Отказано издаване на кредитна карта от ДСК - някой знае ли какви са им критериите?

  • 1 826
  • 8
Здравейте, тези дни кандидатствах за кредитна карта ДСК Wizzair, защото дава право на членство в клубът за отстъпки на Wizzair и смятам да пътувам с Wizzair през 2023 - това е основната причина да искам точно тази кредитна карта.
Вчера ми се обади тяхна служителка и ми каза, че по принцип съм много добър кандидат, отговарям им на условията, но системата им ми отказва картата и тя не знае по какви причини.
Вземам много добра заплата, нямам лоша кредитна история. В момента нямам никакви кредитни карти и кредити. Винаги съм била изряден платец. За това ми дойде като гръм от ясно небе, защото изобщо не очаквах да ми откажат издаване на карта.
По принцип не съм клиент на ДСК, но имам приятелка, която им е клиент и тя ми каза, че на нея преди доста време едва са й издали кредитна карта с доста нисък лимит. И служителката тогава й е казала, че може да не мине първата проверка, която е автоматична.
Та някой има ли идея какви толкова специални условия имат за издаване на кредитни карти в ДСК?
Мога ли да се оплача на някой? Не е ли редно тези критерии за отпускане на кредит/кредитна карта да са общо достъпни или трябва да са си тайна на банката?
Виж целия пост
# 1
А към мобилен оператор имате ли задължения в миналото? Има нещо, с което сте влязла в ЦКР и за това е отказан този кредит.
Виж целия пост
# 2
"... По принцип не съм клиент на ДСК...".

Тук е ключът за мазата. Искат да имаш сметка и превод на заплата при тях. Ако имаш получени и върнати кредити още по-добре. Тоест да са ти прибрали някакви такси и комисиони преди това. Освен ако не ги хванеш в период на промоция, когато предлагат кредитна карта за "Добър ден". Но това с промоциите беше преди години. Сега банките са в период на ограничаване на кредитирането.
Виж целия пост
# 3
Не получавам заплатата си през ДСК, абсолютно безпроблемно ми издадоха кредитната, точно обвързаната с Wizz. Аз исках в началото по - малък лимит, а преди няколко месеца безпроблемно ми го увеличиха, след мое заявление.
Данъци неплатени да имаш? Глоби/фишове от КАТ?
Виж целия пост
# 4
Не получавам заплатата си през ДСК, абсолютно безпроблемно ми издадоха кредитната, точно обвързаната с Wizz. Аз исках в началото по - малък лимит, а преди няколко месеца безпроблемно ми го увеличиха, след мое заявление.
Данъци неплатени да имаш? Глоби/фишове от КАТ?

Вчера си проверявах в НАП - нямам неплатени данъци. Ако имам неплатени фишове, то те са такива, за които не зная.

[/quote]
А към мобилен оператор имате ли задължения в миналото? Има нещо, с което сте влязла в ЦКР и за това е отказан този кредит.

Не, винаги съм си плащала всичко на време.
Днес подадох заявление до ЦКР да видя дали там няма да изскочи нещо, за което не зная.
Виж целия пост
# 5
ДСК са брутално неадекватна банка, ще Ви предложа само да опитате отново след някакво време (примерно месец) и в друг клон.

Да Ви разкажа как стана при мен, точно за тази същата карта (която лично за мен и моите нужди е единствената смислена към момента). Кандидатствах за картата, мина някакво време и ми се обадиха да ми кажат, че трябва да представя данъчно съгласие от работодател. Специално помолих да повторят, за да си запиша, понеже за пръв път го чувах това. Питах нашата счетоводителка и НР-а ни, не знаеха за какво става дума, не можаха да ми помогнат.

Мина около месец, реших, че няма да ги оставя нещата така, и ходих в друг клон да питам. Оказа се, че били искали допълнително споразумение с работодател, но са ми казали грешно. Така. Представих го, одобриха ме почти веднага, така че клон с клон не си приличат. В ДСК едната ръка не знае какво прави другата, та като нищо и ще Ви одобрят от втори опит. Ако пътувате редовно, картата е адски смислена.

И само да добавя - още първия месец, в който имах да погасявам задължение по нея, отидох надлежно, внесох парите, обаче така и не се отразиха в баланса. Отидох до клона, където ги бях внесла и, изненада. В първия клон, където кандидатствах, не ме бяха одобрили, но бяха открили сметката (без да ми издадат и дадат пластиката). Във втория клон ми открили втора сметка съответно с пластиката към нея. И като съм си платила задължението, служителят вкарал парите по първата сметка. Та имаше и там разправии, докато се прехвърлят парите във вярната сметка и се закрие излишната - вижте си хубаво да не стане такава тъпотия и при Вас в един момент.
Виж целия пост
# 6
ДСК са брутално неадекватна банка, ще Ви предложа само да опитате отново след някакво време (примерно месец) и в друг клон.

Да Ви разкажа как стана при мен, точно за тази същата карта (която лично за мен и моите нужди е единствената смислена към момента). Кандидатствах за картата, мина някакво време и ми се обадиха да ми кажат, че трябва да представя данъчно съгласие от работодател. Специално помолих да повторят, за да си запиша, понеже за пръв път го чувах това. Питах нашата счетоводителка и НР-а ни, не знаеха за какво става дума, не можаха да ми помогнат.

Мина около месец, реших, че няма да ги оставя нещата така, и ходих в друг клон да питам. Оказа се, че били искали допълнително споразумение с работодател, но са ми казали грешно. Така. Представих го, одобриха ме почти веднага, така че клон с клон не си приличат. В ДСК едната ръка не знае какво прави другата, та като нищо и ще Ви одобрят от втори опит. Ако пътувате редовно, картата е адски смислена.

И само да добавя - още първия месец, в който имах да погасявам задължение по нея, отидох надлежно, внесох парите, обаче така и не се отразиха в баланса. Отидох до клона, където ги бях внесла и, изненада. В първия клон, където кандидатствах, не ме бяха одобрили, но бяха открили сметката (без да ми издадат и дадат пластиката). Във втория клон ми открили втора сметка съответно с пластиката към нея. И като съм си платила задължението, служителят вкарал парите по първата сметка. Та имаше и там разправии, докато се прехвърлят парите във вярната сметка и се закрие излишната - вижте си хубаво да не стане такава тъпотия и при Вас в един момент.
Това наистина е мега безумно и неадекватно! Fearful
Виж целия пост
# 7
"... По принцип не съм клиент на ДСК...".

Тук е ключът за мазата. Искат да имаш сметка и превод на заплата при тях. Ако имаш получени и върнати кредити още по-добре. Тоест да са ти прибрали някакви такси и комисиони преди това. Освен ако не ги хванеш в период на промоция, когато предлагат кредитна карта за "Добър ден". Но това с промоциите беше преди години. Сега банките са в период на ограничаване на кредитирането.

Това не е вярно - преди няколко месеца заявих и получих КК с максимален лимит от банката, без да съм бил някога техен клиент. При това имам кредит към друга институция.

Авторката би могла да пробва със заявка през сайта, а не в клон - там вероятността да попадне на неадекватни служители е по-малка.
Виж целия пост
# 8

ДСК са брутално неадекватна банка, ще Ви предложа само да опитате отново след някакво време (примерно месец) и в друг клон.
...

Това си важи за всички банки. Наистина, клон с клон не си приличат, дори и една банка да са. Зависи и точно на какъв заспал служител ще попаднеш.
Преди години берях много ядове по служебна линия с друга банка. По едно време тази която ни обслужваше излезе в отпуск. Другата която сложиха да я замества се оказа съвсем различна. Всички ядове изчезнаха и всичко, което не ставаше започна да става. Можело значи... Върна се коконата от отпуск и като започна да ми държи сметка и да ми се кара... Такъв панаир стана... Губила ми е времето и ме е разкарвала с месеци.

Наистина е добре да се обиколят и други клонове.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия