Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 33 052
  • 779
[url=http://aliexpress.com]aliexpress.com[/url]


ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ В ТЕМАТА, МОЛЯ ОТДЕЛЕТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТЕ ТУК, НЕ СМЕ ДЛЪЖНИ САМО НИЕ ДА ВИ ОТДЕЛЯМЕ ВРЕМЕ ЗА ОТГОВОРИ, ОБЯСНЕНИ ТУК ИЛИ В ТЕМАТА МНОГОКРАТНО ! Мерси!!

Има много изгодни предложения, но си иска доста ровене да се попадне на най-евтиното. (Не винаги най-евтиното е реална оферта и често има и подводни камъни и заблуди, затова чететеи питайте преди да се нахвърлите  на уж "изгодно")
Обикновено търговците са коректни понеже заплащането не е директно към тях, а към сайта и след потвърждение от нас за получена пратка им се превеждат парите.
Не се връзвайте на нереално ниски оферти от сорта на дрехи и други за 2-3-5 $, гледайте рейтинга на продавача и кога е регистриран, ако е съвсем пресен и всички артикули са му в 1 категория others,
просто го подминете, за да нямате ядове и надежди излишно.
Заплащането не е чрез PAYPAL, но е абсолютно сигурно.
Има възможност да се пусне диспут до 60 дни след заплащането.
Срока на обработка на поръчките варира от 1-2 дни до 30 дни, това го пише от на самия артикул, под цената.
Канселиране на поръчка може да се направи след появата на бутона, до няколко дни, но това не гарантира отказа и изисква се съгласие и от страна на продавача.
Доставката е различна от 2-3 седмици до 4-5 дори.
Метод на доставка При всеки продавач е различна, някои предлагат безплатна, други не, трети предлагат избор.
Търсачката можете да избирате и слагате отметки за * безплатна доставка ;* само 1 брой ;* България ;*най-евтино... за да ви излязат най-изгодните оферти, понеже има стоки, предлагащи се в лотове по няколко бр.
Условия някои продавачи имат изисквания за минимум на поръчка (примерно 10$), за да може да поръчате от тях.
Продавачите обикновено са много отзивчиви, отговарят на всички въпроси, помагат с размери, ако им се поиска пращат и снимки допълнителни.
Несъответствие и оплакванe имате право да отворите диспут, но не потвърждавайте в случая получаването на пратката понеже губите тогава право за диспут.
Диспут може да отворите 5 дни, след като продавача е потвърдил пращането.
Появява се бутон "Open Dispute". Продължителността му е 14 дни, ако не ескалирате. В диспута имате вие и продавача дума и опит за договаряне, ако няма споразумение се преминава във  Вземане на решение от Али.
Възстановяване/връщане на пари - продавачите имат практика, ако се налага да ни връщат пари да ги върнат чрез paypal, защото предпочитат да не им се отваря диспут.
Замразена поръчка означава, че продавача се преглежда - има съмнение за измама, след решение ще получите известие и евентуално връщане на парите по сметка.
Парите се връщат в срок от 7-10 дни в сметката.
Таобао Много от продавачите имат и магазини в Таобао, съответно ще ви ги покажат и можете да се договорите за изпращане на артикул от Таобао и без посредник.
Чат Винаги може да се кореспондира и с тях онлайн като е отбелязано кога са на линия, но имайте предвид часовата разлика, не винаги отговарят.
МагазинитеМного от продавачите имат по няколко магазина, може да се направи запитване лично, при което да ви комбинират, дори и ако 1 артикул го нямат в 1 магазин, го добавят същия като от 2 магазин,така може всичко да е от 1 търговец.
Отстъпки Доста често, като им се пише са склонни да намалят цената си, но за целта предварително трябва да сте се договорили и да не сте направили все още заплащането, а само поръчката т. е. при поръчката променят цената,след което вие може да заплатите новата цена.
Договорено Намаление при съгласие на продавача да намали от цената, избирате артикула, натискате place order, след което чакате продавача да промени цената.
Получавате известие на мейла...payment adjusted, след което отново влизате в поръчката и правите плащането.
Кодове и купони Сайтът рядко  предлага универсални кодове за отстъпки, но има някои отделни търговци, които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код, но те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$, всеки е различен, както и има давност около 3 дни.
При регистрация в сайта пишете ваш личен адрес, а не на пощата, получавате известие за получена пратка, която да вземете от пощ. клон.

ПРОБЛЕМ С ПЛАЩАНЕТО На поръчката има бутон Want To Claim. Натискате го и се отваря страница, в която трябва да се прикачат три документа:
1. Копие на личната карта. Спокойно можете да закриете ЕГН и номер на картата (или част от тях).
2. Копие на кредитната карта. Само предната страна, не съм сигурна дали можете да закриете част от номера, но името трябва да съвпада с това на личната карта.
3. Банково извлечение на транзакцията, че плащането е преминало в банката. Може и принтскрийн, ако имате онлайн банкиране

ЗА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ - САМО ЧАТ

Заплащане чрез ВИЗА  Маестро и Master Card - всякакъв тип!
Премахване на запаметен карта/данни [url]https://intl.alipay.com/user/queryUserBindCard.htm?locale=ru_RU[/url]
Известие след направена поръчка, получавате на мейл известие, че заплащането е минало успешно.
След няколко дни, в рамките на посочения срок за обработка на поръчката, ще получите съобщение с номер на поръчката,в което ще е посочен и номера за проследяване на пратката.

Номера за проследяване става валиден след около 7 раб. дни след получаването му.
Винаги може да си виждате номера за проследяване в самата поръчка отдолу.

!!!!!!!Не се притеснявайте излишно, ако номера не ви показва данни за местонахождение, не значи, че не е наред, изчакайте спокойно около 3 седмици, после проверявайте в БГ сайт на пощите.

##ИНСТАЛИРАЙТЕ приложение, което автоматично ще ви намира най-евтината съща стока в сайта
[url]https://chrome.google.com/webstore/detail/aliexpress-shopping-as[/url] … dbpbilijdghoggkim
ВСЯКАКВИ ВЪПРОСИ И ТЕХНИ ОТГОВОРИ, МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ТУК

Сайтове за проследяване
LVS пратки - следете [url]http://www.bpost2.be/bpostinternational/track_trace/find.php[/url]
[url=https://www.17track.net]www.17track.net[/url]
1. Пействаш номера в полето Enter your postal numbers
2. Натискаш Track
3. Отдолу проверяваш Destination - да пише България
4. Най-вдясно под Operate натискаш Details
5. Отдолу излиза текст на китайски, копираш и превеждаш с google translate

[url]http://www.hongkongpost.hk/[/url]
post-tracker.ru
trackitonline.ru
intmail.183.com.cn
sao.cn

Български пощи - тук инфо за пратката се появява едва след като е влязла в страната, не и преди това -  [url]http://www.bgpost.bg/?cid=176[/url]

ПРОГРАМА за проследяване на пратки
Една полезна програма за проследяване на международни пратки. Трябва да се инсталира на компютъра.
[url]http://www.trackchecker.net[/url]
Инструкция за ползване на тази програма,направена от heros e тук: [url]http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=663504.525[/url]  № пост 539


Точки и купони - в момента coins  могат да се трупат от мобилно приложение с игрите, като се използват след това за персонални магазини, има и универсални купони в точно 10 :00 ч сутрин БГ време, но за секунда всичко се изчерпва.
Нива А0, А1, А2, А3, А4 на всеки потребител - това е ранг, който ви издига спрямо сумата на направени поръчки като съответно и спада при липса на такива. Рангът спомага Единствено за по-бързо решаване на диспути и като цяло нищо съществено.

Искате да си връщате печалба **% от стойността на всяка поръчка, може да го направите като трупате пари чрез сайта [url]http://www.extrabux.com/[/url], както и доста други, които при споделяне на реферален линк носи повече приходи за страните. Публикуването на рефелали тук е забранено.
Повече инфо тук в темата [url]http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=714661.0[/url]
Може да се регистрирате и чрез покана от приятел като 2 страни автоматично печелят 5$.
При наличие на 10 $, може да си ги изтеглите и използвате.
* моля линкове за регистрация да не се разпространяват в темата, а само на лични при молба
БГ сайт, връщащ 1% от поръчки [url]http://pesti.bg/[/url], при поръчка, за стъпка на плащане влизате през сайта Пести.бг, за да мине от там плащането, след което пишете на сайта от "връзка с нас" номера на направената поръчка, за да ви я приемат и въведат.

Мито и ДДС Според новия закона в БГ, При поръчване на стока, в предпоследна стъпка ,преди заплащане излиза поле , в което ви показва каква сума ДДС ви се начислява и дължите при заплащате в сайта, съответно тук получавате БЕЗ допълнителни такси за пратки до 150ЕВРО,
Профил Може да получите ниво VIP Silver /Gold/Platinum, ако направите поръчки за над 1000 $ и нагоре растете, но не дава особени привилегии.
След получаване на пратката, не забравяйте да поставите оценка на продавача, както и вие ще получите по-късно.

За фирми :попълнете си данни за фирма в начало на профила горе с червени букви в полето.

МЕТОД НА ДОСТАВКА China post, Hongkong post - тук не се заплаща такса за доставка освен, ако сумата не подлежи на ДДС/МИТО.
Singapore post - също, но обикновено е ДОСТА по-бърза доставка ДО 10 ДНИ
ТNT, DHL, EMS ... -ИДВАТ НА МИТНИЦА !!! - заплаща се

тема с въпроси и отговори за МИТНИЦИТЕ [url]http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=933639;topicrefid=20[/url]
  [url]http://www.bg-mamma.com/?topic=1051311[/url]
линк за повече инфо при получаване на стоки от страни извън ЕС -
ТЕМА ЗА РАЗМЯНА НА НЕУСПЕШНИ ПОКУПКИ

FACEBOOKстраницата ни за отзиви и снимки
ТЕМА свързана с проследяване на пратките ни
Тема и Блог на РУСКИ за  сайта
[url]http://aliexpress.com.ua/[/url]
[url]http://thedomainfo.com/go/?domain=aliexpressblog.ru[/url]

[url]http://shophelp.ru/forum/forumdisplay.php?f=265[/url]


СТАРА ТЕМА : [url=https://www.bg-mamma.com/?topic=1415184.735]https://www.bg-mamma.com/?topic=1415184.735[/url]
ВЪВ ФБ има няколко групи с линкове на стоки реплики в Али, показани под СКРИТ ЛИНК.[/u]
търсене на Repliki
[/url]
Виж целия пост
# 1
Нормално ли е за пратка за 2 долара да ми искат такса митническо представителство и да плащам отделно ДДС? Пратката е с БГ пощи, а не с DHL и тнт.

За първи път 2 пратки за по 2 долара и нещо отиват на митницата -предполагам ги избират на случаен принцип. Пратките наистина са с такава цена, не е занижена изкуствено. Бяха 2 лака за нокти, за които платихме 12 лева за митническо представителство (общо за 2-те пратки и отделно имаше ред с начисленото ДДС).Пратките си бяха доставени в пощата и бяха с прикрепено инфо за какво дължим по тях.
Виж целия пост
# 2
Нормално ли е за пратка за 2 долара да ми искат такса митническо представителство и да плащам отделно ДДС? Пратката е с БГ пощи, а не с DHL и тнт.

За първи път 2 пратки за по 2 долара и нещо отиват на митницата -предполагам ги избират на случаен принцип. Пратките наистина са с такава цена, не е занижена изкуствено. Бяха 2 лака за нокти, за които платихме 12 лева за митническо представителство (общо за 2-те пратки и отделно имаше ред с начисленото ДДС).Пратките си бяха доставени в пощата и бяха с прикрепено инфо за какво дължим по тях.
Както е дискутирано многократно вие знаете какво правите. Когато имате документи за платено ДДС към продавача отказвате ПИСМЕНО с декларация към пощите отказа да получите пакета и настоявате да бъде заведено с копие от платеното ДДС (пдф фаула от Али сайта). Вдигате диспут и пропускате набутването с такси. Връщат ви от Али платеното. Али и митничарите да се разбират какво се е объркало.
Когато въртите стари номера с намалена стойност последиците са за Вас.
Виж целия пост
# 3
Нормално ли е за пратка за 2 долара да ми искат такса митническо представителство и да плащам отделно ДДС? Пратката е с БГ пощи, а не с DHL и тнт.

За първи път 2 пратки за по 2 долара и нещо отиват на митницата -предполагам ги избират на случаен принцип. Пратките наистина са с такава цена, не е занижена изкуствено. Бяха 2 лака за нокти, за които платихме 12 лева за митническо представителство (общо за 2-те пратки и отделно имаше ред с начисленото ДДС).Пратките си бяха доставени в пощата и бяха с прикрепено инфо за какво дължим по тях.
Както е дискутирано многократно вие знаете какво правите. Когато имате документи за платено ДДС към продавача отказвате ПИСМЕНО с декларация към пощите отказа да получите пакета и настоявате да бъде заведено с копие от платеното ДДС (пдф фаула от Али сайта). Вдигате диспут и пропускате набутването с такси. Връщат ви от Али платеното. Али и митничарите да се разбират какво се е объркало.
Когато въртите стари номера с намалена стойност последиците са за Вас.

Тук точно поясних, че не става дума за намалена стойност. Иначе благодаря за отговора ще го имам предвид за напред, че е опция Simple Smile.
Виж целия пост
# 4
Нормално ли е за пратка за 2 долара да ми искат такса митническо представителство и да плащам отделно ДДС? Пратката е с БГ пощи, а не с DHL и тнт.

За първи път 2 пратки за по 2 долара и нещо отиват на митницата -предполагам ги избират на случаен принцип. Пратките наистина са с такава цена, не е занижена изкуствено. Бяха 2 лака за нокти, за които платихме 12 лева за митническо представителство (общо за 2-те пратки и отделно имаше ред с начисленото ДДС).Пратките си бяха доставени в пощата и бяха с прикрепено инфо за какво дължим по тях.
Както е дискутирано многократно вие знаете какво правите. Когато имате документи за платено ДДС към продавача отказвате ПИСМЕНО с декларация към пощите отказа да получите пакета и настоявате да бъде заведено с копие от платеното ДДС (пдф фаула от Али сайта). Вдигате диспут и пропускате набутването с такси. Връщат ви от Али платеното. Али и митничарите да се разбират какво се е объркало.
Когато въртите стари номера с намалена стойност последиците са за Вас.

Тук точно поясних, че не става дума за намалена стойност. Иначе благодаря за отговора ще го имам предвид за напред, че е опция Simple Smile.
Да опция е. Някой клонове искат да потулят нещата и отказват да приемат документите с такъв отказ се опитат да ви притискат пратката  да остане като непотвърдена и да я откраднат, но коза трябва ми за доказателство пред Али ще ви прати до централата Според мен има гнило и ще трябва да промените адрес/име на доставките. Имате мърша дето ви е нарочила. Така едни ме изгониха от Русе и България. Поздрави на клон 7004 и всичката измет по веригата дето ми крадяха пратките. Надявам се да си живеят добре в кочината.
Виж целия пост
# 5
тази пратка явно минава през Узбекистан, това е масов проблем не само в Бг. - пишете на алито да санкционират продавача който дава некоректни данни в системата
https://www.aliexpress.com/feedback/index.html
Виж целия пост
# 6
тази пратка явно минава през Узбекистан, това е масов проблем не само в Бг. - пишете на алито да санкционират продавача който дава некоректни данни в системата
https://www.aliexpress.com/feedback/index.html
Трудно ми е да схвана как търговеца ще е виновен като ДДС се отчислява от Али според адреса на получателя, но не претендирам да разбирам. За това декларация и пощите да се оправят с продавача. Целта е купувача щом е изряден да не плаща допълнителни такси а всичко да се струпа на неизрядния. Като знам какви такси за обратно връщане начисляват пощите. Няма да повтори такъв тарикатлък продавача
Виж целия пост
# 7
тази пратка явно минава през Узбекистан, това е масов проблем не само в Бг. - пишете на алито да санкционират продавача който дава некоректни данни в системата
https://www.aliexpress.com/feedback/index.html
Трудно ми е да схвана как търговеца ще е виновен като ДДС се отчислява от Али според адреса на получателя, но не претендирам да разбирам. За това декларация и пощите да се оправят с продавача. Целта е купувача щом е изряден да не плаща допълнителни такси а всичко да се струпа на неизрядния. Като знам какви такси за обратно връщане начисляват пощите. Няма да повтори такъв тарикатлък продавача
в темата е коментирано, от пощите нищо не зависи, те изпълняват каквото им кажат, а митниците казват че продавача не е качил коректно данни в системата
за да се качват данните трябва китайците да натиснат узбекистанските пощи да си оправят системата и да качва данни от техния етикет, който се лепи в/у етикета който показва че е платено ДДС
на китаеца не му пука платено му е пък тука ти си плащай каквото искаш
а китаеца може да го натисне само али/платформата
Виж целия пост
# 8
тази пратка явно минава през Узбекистан, това е масов проблем не само в Бг. - пишете на алито да санкционират продавача който дава некоректни данни в системата
https://www.aliexpress.com/feedback/index.html
Трудно ми е да схвана как търговеца ще е виновен като ДДС се отчислява от Али според адреса на получателя, но не претендирам да разбирам. За това декларация и пощите да се оправят с продавача. Целта е купувача щом е изряден да не плаща допълнителни такси а всичко да се струпа на неизрядния. Като знам какви такси за обратно връщане начисляват пощите. Няма да повтори такъв тарикатлък продавача
в темата е коментирано, от пощите нищо не зависи, те изпълняват каквото им кажат, а митниците казват че продавача не е качил коректно данни в системата
за да се качват данните трябва китайците да натиснат узбекистанските пощи да си оправят системата и да качва данни от техния етикет, който се лепи в/у етикета който показва че е платено ДДС
на китаеца не му пука платено му е пък тука ти си плащай каквото искаш
а китаеца може да го натисне само али/платформата
Това вече е играно. Пука им като се върнат 100% пратките Узбекистански ще ги забранят като пощи за доставка до Европа
Виж целия пост
# 9
Това вече е играно. Пука им като се върнат 100% пратките Узбекистански ще ги забранят като пощи за доставка до Европа
другия вариант - е да си направим един фалшив меил в който митниците ни казват
посочения от вас номер е унищожен поради някаква причина, и с него да си искаме 100% възстановяване
тъй като плика е непроследим, китаеца неможе да те обори
тогава на китаеца ще му светне лампата че през Узбекистан, нещо не е наред
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
според закона, унищожаване е много плаваща дефиниция, така че ще ни е лесно
Виж целия пост
# 10
Нормално ли е за пратка за 2 долара да ми искат такса митническо представителство и да плащам отделно ДДС? Пратката е с БГ пощи, а не с DHL и тнт.

За първи път 2 пратки за по 2 долара и нещо отиват на митницата -предполагам ги избират на случаен принцип. Пратките наистина са с такава цена, не е занижена изкуствено. Бяха 2 лака за нокти, за които платихме 12 лева за митническо представителство (общо за 2-те пратки и отделно имаше ред с начисленото ДДС).Пратките си бяха доставени в пощата и бяха с прикрепено инфо за какво дължим по тях.
Както е дискутирано многократно вие знаете какво правите. Когато имате документи за платено ДДС към продавача отказвате ПИСМЕНО с декларация към пощите отказа да получите пакета и настоявате да бъде заведено с копие от платеното ДДС (пдф фаула от Али сайта). Вдигате диспут и пропускате набутването с такси. Връщат ви от Али платеното. Али и митничарите да се разбират какво се е объркало.
Когато въртите стари номера с намалена стойност последиците са за Вас.
Няма ли да стане и без писмени документи в пощата, само през платформата на алиекспрес че се отказва пратката, но се чудя с коя опция?
Виж целия пост
# 11
алито не получава инфо. дали са пристигнали тези през Узбекистан
така че може да кажете и че не сте ги получели
Виж целия пост
# 12

И при мен така. Спрели са тоя смотан гел за нокти за 1 долар, задържали са го на митница, начислили са 2 стотинки такса и 4лв митническо представителство. Много ме нервират. Няма да я взема.
Виж целия пост
# 13
И при мен така. Спрели са тоя смотан гел за нокти за 1 долар, задържали са го на митница, начислили са 2 стотинки такса и 4лв митническо представителство. Много ме нервират. Няма да я взема.
изчакай си търпеливо защитата и диспут за неполучена
и да си е вземеш китайците няма как да разберат
алито не получава инфо. дали са пристигнали тези през Узбекистан
така че може да кажете и че не сте ги получели
Виж целия пост
# 14
Някаква идея как да си открия къде е пратката UA792996637HU ?
От 21.10 седи,че в раздавача предполагам само бг пост ,но те ми вдигат ръце е клона.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия