Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 46 812
  • 1 018
# 630
За първи път поръчвам от Aliexpress и може ли инфо с какво да ги очаквам и освен платената сума с карта дължи ли се и друго? Поръчах за 9.38лв лъжици за кафе 3 комплекта, пише, че са с fast delivery, очаквана дата 01.03.24г.
Виж целия пост
# 631
Здравейте! Номера от типа UT43ХХХХХХХTW с български пощи ли пристигат или с куриер? Ако са с пощите, има ли допълнителни 3 лева?
За таксите не знам но определено ще падне чакане
Скрит текст:
Не знам какви стоки пускат от там. Предполагам тези са заменили Узбекистанските пощи.
Като дойдат в България ще разберете за таксата.
Стоките са рибарски куки. Това е Next tracking numbers. Първият номер беше LPxxxxxxxxxxxxxxx.
  


  2024-02-03 09:40

    GMT+8

    Out for delivery

    Leaving from departure country/region

    2024-02-01 18:00

    GMT+8

    Arrived at departure transport hub

    2024-01-31 09:43

    GMT+8

    Departed from sorting center

    2024-01-29 21:52

    GMT+8

    Processing at sorting center

    2024-01-29 10:29

    GMT+8

    Received by logistics company
Виж целия пост
# 632
Здравейте, за първи път от много години пазарувам от Али. Преди пратките ми винаги са били малки и са идвали по пощата. Сега обаче поръчах неща за 120 лв., като две от пратките ще дойдат с Express One. Чувал съм много противоречиви неща за тях - едни казват че били добре, а други че крадат пратки или ги бавят с месеци, пращат ги в разни случайни обекти и хора и т.н. Какво да очаквам, имате ли съвет как да се оправя с тази т.нар. “Куриерска фирма”? Има ли как в бъдеще да ги избегна като изпълнител на доставката?
Виж целия пост
# 633
за експресоне е доста преувеличено, забавяния има в всеки куриер, то в мрежата пише и че някои от ноември още си чакат пакети от бг пощи
Виж целия пост
# 634
Здравейте, за първи път от много години пазарувам от Али. Преди пратките ми винаги са били малки и са идвали по пощата. Сега обаче поръчах неща за 120 лв., като две от пратките ще дойдат с Express One. Чувал съм много противоречиви неща за тях - едни казват че били добре, а други че крадат пратки или ги бавят с месеци, пращат ги в разни случайни обекти и хора и т.н. Какво да очаквам, имате ли съвет как да се оправя с тази т.нар. “Куриерска фирма”?
вярно е, почти няма оправия с тях, но основно ги бавят много и ги мятат по различни офиси, вкл. когато доставката е до адрес.

Има ли как в бъдеще да ги избегна като изпълнител на доставката?
не.
Виж целия пост
# 635
Знам , че не е по темата но без да искам добавих още един артикул в поръчката си в Темu и искам да попитам тези които са поръчали от там ако дам отмяна на артикул дали ще ми даде да си избера даден артикул който искам да премахна или ще премахне всичко добавени и вече платени ?
Виж целия пост
# 636
Здравейте, за първи път от много години пазарувам от Али. Преди пратките ми винаги са били малки и са идвали по пощата. Сега обаче поръчах неща за 120 лв., като две от пратките ще дойдат с Express One. Чувал съм много противоречиви неща за тях - едни казват че били добре, а други че крадат пратки или ги бавят с месеци, пращат ги в разни случайни обекти и хора и т.н. Какво да очаквам, имате ли съвет как да се оправя с тази т.нар. “Куриерска фирма”? Има ли как в бъдеще да ги избегна като изпълнител на доставката?

Експрес уан имат различно качество на обслужване за всеки отделен град. Явно екипите им на места са свестни, а на други не биват. Аз от обслужването във Варна съм доволен. Единственото неудобство за някого може би е, че трябва да отидеш да си вземеш пратката от определен адрес (офис). Обикновено имат сключени договори с различни магазини, студиа и офиси за представителство по квартали/райони в градовете.
Виж целия пост
# 637
Здравейте, за първи път от много години пазарувам от Али. Преди пратките ми винаги са били малки и са идвали по пощата. Сега обаче поръчах неща за 120 лв., като две от пратките ще дойдат с Express One. Чувал съм много противоречиви неща за тях - едни казват че били добре, а други че крадат пратки или ги бавят с месеци, пращат ги в разни случайни обекти и хора и т.н. Какво да очаквам, имате ли съвет как да се оправя с тази т.нар. “Куриерска фирма”? Има ли как в бъдеще да ги избегна като изпълнител на доставката?

Експрес уан имат различно качество на обслужване за всеки отделен град. Явно екипите им на места са свестни, а на други не биват. Аз от обслужването във Варна съм доволен. Единственото неудобство за някого може би е, че трябва да отидеш да си вземеш пратката от определен адрес (офис). Обикновено имат сключени договори с различни магазини, студиа и офиси за представителство по квартали/райони в градовете.

Аз се притеснявам най-вече от тези партньорски обекти. На сайта им списъка включва какво ли не, от ИзиПей каси до шивашки ателиета. Вероятността пратка изпратена до такива обекти да бъде изгубена или открадната ми се вижда доста висока. Ако някой има опит с получаване на пратки от тези места, може ли да сподели какви са им впечатленията?
Виж целия пост
# 638
Скрит текст:
Знам , че не е по темата но без да искам добавих още един артикул в поръчката си в Темu и искам да попитам тези които са поръчали от там ако дам отмяна на артикул дали ще ми даде да си избера даден артикул който искам да премахна или ще премахне всичко добавени и вече платени ?
pebals94По-добре питайте е темата за Тemu: https://m.bg-mamma.com/?topic=1584482.750%3Cbr%2F%3E%3Cdiv+class%3D
Скрит текст:
За първи път поръчвам от Aliexpress и може ли инфо с какво да ги очаквам и освен платената сума с карта дължи ли се и друго? Поръчах за 9.38лв лъжици за кафе 3 комплекта, пише, че са с fast delivery, очаквана дата 01.03.24г.
rosicapi Щом пише, че са с бърза доставка най-вероятно ще пристигнат с ExpressOne. Номерата за проследяване на поръчки доставяни от тях се състоят само от цифри и завършват на пощенския код въведен в адреса на поръчката. Стига продавачът да е декларирал ДДС-то не би трябвало да има допълнителни такси. Ако се наложи пак да го платите може да отворите диспут за да ви възстановят парите за повторното плащане.
Скрит текст:
Здравейте, за първи път от много години пазарувам от Али. Преди пратките ми винаги са били малки и са идвали по пощата. Сега обаче поръчах неща за 120 лв., като две от пратките ще дойдат с Express One. Чувал съм много противоречиви неща за тях - едни казват че били добре, а други че крадат пратки или ги бавят с месеци, пращат ги в разни случайни обекти и хора и т.н. Какво да очаквам, имате ли съвет как да се оправя с тази т.нар. “Куриерска фирма”? Има ли как в бъдеще да ги избегна като изпълнител на доставката?

Експрес уан имат различно качество на обслужване за всеки отделен град. Явно екипите им на места са свестни, а на други не биват. Аз от обслужването във Варна съм доволен. Единственото неудобство за някого може би е, че трябва да отидеш да си вземеш пратката от определен адрес (офис). Обикновено имат сключени договори с различни магазини, студиа и офиси за представителство по квартали/райони в градовете.

Аз се притеснявам най-вече от тези партньорски обекти. На сайта им списъка включва какво ли не, от ИзиПей каси до шивашки ателиета. Вероятността пратка изпратена до такива обекти да бъде изгубена или открадната ми се вижда доста висока. Ако някой има опит с получаване на пратки от тези места, може ли да сподели какви са им впечатленията?
svetoslavy Не съм имала проблеми с липси в пратки вземани от партньорски точки. Пратките се дават срещу подпис. Понякога получавам известие предварително и мога и да избера най-удобна за мен партньорска точка. От известно време директно ме известяват къде е оставена пратката. В зависимост от партньора е по-удобно от офис на ЕxpressOne.Техните офиси са малко и с неудобно работно време.
Виж целия пост
# 639
Здравейте! Опитах се да платя е АлиЕкспрес с револют виртулна карта, но ми даде грешка и не прие плащането. Подадох appeal като качих снимка от шофьорската ми книжка със задраскан номер и егн, скрийншот на картата от револт приложението, защото не е физическа и statement от едно от плащанията на револют със същата карта. Appeal-a ми беше отказан:"
We are sorry to let you know that we were not able to validate your transaction. This means that, unfortunately, the payment method that was used for this order cannot be accepted anymore.

However, you can still continue shopping on AliExpress.com, you will only be asked to use a different payment method." Да, ама и с друга карта ефекта същия. Някакви идеи как да им дам пари на тия, че явно не ми ги искат... ?
Виж целия пост
# 640
Ако и другата ви е виртуална, пробвайте с физическа , защото някъде се оплакваха , че с виртуална не им приемали плащане ама не помня къде.
Виж целия пост
# 641
Специално за Револют и виртуалните им карти, преди няколко дена ми отказа картата при друг търговец, защото по-принцип я държа замразена. Беше размразена към момента на плащането. На следваща поръчка при същия търговец, успях да платя, но ми направи впечатление, че бях забравила да я замразя. Явно им трябва някакво техническо време, но нямам представа колко е. При мен бяха минали няколко дена. Иначе аз плащам в Али с виртуални карти без проблем.
Виж целия пост
# 642
Здравейте! Опитах се да платя е АлиЕкспрес с револют виртулна карта, но ми даде грешка и не прие плащането. Подадох appeal като качих снимка от шофьорската ми книжка със задраскан номер и егн, скрийншот на картата от револт приложението, защото не е физическа и statement от едно от плащанията на револют със същата карта. Appeal-a ми беше отказан:"
We are sorry to let you know that we were not able to validate your transaction. This means that, unfortunately, the payment method that was used for this order cannot be accepted anymore.

However, you can still continue shopping on AliExpress.com, you will only be asked to use a different payment method." Да, ама и с друга карта ефекта същия. Някакви идеи как да им дам пари на тия, че явно не ми ги искат... ?

Две седмици се борих и качих какво ли не, пробвах с друг акаунт, с друга карта, с всички документи и получих над 30 отказа, свързвах се с тях на чат - не помогнаха. Накрая се регистрирах в shein и си поръчах същите неща без никакъв проблем Simple Smile
Виж целия пост
# 643
Здравейте, за първи път от много години пазарувам от Али. Преди пратките ми винаги са били малки и са идвали по пощата. Сега обаче поръчах неща за 120 лв., като две от пратките ще дойдат с Express One. Чувал съм много противоречиви неща за тях - едни казват че били добре, а други че крадат пратки или ги бавят с месеци, пращат ги в разни случайни обекти и хора и т.н. Какво да очаквам, имате ли съвет как да се оправя с тази т.нар. “Куриерска фирма”? Има ли как в бъдеще да ги избегна като изпълнител на доставката?

Експрес уан имат различно качество на обслужване за всеки отделен град. Явно екипите им на места са свестни, а на други не биват. Аз от обслужването във Варна съм доволен. Единственото неудобство за някого може би е, че трябва да отидеш да си вземеш пратката от определен адрес (офис). Обикновено имат сключени договори с различни магазини, студиа и офиси за представителство по квартали/райони в градовете.

Аз се притеснявам най-вече от тези партньорски обекти. На сайта им списъка включва какво ли не, от ИзиПей каси до шивашки ателиета. Вероятността пратка изпратена до такива обекти да бъде изгубена или открадната ми се вижда доста висока. Ако някой има опит с получаване на пратки от тези места, може ли да сподели какви са им впечатленията?

Аз си вземам пратките от един интернет клуб поместен в гараж. До сега не са ми губили нищо.
Виж целия пост
# 644
Здравейте! Опитах се да платя е АлиЕкспрес с револют виртулна карта, но ми даде грешка и не прие плащането. Подадох appeal като качих снимка от шофьорската ми книжка със задраскан номер и егн, скрийншот на картата от револт приложението, защото не е физическа и statement от едно от плащанията на револют със същата карта. Appeal-a ми беше отказан:"
We are sorry to let you know that we were not able to validate your transaction. This means that, unfortunately, the payment method that was used for this order cannot be accepted anymore.

However, you can still continue shopping on AliExpress.com, you will only be asked to use a different payment method." Да, ама и с друга карта ефекта същия. Някакви идеи как да им дам пари на тия, че явно не ми ги искат... ?

Две седмици се борих и качих какво ли не, пробвах с друг акаунт, с друга карта, с всички документи и получих над 30 отказа, свързвах се с тях на чат - не помогнаха. Накрая се регистрирах в shein и си поръчах същите неща без никакъв проблем Simple Smile

За съжаление нещата, които искам ги няма там, няма ги и в Тему, аз за това така напъвам 😄
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия