запетаи.
Виж целия пост
# 100
Не зная дали и сега е така, но преди 10-тина години, БАН имаха телефон за разрешаване на такива спорове.
Звъняла съм точно по отношение на запетаи в текст.
От разговора помня, че съветът като цяло беше "...ако се съмнявате, че някъде може да има запетая, по-добре я сложете..."
Не цитирам дословно...
Виж целия пост
# 101
Не липсват запетаи. Няма граматическо основание да се поставят.
Виж целия пост
# 102
Здравейте, как е правилно да се напише "кабърче" или "габърче"?
Виж целия пост
# 103
Здравейте, как е правилно да се напише "кабърче" или "габърче"?

    Правилно е габърче. В кръстословиците съм го срещала и  като кабарче. Ето вижте каква информация намерих: Правилно е да се пише габърче, мн.ч. габърчета. Преди 2012 г. правилната форма беше кабарче.
Виж целия пост
# 104
Здравейте, как е правилно да се напише "кабърче" или "габърче"?

    Правилно е габърче. В кръстословиците съм го срещала и  като кабарче. Ето вижте каква информация намерих: Правилно е да се пише габърче, мн.ч. габърчета. Преди 2012 г. правилната форма беше кабарче.
Благодаря
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия