Искам да плащам по-високи осигуровки, но не знам какво да направя!

  • 2 448
  • 41
# 15
За километрите, командировъчните и безотчетните (за рушвети и др.) им ги дават на ръка.
Виж целия пост
# 16
Хубаво е да се проверява първо о после да се действа. И категорията труд.
Виж целия пост
# 17
3 000 са достатъчни.Осигурителния праг е вдигнат, но максималните обезщетения  не са вдигнати.
То по тая логика най-изгодно е да се осигурява на МРЗ, а спестеното да инвестира, дали в акции, дали в тухли или най-добре в образование. Но си е все така незаконно.
А осигурителния праг скоро ще го вдигнат пак и с него и лимитите, до сега лимитите вървят горе-долу с едно вдигане назад. А при изчисляване на обезщетенията се гледа доста време назад.
Ако Подмяната пак вземат властта вероятно още този декември ще предложат ново вдигане, така се бяха заканили преди да ги изгонят. Ако не - догодина.
Виж целия пост
# 18
И ако се разболее какво прави?
Виж целия пост
# 19
Като се разболее, осигурен е, няма значение на колко.Болничния ще е по-малко, но те вземат големи заплати, вадят си допълнително и от търговия, така,
че ще изкара . В тоя бранш е така - пари много, осигуровки малко. Ако ти отърва. А и повечето не искат да ги осигуряват на повече. Те имат и застраховки.
Виж целия пост
# 20
А ако болестта е с месеци?
Ако се стигне до ТЕЛК на млади години?
Виж целия пост
# 21
За ТЕЛК се искат определен брой години стаж, за определен възраст и от там нататък процента определя сумата - първа група толкова, втора толкова, трета толкова. Да търси, да пита, да се пазари, като намери по- добро се мести.
Виж целия пост
# 22
Дискордиа, Шенкер и другите подобни също ли осигуряват на минимума? Ако не, бягай там. В Пъргавина-Търговище и подобните винаги ще си на МРЗ.
Виж целия пост
# 23
Дискордиа, Шенкер и другите подобни също ли осигуряват на минимума? Ако не, бягай там. В Пъргавина-Търговище и подобните винаги ще си на МРЗ.
На колко мислиш, че осигуряват? Пак на МРЗ. Българското законодателство позволява тежък труд, 2-ра категория да е приравнен като такъв на обикновен шофьор, да не са луди работодателите да плащат по-високи осигуровки?
Виж целия пост
# 24
Чуждите фирми плащат реални осигуровки. Високи, ниски - реални са.
Дискордиа е българска - моя грешка, не знам защо винаги съм мислела, че е немска. Шенкер са си чужда фирма, а и не са само те.
Виж целия пост
# 25
Плащат, ама друг път.Транспортните шефове най- редовно си спрятат уикенди, хапват, пийват и си уговарят условията.Поне парите са им добри на шофьорите, ама знаят, че и пари ако не им дадат и те трябва да си карат камионите.За хора със средно и основно 5- 6000 лева са си идеално. А те си внасят и цигари и други неща и от там си докарват.
Виж целия пост
# 26
Проблемът е, че големите пари, които взимат шофьорите се водят командировъчни, какви осигуровки и удръжки върху тях. Докато не се въведе задължителен висок праг на минимална заплата за бранша, ще е все така.
Виж целия пост
# 27
Те и самите шофьори не искат да ги осигуряват на повече, ако може и изобщо няма да се осигуряват повечето ,,яз ша са трепя, да хрантутя държавните костюмажии, дет цял ден си дръгнат ....."
Виж целия пост
# 28
Проблемът е, че големите пари, които взимат шофьорите се водят командировъчни, какви осигуровки и удръжки върху тях. Докато не се въведе задължителен висок праг на минимална заплата за бранша, ще е все така.
Е да де, ама като се прибере за 1-2-3 месеца и не си 'заработи' високата заплата - тогава какво? Неплатен отпуск ли ще е?
Виж целия пост
# 29
Проблемът е, че големите пари, които взимат шофьорите се водят командировъчни, какви осигуровки и удръжки върху тях. Докато не се въведе задължителен висок праг на минимална заплата за бранша, ще е все така.
Е да де, ама като се прибере за 1-2-3 месеца и не си 'заработи' високата заплата - тогава какво? Неплатен отпуск ли ще е?
Само заплата се получава тогава - 710 лв.
Поне 1400 трябва да я направят минималната за тях, ама транспортното лоби е много силно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия