Искам да плащам по-високи осигуровки, но не знам какво да направя!

  • 2 437
  • 41
# 30
Те за 150 лева удръжка два дена псуват, а за повече ще хвърлят ключовете.И затова ги осигуряват на минимална, защото работодателя я плаща цялата. Камионите станаха много, шофьорите малко и затова, автора може да опита да се спазари с работодателя си, сигурно няма да му откаже.Аз съм работила в транспортна фирма и цирка е пълен.Почти нищо не им се отказва.
Виж целия пост
# 31
След като има такава тема, то не всички гледат как да не хрантутят държавата.
Средно, основно - няма значение, или мислят за утре или не.
Нито образованието, нито професията определят категорично човека.
Така, че питайте.
Виж целия пост
# 32
Те си мислят за утре - купуват апартаменти и дават под наем.
Виж целия пост
# 33
И това е вариант.
Само лудото харчене на тези пари не е вариант,
но не е рядкост.
Виж целия пост
# 34
По мои наблюдения, първите години работят като луди, купуват по два апартамента, а след това го удрят на живот.Избират по-кратки курсове, по- хубави пътища, имат повече претенции, ако не е на тяхното хвърлят ключовете без предизвестие, зарязват камиони по паркинги в чужбина.В личния живот пак се отпущат повече, купуват коли на всеки от семейството, ходят на скъпи почивки, купуват ваканционни апартаменти и хич не им пука за работата, и да не работят и да не вземат заплата ,,от наемите има за ядене и сметки".
Виж целия пост
# 35
Проблемът е, че големите пари, които взимат шофьорите се водят командировъчни, какви осигуровки и удръжки върху тях. Докато не се въведе задължителен висок праг на минимална заплата за бранша, ще е все така.
Е да де, ама като се прибере за 1-2-3 месеца и не си 'заработи' високата заплата - тогава какво? Неплатен отпуск ли ще е?
Само заплата се получава тогава - 710 лв.
Поне 1400 трябва да я направят минималната за тях, ама транспортното лоби е много силно.
Първо шефовете на транспортни фирми имат силно лоби, и да промениш статуквото е невъзможно. Второ колегите не желаят да плащат високи осигуровки, искат да си вземат всичко и сега. За бъдещето не мислят. Затова работят до последно, защото са осигурявани на  МРЗ. Аз искам да се осигурявам на по-висока заплата, първо за да взимам по-висока пенсия, и второ ако ме съкратят да вземам по високи обезщетения. Та някой ако ми каже, какво трябва да направя или направо към кого да се обърна, за съвет и съдействие (за което ще си платя), ще съм много благодарен.
Виж целия пост
# 36
Буболина ти каза, говори с шефовете си. И се приготви да ти намалее чистият доход. Кое не разбра?
Виж целия пост
# 37
Буболина ти каза, говори с шефовете си. И се приготви да ти намалее чистият доход. Кое не разбра? Това го разбрах. Ще опитам. Няма проблем, че ще намалее чистия доход. Съгласен. Проблемът е ако счетоводството каже, че не става. При този вариант ми трябва спец да се изкаже. Направи това и това, ще ти струва еди колко си, устройва ли те?! Знам, че има начин (законен естествено), но не го знам, понеже не съм вещ в счетоводната наука.
Проблемът е, че големите пари, които взимат шофьорите се водят командировъчни, какви осигуровки и удръжки върху тях. Докато не се въведе задължителен висок праг на минимална заплата за бранша, ще е все така.
Е да де, ама като се прибере за 1-2-3 месеца и не си 'заработи' високата заплата - тогава какво? Неплатен отпуск ли ще е?
Само заплата се получава тогава - 710 лв.
Поне 1400 трябва да я направят минималната за тях, ама транспортното лоби е много силно.
Виж целия пост
# 38
Само че това не го решава счетоводството, а шефовете.
Виж целия пост
# 39
Счетоводството прави това, което нареди шефа.Счетоводството са наемни работници като шофьорите, те не вземат решения и нямат думата нито за заплащане, нито за осигуровки, нито за курсове, за нищо.
Виж целия пост
# 40
Проблемът е, че големите пари, които взимат шофьорите се водят командировъчни, какви осигуровки и удръжки върху тях. Докато не се въведе задължителен висок праг на минимална заплата за бранша, ще е все така.
Е да де, ама като се прибере за 1-2-3 месеца и не си 'заработи' високата заплата - тогава какво? Неплатен отпуск ли ще е?
Само заплата се получава тогава - 710 лв.
Поне 1400 трябва да я направят минималната за тях, ама транспортното лоби е много силно.
Първо шефовете на транспортни фирми имат силно лоби, и да промениш статуквото е невъзможно. Второ колегите не желаят да плащат високи осигуровки, искат да си вземат всичко и сега. За бъдещето не мислят. Затова работят до последно, защото са осигурявани на  МРЗ. Аз искам да се осигурявам на по-висока заплата, първо за да взимам по-висока пенсия, и второ ако ме съкратят да вземам по високи обезщетения. Та някой ако ми каже, какво трябва да направя или направо към кого да се обърна, за съвет и съдействие (за което ще си платя), ще съм много благодарен.
Виж целия пост
# 41
Проблемът е, че големите пари, които взимат шофьорите се водят командировъчни, какви осигуровки и удръжки върху тях. Докато не се въведе задължителен висок праг на минимална заплата за бранша, ще е все така.
Е да де, ама като се прибере за 1-2-3 месеца и не си 'заработи' високата заплата - тогава какво? Неплатен отпуск ли ще е?
Само заплата се получава тогава - 710 лв.
Поне 1400 трябва да я направят минималната за тях, ама транспортното лоби е много силно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия