Помощ, относно Apple ID

  • 988
  • 21
# 15
Да от тук се опитваме да се регистрираме, но изписва ето това:
You must use an Apple ID that has previously been used in the store. Sign in again with another Apple ID.
Ще отидем в А1 , да си пишат те.
Виж целия пост
# 16
След нова среща с нашия оператор А1 , разбрахме, че от вчера има много случаи на същия проблем като моя. Начислени такси за App Store  без реално ползвана услуга.
Мисля , че трябва да има повече гласност на случая.Сега се обадихме на телефона на Apple за България , оператора там нищо не вдява как имаме начислени суми без да ползваме устройства на Apple , казал е че може да се пише на съпорта без да имаме Apple Id , но азне зная как ствава това.Моля за помощ
Виж целия пост
# 17
След нова среща с нашия оператор А1 , разбрахме, че от вчера има много случаи на същия проблем като моя. Начислени такси за App Store  без реално ползвана услуга.
Мисля , че трябва да има повече гласност на случая.Сега се обадихме на телефона на Apple за България , оператора там нищо не вдява как имаме начислени суми без да ползваме устройства на Apple , казал е че може да се пише на съпорта без да имаме Apple Id , но азне зная как ствава това.Моля за помощ

Най-вероятно няма нищо общо с Apple и техния магазин. Няма как потребител на Андроид да бъде таксуван за приложения от App store на Apple.
При търсене в Гугъл за App Store, излиза и това - https://play.google.com/store/apps/developer?id=App+Store.&hl=bg&gl=US
Това са приложения за Андроид, техния разработчик се е кръстил 'App Store' - всичките предлагат покупки в приложенията. Може да проверите дали не сте инсталирали някое от тях. Като подобни приложения много често още при стартиране предлагат Free trial за 7 дни и трябва да се внимава какво се цъква, защото след този период почват да таксуват за сериозни пари. Ако е инсталирано някое от тези приложения и е активиран абонамент, тези начислени суми ще продължат всеки месец докато не спрете абонамента.
Виж целия пост
# 18
Store: Apple MN8M8KDGDD more: apple.com/bill
Apple Store   1   1.99
 Задължения към трети страни
това пише на фактурата

Честито! Вие попаднахте в омагьосан кръг. Отивате в А1 и искате да забранят AppStore, Google Play и всякакви хазартни, мобилни игри. НО да ви оставят синя и зелена зона като услуга. Пускате си жалба към А1, ако не желаят да ви възстановят сумите от Apple. Пускате жалба и към КЗП. Звъните на Apple support 00800 6002 7753 (само на английски е) , пригответе си разпечатката, в която са описани точните дати, час и наименование на заплатената услуга. Обяснявате им всичко подробно и искате възстановяване на сумата. Също така изискайте от Apple да не може да се правят покупки от мобилните номера, които ползвате. На служителите на А1 казвате, че от Apple са ви казали да се обърнете към тях, а на Apple казвате, че вашият оператор ви е казал да се обърнете към Apple. Е ми успех Ви желая и искрено Ви съчуствам, защото два пъти съм го играл този мач, но за жалост само веднъж успях да се преборя с А1 и Apple.
Това ми отговориха от един форум
ужас, трябва да има и по - лесни начини
Виж целия пост
# 19
да махнат телефона от апъл акаунта с който е асоцииран. вероятно има регистриран такъв на този номер. не мога да си обясня как е възможно да се регистрира такъв на телефона без да се потвърди от него. детето ви давало ли си е телефона на други деца?
Виж целия пост
# 20
Не не си е давала номера.
Вчера се свързахме по телефона с Apple и да видяха, че този номер няма акаунт, но през него са изтеглени тези 9 броя услуги.
Дали са си срок 2-3 дни да се обадим пак и обещаха да анулират сумите.
Не си го обяснявам и аз. А тези от А1 никакво съдействие , пуснала съм жалба в КЗП и от там ми казаха, че договорни отношения имам с А1 не с Apple  и те би трябвало да се заемат със случая
Виж целия пост
# 21
Пуснете жалба към А1 с входящ номер да разследват какво се случва. Междувременно дано от Епъл ви съдействат за транзакциите.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия