Дубликат на касов бон

  • 1 597
  • 9
Здравейте,
Имам следния казус и търся дали някой не е попадал в подобна ситуация и като цяло ако някой е наясно как се процедира, ще се радвам да сподели мнението си. Казусът е следният:
През 2020 г. си купихме бойлер на Теси от магазин Технополис. Миналата година се развали и дойдоха да го ремонтират. Тази година пак се развали. Проблемът обаче е, че не намирам касовия бон. Гаранционната карта е при мен, там пише всичко за уреда- кога, от къде  е закупен, модел, номер и т.н. Свързах се с Теси, като служителката от там ми каза, че ако нямам оригинална касова бележка, трябва да си изкарам дубликат на касовия бон от търговеца. Съответно така и направих. От Технополис ми съдействаха и за щастие (понеже бяхме ползвали техен транспорт) откриха документите. Проблемът идва от там, че служителя от Технополис се свързал с Теси да ги пита дали става да ни издадат дубликат, а от Теси са му отговорили, че приемали само ОРИГИНАЛНИ документи и не признава дубликати. Адски съм ядосана в момента, защото на мен ми казват едно, аз съответно ангажирах хората от Технополис да ми търсят касовия бон от преди близо 3 години и накрая най-нагло заявяват, че не признавали дубликата.
Виж целия пост
# 1
Опитай да предявиш гаранцията с дубликата и ако ти откажат пиши на КЗП и ги питай кой е прав. Какво е казал някой служител по телефона,  в Бг абсолютно нищо не означава.
Виж целия пост
# 2
Абсолютно КЗП задължително, тоя касов бон при наличието на всички документи е пълна глупост, дубликат от същата дата ако не им върши работа, да се обясняват на КЗП, лошото е че Вие сте в най-неизгодната позиция като сте без бойлер Sad
Виж целия пост
# 3
Дубликатът Е оригинален документ. Може да поискате за всеки случай да ви сложат някой печат от Технополис и да си действате. Тези анонимни служители не носят отговорност за мнения, изказани по телефона. Подкрепям предложението да си подадете рекламацията и да видите какво ще стане.
Виж целия пост
# 4
Така е! То примерно човек да си изгуби акта за раждане  и няма никакъв проблем  да му се издаде дубликат, който важи навсякъде...а те тука за една касова бележка ми носят вода от сто кладенеца какво е можело и какво не. Просто не мога да разбера защо не може да стане по цивилизования начин, защото трябва да се стига да пускам жалби, да се им звъня по сто пъти и т.н. и то за такова нещо. Толкова ли е трудно да си оправят дефектния бойлер?!
Виж целия пост
# 5
Прилагаш си дубликата и няма да имаш проблем. Само си го снимай, да го имаш. Каката в сервиза има началник, има и фирмени контакти, не е като тя да взема решенията. Ако се налага да общувате, обясни й, че има разлика между оригинал и дубликат на оригинала (което също е оригинал на документа), и дубликат и копие. Двете неща се различават.
Виж целия пост
# 6
Колко годиние гаранцията на този бойлер? Да не се окаже че напразно издирвате касовия бон. По закон рекламация се предявява до 2г от закупуването. Имате ли по-дълга някаква, защото от 2020г са минали три години все пак...
Виж целия пост
# 7
Колко годиние гаранцията на този бойлер? Да не се окаже че напразно издирвате касовия бон. По закон рекламация се предявява до 2г от закупуването. Имате ли по-дълга някаква, защото от 2020г са минали три години все пак...
5 години пълна гаранция. Най ме яд, че дадохме 800 лв за него.
Виж целия пост
# 8
А развитие има ли по случая?

И защо носите в сервиз? Ако гаранцията е от търговеца, допълнителната, носите там..
И съвет от мен...писмено въпроките задавате и писмен отговор имате. По имейл. Така няма казъл рекъл па не чул добре. Имаш го написано.
Виж целия пост
# 9
А развитие има ли по случая?

И защо носите в сервиз? Ако гаранцията е от търговеца, допълнителната, носите там..
И съвет от мен...писмено въпроките задавате и писмен отговор имате. По имейл. Така няма казъл рекъл па не чул добре. Имаш го написано.
Гаранцията не е от търговеца (Технополис), а от Теси. Не сме носили бойлера никъде, обадихме се на Теси, за да направим рекламацията и да пратят техник, който да поправи бойлера(така процедирахме и предния път като се развали).
Конкретно  развитие е, че си взехме нов бойлер. Когото отидохме до Технополис, за си вземем документа ни заявиха, че няма да ни дадат, защото са имали вътрешни договорки с Теси да не се издават дубликати/документи за това че даден бойлер е закупен от тях и т.н.
Така че без касов бон няма как да ни признаят гаранцията. Вече си взехме поука и дори и фактура поискахме за новия бойлер. И си взехме възможно най-евтиния, без много електроника, че да няма какво да му се развали или поне да не ни е яд после.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия