Лошо и некултурно обслужване от доставчици

  • 2 323
  • 26
# 15
Какви проблеми да имам с този който ми вози храната!? Първо винаги си подготвям парите за поръчката като съм включила и бакшиша. Второ гледам да не се влача и хората да не ме чакат много, тъй като не доставят само моята поръчка и ако аз се бавя, другите клиенти ще трябва да чакат повече, а никой не си поръчва готова храна ако не е гладен. Нали така?
Трето аз винаги се усмихвам и поздравявам като говоря в учтива форма, и не знам дали и доставчиците са все в настроение, но като се усмихна и ги поздравя учтиво и те ми отговарят със същото.
Четвърто винаги им пожелавам хубав и успешен ден/смяна/ и лека работа.
И аз доволна и хората и те.
Отделно от това все пак да ме забравяме, че тези хора не са ядрени физици или професори по история на изкуството, не може да се очаква кой знае какъв етикет и протокол. Но с усмивка, поздрав или с "надявам се не съм се забавила много, знам колко сте натоварени?" и малък бакшиш направо с кеф ще ти доставят нещо си следващия път.
А със Спиди и Еконт колко сме се гонили из Пловдив, че ме няма на адреса и да не се връщат или да ми пренасочват пратката към офис
 Уговаряме се къде да се засечем из града и всичко е точно. При това тези хора не са ми познати, нито им знам имената, нищо че все са едни и същи, явно обаче те са ме запомнили.
Така, че вие се дръжте уважително и възпитано с хората, така те самите ще почувстват нужда да се държат по същия начин с вас, поне в 90% от случаите ще е така.
Тези неща ги правя на автопилот.
Не разбирам как може някой да не знае докъде се доставя стока. Толкова много уреди и обзавеждане влизат в един дом, та как при това количество никога не се е случвало да стане ясно?
Виж целия пост
# 16
Защото много хора живеят с убеждението, че останалите са им длъжни. И щом плащат трябва всичко да е както искат. Вечно недоволни и ужасни за общуване.
Виж целия пост
# 17
Само не разбрах как майка ти не е облечена и затова да се качи доставчикът.
Тя необлечена ли ще го посрещне?

Иначе аз проблеми нямам с доставчици. Дори и да объркат нещо, всичко е поправимо.
Отношението им пък често е огледало на отношението на клиента. На тези, на които им липсва култура (и от двете страни), няма смисъл да се хаби човек и да им се ядосва.
Виж целия пост
# 18
Може би героините  разчитат, ще доставчиците ще разбират от казвам ти дъще, сещай се снахо, но не са длъжни хората.
Когато ми звънне куриер/доставчик и кажа "Звъннете на домофона и ще Ви отворя да се качите", винаги ме разбират.
Виж целия пост
# 19
аз с куриерите за моя крвартал съм се разбрала, звънят и ми казват след 5 минути съм пред вас.Слизам пред входа,  те ми подават пратката, аз съм приготвила парите (почти винаги имам точни), подават ми нещата и всичко минава за секунди! Не ми трябва първо да ми се обаждат, после да ги чакам да ги пусна във входа на блока , после да ги чакам да се качват по стълбите до моя етаж....това за мен е пълна загуба на време.Разбираме се перфектно, и аз съм щастлива и те също, удоволствие е да се работи така и винаги са усмихнати. Предлагали са ми да ми качват нещата , но бих се възползвала само ако имам някакъв проблем и не мога да сляза.
Виж целия пост
# 20
Абе и аз се е случвало да не съм доволна, но винаги пък си чета условията за доставки.
За Виденов си го пише черно на бяло:

Доставката на поръчаните стоки се извършва по избрания от Потребителя начин и според посочените срокове, спазвайки условията на чл.103б от ЗЗП.

Условията за транспорт и качване по етажите са посочени в раздел "Услуги" на сайта.

Доставката се извършва до възможно най - близкото място до входа на блока или вратата на двора при къщи. За такова "място" се счита възможната най - близка точка, на която може да се паркира превозното средство на Търговеца.

Потребителят се задължава да съдейства при разтоварването от превозното средство на поръчаната от него стока, при липса на заявено качване.


Така че, който чака доставка, да слиза да си я взема. Не да стои по пижама и да спи до обед.
Ако пък писка да си доспи, отива дъщеря му, тя приема доставката, или плаща за услуга да им се качи до горе, където жената по пижамата им плаща.

Сега прочети вие какво сте направили/не направили, в казуса с Виденов, и виж дали отговаря на условията в сайта, с които сте се съгласили.

Дори има санкция ако не се явите да си получите стоката.

Чакала тя до вратата да й се донесе...кьорав карти не играе.
Виж целия пост
# 21
Доставка от Виденов ми е най-прясна. Още в магазина заявих и платих качване до апартамента. Продавачката каза, че като тръгнат за адреса ми ще се обадят за да съм подготвена. Наистина в деня на доставката ми се обадиха от склада, че тръгват, до 40 мин. ще са пред блока. Имах време да се облека, да не им се явя  - дебелана по нощница. По-горе писах как протече доставката, доволна съм от хората. Сега защо при авторката всичко върви на криво няма как да знаем, но се сещаме. Mask
Виж целия пост
# 22
Сега защо при авторката всичко върви на криво няма как да знаем, но се сещаме. Mask


*При майката на авторката.
Виж целия пост
# 23
Има елементарни норми на поведение, възпитание и култура. В България арогантността и неуважето е навсякъде и от клиенти включително. Говори се на ти масово. Живея в чужбина и с хора, които се познавам от години, си говорим на вие, с шефове също и това е нормално. За съжаление това са обстоятелствата. В България са ме питали защо съм толкова любезно, познат ми се подигра, че съм казала на продавачката какво искам и накрая съм казала моля. Въведоха тук там обучения, но какво от това, касиерката те поздравява гледайки през теб, като "перде", ами по-добре въобще да не ме поздрави. Гледам да си свърша работата и да не общувам много дълго. За съжаление трябва да мине дълго време за да си дойдат нещата на място. Гледах един доктор работещ в САЩ и отишъл в някаква болница в България при колеги, санитарката го почнала, къде стъпвал. Човека беше потресен, абсолютно недопустимо поведение, но масово навсякъде. Не го мисли толкова, гледай да си свършиш работата, не влизай в тези магазини, не ползвай тези доставчици и това е. Преди години имах изключително неприятен повод в една банка, написах писмо до отдел Човешки ресурси с молба да си видят камерите, дори звук не е нужен и тази служителка повече не я видях. Понякога е добре да се реагира, защото някои хора се самозабравят, но всеки си намира "майстора". Имах и такава колежка протеже на шефа, само, че направи грешка да си позволи безпардонно поведение с неподходящ контрагент и изхвръкна от работа. Сякаш да си арогантен, да вдигаш скандали, да си груб е някаква "норма", "любимото ми е", отидох и я/го направих на нищо.
Виж целия пост
# 24
Е, и аз живея в чужбина, а говоренето на ти си е масово и възприето. Свикнах и го предпочитам.
Виж целия пост
# 25
да, в чужбина са изключително "любезни", особено по магазините и заведенията. голям смях. дори и с лекар на частно съм имала кофти случка откъм отношение и поведение в уж много цивилизована според някои държава, та е нелепо да се обобщава.
авторката си е киселяк, никой не ѝ е виновен.
Виж целия пост
# 26
Ами в моята чужбина всички са любезни, винаги се поздравява, благодаря, моля, довиждане, пък нека говорят на ти. При контейнерите за боклук се поздравяваме, когато се разминаваме, просто, ако някой не ти каже Hola, си попаднал на единствения такъв в цяла Испания.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия